Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałem w tym temacie coś znaleźć odnośnie wydechów ale od mojej ostatniej wizyty przybyło dość znacznie postów. 138 stron bym pół dnia chyba przeglądał. A szukam ładnie brzmiących karbonowych wydechów do monstera 800 najlepiej używanych. Nie ukrywam że cena ma dla mnie bardzo duże znaczenie. Gdyby ktoś mógł mi pomóc w tym temacie to będę wdzięczny.

 

A jak ze zużyciem paliwa w waszych monsterach? Ja z zadowoleniem stwierdziłem, że po regulacji zaworów w jeździe miejskiej zużycie mi spadło do 6,5 l (przed regulacją to było nieosiągalne).

 

Kolejna sprawa to gdzie najlepiej (znaczy najtaniej) kupię filtr K&N?

Edytowane przez Jagdtiger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wydechów - ostatnio cos był nawet na allegro, ale z tego co pamiętam to cena był w okolicach 800 - 1000 zł za używki.

Możesz również pogadać z Sebastainem - on wybebeszałostatnio wydechy, a karbon możesz narzucić na nie np u kolegów z Toxiccomponent

 

W sprawie paliwa - jak juz pisałem mi 620ie pali w granicach 4,5-5,5 l/100

 

Prezes Nowak zdaje się pozbywa sprzęta? Czy to prawda - widziałęm ogłoszenia na Allegro?

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znalazłem K&N-a za 227 zł, tylko trzeba czekać 2 tyg na sprowadzenie. Taniej chyba nie znajdę.

 

to jest dobra cena jak na filtr. Jak ja patrzyłem (około 2 miesięcy temu) to ciężko było znaleźć cos poniżej 240 zł. Pamiętaj tylko o środkach do czyszczenia do niego

pozdr

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jagdtiger, a po co psujesz tego monstera, dasz rady to potem pozestrajać do kupy, filtr z wydechami???

Czy będzie ktoś tak miły i zmierzy odległość pomiędzy uchwytami silnika w 900-ce ???

Seb

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Od tygodnia jestem właścicielem nowego M695, mieszkam w Wawie i wittam wszystkich miłośników włoskiej zupy :icon_twisted: . Mam jedno pytanko w sprawie tłumików Leo Vince. MAja fajne podwieszane wysoko do mosterów małych z tym, ze są one do modeli z lat poprzednich,czy mozna je zakladać do 695 ( bo w katogu ducati np Termignoni do 695 sa inne modele niz do 600 i 620 . A 2 pytanie to ze w katalogu Leo Vince sa zaznaczone jako modele z homologacją czyli pewnie sa cichsze czy mozna sie tego pozbyć by otrzymać czysty dzwięk ? Z góry dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, nie widziałem Cię w Powitalni?

Nie wiem czy pasują te tłumiki do 695, ale mają wyjmowane dB-killery, tak że bedziesz się tłukł i włączał alarmy bez problemu. Najlepiej napisać do LeoVince-a i Ci odpowiedzą.

Długo już śmigasz?

Seb

 

Edit: W tym sklepie http://www.monsterparts.com/ podanym w poście Muminka pisze że pasują do 695

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamy Cię Mario

 

Co do wydechów - poszukaj również na stronie http://www.ducatimonster.org/smf/index.php/board,4.0.html w części dot modsów i techniki. Wydaje mi się, że były informacje o modsach w 695 (i chyba te do 620 czy 800 pasowały - zostaje ewentualnie kwestia regulacji i strojenia do tłumików).

 

Poza tym skontaktuj się z dilerem i potwierdź - może mają takie info, albo poszukaj w Larsonie czy u innych dystrybutorów.

 

A z której części W-wy jesteś?

 

Pozdr

Kris

 

i coś jeszcze co mi się zaczyna bardzo podobać - http://www.apriliashiver.com/

Może macie jakieś swoje komentarze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem, widzialem.

pazdziez.

 

z baku zszedl lakier, ale to pryszcz.

kwas z akumulatora rozlal sie na silnik i siedzenie, wszystko zardzewiale albo posniedziale.

golenie lag porysowane.

brakuje prawej tarczyi zacisku. gosc twierdzil ze ta wersja nie miala.

brakuje polowy oryginalnych srub, wszedzie.

podobno paski zmienione ale nie ma faktur ani paragonow.

brakuje oslon rozrzadu.

silnik zarzygany olejem.

kierunki jakies tiuningowe.

ranty i rysy na tarczach.

wydechy lataja, bo brakuje oryginalnych opasek zaciskowych.

generalnie burdel, kable poplatane, odpowietrzenia z baku odlaczone, rama chyba malowana, ale nie dam sobie glowy uciac, chyba ze ducat ma czarny lakier w brokacie.

 

plusy: nowe opony i sprawny regler.

ogolnie nie warto, chyba ze ktos ma duzo czasu i forsy, zeby go doprowadzic do lepszego stanu.

 

Dzieki Duc, wiem ze nie do smiechu Ci po tej wizycie ale ja sie ciesze ze tam nie dojechalem. A bylem juz tak blisko... skonczylem na Sandomierskiej Niedzieli Truskawkowej :D

 

 

To się Zaza zmartwi, biedak szuka już 2 m-c a tu nici z planów.

 

Eh, nic mi nie mow. Allegro mam ustawione na strone startowa :buttrock:

 

BTW Gratulacje panie doktorze magistrze inzynierze scitrze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...