Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Radosny:

jak sa jakies znaki w sprzegle to przed demontazem trzeba zaznaczyc - i zamontowac je w tym samym miejscu to raz, dwa nie bardzo wiem o jakie szczeliny Ci chodzi- moze o sposob naciecia - tak samo trzeba zamontowac tarcze z takimi nacieciami w tym miejscu, no a kosz sprzeglowy mozna "podratowac" wyrownujac zgrubnie pilnikiem i papierem sciernym zabki, aha na rysunkach nie pokazali po prostu wszystkich tarcz, pokazali tylko jak maja byc ulozone- wiec sprzegla raczej nie masz tuningowego:-)).

Janek Klekotek.

 

Janku, rozumiem że na rysunku nie pokazali wszystkich tarcz, ale te dwie przekładki z jednej i z drugiej strony?? Na rysunku tylko na końcu są dwie a na początku jedna - to przecież by pokazali !!

A co do znaków - trochę już grzebię się w motórach i wiem iż należy składać tak jak było, lecz te "niby" znaki były porozpieprzane chaotycznie na każdej z przekładek....moim zdaniem to do niczego one nie służą , co zresztą potwierdza fakt pokonania bezawaryjnie 150km w dniu dzisiejszym :banghead:

 

Co do szlifowania rantów kosza - co to da że zeszlifuję je do równego, skoro problem polega na tym że wypusty z tarcz wciąż będą miały za dużo luzu i nadal będą dzwonić jak wściekłe. Myślałem raczej o jakimś napawaniu i dopiero szlifowaniu by przywrócić pierwotny wymiar, ale nie bardzo mam pomysła jak to wykonać.....gra jest warta świeczki bo nowy kosz kosztuje ok 2 tysiaków....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radosny nie łam się, ale rozgrzebywać teraz moto... możesz mieć z miesiąc z głowy. Jak Ci to potem ktoś dobrze wyprostuje i wyważy to nie ma problemu możesz napawać... a w ogóle to ile brakuje do fabrycznego wymiaru? Nie wiem jak to jest zbudowane ale jeśli podobnie do mokrego sprzęgła, to może szlifnąć tylko rowki w koszu a coś podłożyć pod "wypusty" tarcz sprzęgłowych... Sprawdź jaka jest twardość materiału kosza i tarcz, aby nie przedobrzyć z twardością elektrod do napawania...

 

Janek! Fuuujjjj diesel??? dobrze że nie wprowadzili do produkcji, to byś miał dopiero klekota DCI (Ducati Commonrail Injection) hehehe...

 

Pozdrawiam Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ducati.com/wdw2007/index.jhtml?menuOn=0

wybiera sie ktos? Ja bede na 100% procent , takze zdam relacje foto/wideo :crossy:

 

http://www.ducati.com/wdw2007/index.jhtml?menuOn=0

wybiera sie ktos? Ja bede na 100% procent , takze zdam relacje foto/wideo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radosny zobacz popychacz siłownika czy dobrze wszedł w pokrywę szprzęgła lub przy siłowniku , i jeszcze jedno pusc odpowietrznikiem od sprzęgła z jeden raz może jest ciśnienie to zejdzie ,bo cos musi byc podparte

 

pozdr

 

Radosny zobacz popychacz siłownika czy dobrze wszedł w pokrywę szprzęgła lub przy siłowniku , i jeszcze jedno pusc odpowietrznikiem od sprzęgła z jeden raz może jest ciśnienie to zejdzie ,bo cos musi byc podparte

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie pojadę...

 

To mamy wszystko ustalone w sprawie konkursu, proszę przysyłać propozycje nazwy naszego forumowego klubu do Muminka. Termin do końca marca 2007. Po terminie Muminek zbierze wszystkie propozycje i opublikuje na forum. Jury w składzie Dominik i Janek wybierze najlepszą propozycję. Do wzięcia skrzynka Żywca i butla trunku na myszach....

 

Pozdrawiam i życzę wygranej.

 

Seb

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Desmostukoty:-)))

Sorki ze nie mialech czasu, ale caly tydzien mialem ostry zapiernicz...

Radosny na rysunku widac to co widac, dalej trza czytac w opisach , jak sie nie myle u Ciebie od wnetrza silnika ida 2 metalowe przekladki-pierwsza- 2 mm, druga od srodka ma byc "wklesla do srodka silnika"-1,5 mm, potem idzie przekladka "z tworzywa" na przemian z przekladkami metalowymi czyli 6z tworzywa na piec metalowych-2 mm i na koniec zakladasz 1,5 mm- wypukle na zewnatrz, dalej musisz sobie przetlumaczyc:

fit the remaining 1,5 mm dished plain plate ensuring its convex side is facing inwards (towards the friction plate)

Jesli chodzi o uzebienie kosza sprzeglowego to ma znaczenie przy np szukaniu luzu - jak sa duze zeby tarcze dobrze nie oddaja i sprzeglo dobrze nie rozlacza, a sjakis zbyt duzy luz w samym przekazywaniu momentu z silnika na przekladnie i kolo nalezy szukac w zuzytych gumach amortyzatora zderzeniowego ktory ukrywa sie bodajze za bebnem sprzegla.

