Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Liniowo... chyba że wskoczą w progi...

 

Muninek, zauważyłeś wzrost zużycia paliwa, po przełożeniu wydechów?

 

raczej nie było wzrostu zużycia paliwa. Ale za to wzrosło zainteresowanie otoczenia :clap:

 

A jak idą Twoje prace nad wydechami do Twojego Monsterka :icon_razz: Udało Ci się odczytać przesłane dane o Termi :banghead:

 

i nowość z ofert klasy Monster http://www.allegro.pl/item166173388_ducati_monster_600.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 31-35 tys. to Rysiek z Motostodoly sprzedalby swojego 999-2006 rok.

A za 50 tys to gratis dorzucilby 749-2004 rok:-))), bo "poluje "juz na 1098 :-)).A i Rychu tez daje gwarancje...

Sitro pisales jakie sa roznice miedzy M900, M1000, a S2R.

S2R ma mokre sprzeglo, M2R-1000 ma suche, M 900 tez ma suche.

Jesli chodzi o osiagi to najlepsze ma M1000, zreszta mozna spojrzec na dane techniczne z katalogow.Jednak jesli chodzi o sama jazde to mysle ze szybciej w zakrety wjezdza S2R(800 i 1000), poniewaz ma wieksze mozliwosci zlozenia.

Jesli chodzi o sama exploatacje to silniki na wtrysku sa nie do pobicia- nie ma problemow z odpalaniem po zimowym snie, z regulacja , czyszczeniem itp, nie wspomne o lepszej reakcji na gaz.To chyba tyle.. Pozdr. Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto mowi o gwarancji do bramy...

Wg. mnie Rycho daje lepsza gwarancje niz fabryki- bo od ponad 30-lat jak on sie zajmuje motocyklami- nie wypuscil bubla od siebie- chyba ze na wlasne zyczenie wlasciciela- co jeszcze sie zdaza( wiecie kupuja sprzet za 2-4 tys zl a dziwia sie ze remont kosztuje 5-10 tys zl).

Poza tym generalnie wiecie jak to jest z gwarancja fabryczna- trzeba serwisowac tylko u dealera, wymieniac materialy exploatacyjne tylko na oryginaly itp. a potem ludziska sie dziwia ze serwis taki drogi...

Gwarancja ma tylko sens wtedy jak motocykl wziety w leasingu, lub w celachh "podatkowych" itp - zawsze producent moze sie wymigac( i to w kazdej chwili) ze nie zostaly spelnione warunki gwarancyjne, ale to moje subiektywne zdanie i nie kazdy moze sie z tym zgadzac...

Prezes Nowak- ja Ryska znam od kilkudziesieciu lat i powiem tyle ze to jeden z najlepszych mechanikow w Europie- a wiem co mowie - bo sie pracowalo w swoim czasie w "paru" miejscach i mialem stycznosc z wieloma warstatami...Pozdr. Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coż ja na razie nawet nie zaczynam marzyć o 1098, :) ale może to kwestia czasu :) Na razie strasznie się męczę, dziś byłem w garażu i miałem już pojechać na ulicę nawinąć trochę km (a widziłąem 2 kolegów na crossach, którzy pomknęli na poligon poszaleć), ale odpuściłem i trochę nawet mi żal. ale cóż mam nadzieję, że juz niedługo i będzie git ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto mowi o gwarancji do bramy...

...Prezes Nowak- ja Ryska znam od kilkudziesieciu lat i powiem tyle ze to jeden z najlepszych mechanikow w Europie- a wiem co mowie - bo sie pracowalo w swoim czasie w "paru" miejscach i mialem stycznosc z wieloma warstatami...Pozdr. Janek-Klekotek.

Nie twierdze ze Pan Ryszard to kiepski mechanik i chyle czolo przed jego starzem przy pracy z motocyklami. Nawet raz bylo mi dane korzystac z przepastnych zasobow jego warsztatu, co pozwolilo mi na poskladanie mojego moto. Jestem jednak zdania ze jesli mnie stac na nowe moto to bede je serwisowal tam gdzie kupilem. Narazie jednak niema tyle forsy zeby kupic dziewiczy motocykl wiec poprawiam po koledze ze slonecznej Italii. I naprawiam moto w warsztatach podobnych do Motostodoly. Przy korzystaniu z serwisu slaba to slaba ale jest pisemna gwarancja, mechanik zawsze ma wiecej mozliwosci zeby sie wymigac ( nie mowie o Motostodole na tyle co mialem kontaktu nie zdarzyl sie taki problem ). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jednak należy dodać - w Polsce nie ma jeszcze (jak określa to impotret Ducati) sieci serwisowej. Dodatkowo nie ma za wielu (tak mi się wydaje) serwisantów z doświadczenieniem w obsłudze Ducati no i właściwych narzędzi serwisowych (specjalistycznych, jak np. komputer doserwisu). Miejmy nadzieję, ze zmiana importera spowoduje jednak rozwój i samej marki w Polse i sieci dilersko-serwisowej. :bigrazz:

 

A tak przy okazji - chodziła plotka, że Probike myślał o zrobieniu klasy wyścigowej Ducati - czy ktoś może coś takiego potwierdzić, albo coś więcj wie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś o 7-mej rano z kasą w kielni grzałem po następnego Monstruma który stoi....a dupa, nie powiem bo mi znowu jakiś parch go z przed nosa zwędzi.....lecz na miejscu się okazało że stoi, owszem ale w Francji. Się lekko zgotowałem, ale poczekam te pare dni....Ciekawe jest to, że byłem o świcie i już ktoś dzwonił zainteresowany tym Ducatem - czyżby jaka moda na włoskie w Polsze się zrodziła w ostatnim czasie???

 

JEŚLI KTÓRY KUPI GO PRZEDE MNĄ - ZNAJDĘ, UKATRUPIE I W BETONOWYM OBUWIU DO RZEKI SPUSZCZE !!! ŻADNYCH SENTYMENTÓW, NI CHU....

 

A swoją drogą widziałem Multistrade 03 elegancką, świeżutką, z połamaną owiewką, bez zegarów za jakieś 9 kilozłotych, jak kto zainteresowany.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...