Sam kosz sprzegla- 2000 zl z czego on jest - z tytanu???

Oryginalny Rysiek moze sprowadzic za ok.300 dol + koszty wysylki(chyba razem 350)...

A tak wogole to na aukcji jest w tej chwili 999 R- 2005 rok- ale w paskudnym stanie:-(((((.

Swoja droga jestem ciekaw ile w Polsce jest R-ek- wogole 748, 916, 996, 998, 749, 999???

Bedzie ktos z Was na Motobazarze w Warszawie- bo ja bede 2 dni sobota i niedziela.

No i troche historii:

Ducati serii SS 750, SS 900 z polowy lat 70-tych bylu uznane za najladniejsze motocykle tamtych lat, wal lozyskowany tocznie, moc na kole wykazywaly taka sama lub 2-3 KM wikeksza niz podawala oficjalnie wytwornia z silnika, i byly mocniejsze i bardziej udane od pozniejszej serii Darmah- zwane przez przesmiewcow Dramat- ktore zreszta w koncu poprawiono tak by mozna bylo jezdzic bez strachu ze w ktoryms momencie "korbowod pokaze kolano"...

To narazie- Trzymajcie sie! Pozdr. Janek Klekotek 748S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ducati.com/wdw2007/index.jhtml?menuOn=0

wybiera sie ktos? Ja bede na 100% procent , takze zdam relacje foto/wideo :P

 

A jak tam chcecie jechać? Ja bym pojechał na motorku :crossy: Tydzień Dukata bez Dukata to trochę kicha :crossy:

 

 

Radosny zobacz popychacz siłownika czy dobrze wszedł w pokrywę szprzęgła lub przy siłowniku , i jeszcze jedno pusc odpowietrznikiem od sprzęgła z jeden raz może jest ciśnienie to zejdzie ,bo cos musi byc podparte

 

Napisałem przecież że doszedłem po czterech godzinach iż to siłownik sprzęgła podpierał tarcze. Nie byłbym bardzo zdziwiony gdybym pierwszy raz rozbierał tego typu ustrojstwo ale w każdym KTM-ie też miałem silowniki hydrauliczne i absolutnie nigdy po rozebraniu sprzęgła nie trzeba było spuszczać ciśnienia z siłownika.

 

Witam Desmostukoty:-)))

Sorki ze nie mialech czasu, ale caly tydzien mialem ostry zapiernicz...

Radosny na rysunku widac to co widac, dalej trza czytac w opisach , jak sie nie myle u Ciebie od wnetrza silnika ida 2 metalowe przekladki-pierwsza- 2 mm, druga od srodka ma byc "wklesla do srodka silnika"-1,5 mm, potem idzie przekladka "z tworzywa" na przemian z przekladkami metalowymi czyli 6z tworzywa.............................

 

W we wtorek dojedzie do mnie komplet tarcz i przekładek wprost ze sklepu w Austrii - wówczas będę już wiedzał niepodważalnie ile i czego ma być. O :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam u ojca bede , 40 km od naszego mieszkania jest ten Desmo week .

 

Radosny czy to oznacza ze uruchomiles juz "szlak handlowy" dzieki ktoremu bedziemy mogli ciagnac czesci do dukatow czy to prywatnie sobie zalatwiles?

Edytowane przez aLLy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radosny czy to oznacza ze uruchomiles juz "szlak handlowy" dzieki ktoremu bedziemy mogli ciagnac czesci do dukatow czy to prywatnie sobie zalatwiles?

 

Przecieram właśnie po raz pierwszy ten szlak :crossy: Zobaczymy jaką prowizję pobierze operator szlaku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, Radosny, przez Ciebie nie spalem pol nocy- to przez ta zgwozdzke sprzeglowa.

Powinno byc wszystkich-18 tarcz:

 

-2 mm metalowe- 6 szt

-1,5 mm metalowe "katowe"- sprezynujace- jak ich tam zwal-2 szt

-1,5 mm metalowe - 2 szt.

- 2,5 mm przekladek z tworzywa- 8 szt.

 

Jeszcze raz robie ukladanke:liczac od srodka silnika idzie najsampierw-

-2 mm metalowa, potem

-1,5 mm metalowa katowa wklesla

-teraz pierwsza przekladka z tworzywa 2,5 mm

-tera 1,5 mm metalowa

-2,5 mm przekladka z tworzywa na przemian z metalowymi 2 mm

po siodmej przekladce z tworzywa powinna isc-

- 1,5 mm metalowa

-potem 8 przekladka z tworzywa i na koniec

-1,5 mm katowa metalowa wypukla na zewnatrz

Uff, prawda jakie to proste jak sie niczego nie rozbabralo:-)))

A jesli chodzi o kosz sprzeglowy to pewnie podali Ci cene kosza Barnetta, albo Hinsona- wzmacniane- i chyba tytanowe-( trudno rozeznac ze zdjec).

No Pany jak tam z wymyslaniem nazw??

Kolejna porcja historii: wiecie pewnie ze radialne pompy hamulcowe to juz mialo 888 SP i ze motocykl ten w tamtych latach produkowal na tylne kolo 123 KM, chociaz wytwornia podawala 120 KM z silnika, do wyscigu po modyfikacjach, i obnizeniu masy wychodzilo cudo: 134 KM na tylne kolo przy 11200 przy masie 142 kg. Dlatego male zolte ludziki przeforsowali zwiekszenie masy do 165 kg- bo regularnie dostawali lupnia :icon_mrgreen: :flesje: , na niewiele to sie zdalo bo przyszedl King Karl Foggy- i loil ile wlezie:-)))) Pozdr. Janek Klekotek 748 Ducati Forever!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janek ty maniaku jeden...hehehe... aż nieprzyzwoitą wiedzą dysponujesz... dzięki!

Co do nazwy, to jak Kris wytrzeźwieje to może nam napisze czy ma już jakieś propozycje na PW.

 

Przypominam: propozycje nazwy naszej grupy wysyłać do Muminka na PW do końca marca.

 

PS. Seb nadal czeka na uszczelniacz trzonka zaworu wydechowego...

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZEŚĆ WAM!!!!

Tu Marcin z Krakowa. Od dawna szukałem forum, na którym jest pełno desmozakręconych i dzięki Seb`owi go znalazłem. Tym bardziej się cieszę, że wypowiadają się tu moi starzy znajomi tacy jak Jannikiel i Jacek998.

Jeżdże na Ducati od roku 2000 i jeszcze nigdy nie miałem japonii :banghead: , no nie licząc obecnego skutera, który i tak jest wyprodukowany pod europejska marką MBK. Na początku miałem SS750 z roku 1992 z białą ramą (wcześniej też była europejska marka) . Jeździłem nim przez 5 lat i pewnego dnia miałem bliskie spotkanie III stopnia z Clio. Potem kupiłem taki sam model ale 900SS z roku 1996 i do dziś cieszymy sie wspólnie spędzanymi chwilami.

W Krakowie mamy klub Desmobsession, w którym na początku było więcej ludzi, którzy mieli Ducati bo mieli kasę a teraz jest coraz więcej prawdziwym desmobsesyjnych. Jak pewnie wiecie, od 2-óch lat razem z przyjaciółmi z Poznania organizujemy desmomeetingi. Pierwszy i drugi był w Gnieźnie (2005) a w ostatnim roku w Wadowicach (tzw. WDW2006 czyli Wadowice Ducati Weekend). Od tamtego roku kontaktuje się ze mną coraz więcej Ducatistów i to mnie cieszy. Nasz klub, podobnie jak DesmoManiax z "Pyrolandii" jest zarejestrowany oficjalnie w DesmoOwnersClub w Bolonii i w tamtym roku cały świat o nas usłyszał bo pojechałem na spotkanie prezesów klubów Ducati. Poznałem masę fajnych ludzi z USA, Włoch, Niemiec, Ausralii, Nowej Zelandii, RPA itd. Byli bardzo ciekawi jak jest u nas z Ducati i ile mamy członków klubu.

Oczywiście daleko nam do holenderskiego klubu gdzie jest 3500 członków ale nie o to chodzi.

W tej chwili jest w klubie mniej niż 10 osób, którzy są prawdziwymi pasjonatami i którzy lubią jeździć i spotykać się od czasu do czasu. Martwych dusz nie potrzebujemy. Już miałem kiedyś formalnie wpisanych 17 osób a z tego ludzi chętnych do wspólnego obcowania było 3. Sami chyba rozumiecie o co chodzi.

Zapraszam Was serdecznie do klubu (nie musicie mieć Ducati ani nawet mieszkać w tej części Polski)- wystarczy,że Wasze serce bije desmorytmem.

Pozdrawiam.

Marcin

Oto mój mail i numer telefonu: [email protected] ; 604833117

 

 

Aha jeszcze jedno!

Jak zapewnie wiecie, w tym roku jest WDW. Czy ktoś z was rozważał pomysł wybrania sie tam?

Ja jadę na 100%.

Pozdrawiam

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie "starego" Ducatistę, w naszym malutkim kąciku, na tym ogromniastym forum.... mamy tu kilku takich zatwardziałych opętańców, hihihi... Janek...., więc na pewno miło sobie pospamujesz....

Pozdrawiam Seb

 

Edit: Jak masz jakąś fotkę swojego duca, to wklej nam tutaj link

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodz, pochlanieci pierszymi przelotami na Dukach, forumowicze. Mam pytanko SS jest pierwszym Dukiem w mym garage. I niewiem czy to tylko w modelu SS czy tez inne Ducati tak maja ze niestety nie da sie go odpalic zeby popracowal na wolnych stajac na postaju. Nie moge go podgrzac przed wylotem z garage musze siedziec na nim zeby troszke zlapal temp. Czy da sie z tym cos zrobic np odlaczyc czujnik, i niewplynie to negatywnie na moto. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...