Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Ale przecież Ducati jak stoi to już się psuje :icon_mrgreen: ...

 

Moim zdaniem, warto kupić nie tyle okazję, lecz motocykl z "dobrych" sprawdzonych rąk, nawet jeśli będzie droższy o 2-3 tys. od "okazji"...

Osobiście brałbym silnik DS 1000, ale może niekoniecznie w Monsterze...

 

Pozdr. J-999

Akurat ten egzemplarz S2R, który rozważam, a właściwie dwa, są - z tego co się zdążyłem zorientować - z dobrych rąk.

 

W dużym stopniu ewentualne zadowolenie lub rozczarowanie po przesiadce na S2R 800 jest uzależnione od twoich oczekiwań.

 

Może podpowiem w ten sposób jak przesiadać się na Monstera to rozpoczynaj poszukiwania od S2R 1000cc a jeszcze lepiej S4R.

Czyli S2R 800 będzie zbyt słaby?

Edytowane przez Pigweed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, jest słaby mimo dość sporego momentu. W moim odczuciu nawet bardzo słaby zdecydowanie dynamiczniejszy jest M696.

 

 

Kurczę, no to szkoda, bo mi się ten S2R spodobał.

Ale - w sumie - 1000 wygląda bardzo podobnie do 800-ki.

Czyli trzeba będzie zacząć się rozgladać za "lytrem". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co podejmować decyzji na podstawie kilku postów na forum.

 

Tak jak rozmawialiśmy, na określonych zasadach jest możliwość wzięcia motocykla na jazdę testową. Wówczas samemu można sprawdzić jak dany motocykl jeździ, prowadzi się czy hamuje. Póki co to jest dyskusja bez jakichkolwiek podstaw.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nigdzie jeszcze nie napisano i nie podano pojemności 899 to tylko symbol modelu a nie pojemność. Jest wielce prawdopodobne iż pojemność silnika to 749 jednak nie można użyć tego symbolu bo już taki model istnieje.

 

 

http://ducatisti.pl/1762,ducati-799-899-a-moze-nowe-749/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wypadku ważniejszy jest moment, choć trzeba także pamiętać, że już 749R na którym w 2004 jeździł w Mistrzostwach Świata Supersport Lorenzo Lanzi miało imponująca moc 140koni z silnika o pojemności 749cc.

 

Zresztą ogólnie to 749R z WSSP było wyjątkowe w wyścigu na torze Monza Lanzi uzyskał nim prędkość 292km/h tak więc z mocą nie było problemu a nie był to silnik Desmoquadro.

Problemem była - żywotność jednostki ale o tym właśnie pisze artykuł więc pewnie za parę tygodni będzie na stronie.

 

Co do Baby Panigale wszystko się wyjaśni podczas EICMA i za biurkami Panów z komisji technicznej FIM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej chłopcy (i dziewczęta). Rozważam zakup Monstera. Nie w tej chwili, ale muszę dobrze przemyśleć sprawę.

 

Moje ST4 już drugi sezon oglądam tylko w garażu. Poza okazyjnymi przejażdżkami brata jedynie się kurzy. Nawalił mi kręgosłup. Sam z siebie, bez żadnego urazu. Rehabiliuję się już rok i jest postęp. Na tyle duży że myślę o jeździe w przyszłym sezonie. Do tego czasu czeka mnie jeszcze dużo ćwiczeń i zabiegów.

 

Na ST4 juz nie wsiądę. Dojrzałam do decyzji o sprzedaży. Pochylona pozycja za bardzo obciąża szyję. Wszelkie sporty również mogę tylko oglądać.

 

Multistrada jest paskudna, razi mój zmysł estetyki. Odpada.

Pozostaje Monster, na którym można trzymac się względnie prosto.

Teraz myślę jaki. Zielona nie jestem, ogarne mocniejsze sprzęty, ale nie odczuwam potrzeby podnoszenia sobie samooceny pojemnością silnika. Zastanawiam sie po prostu czy po przesiadce z ST4 696 nie będzie za delikatny.

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sihaja bierz takiego, który będzie miękko oddawał moc( moment), bez szarpanki...mój brat ma podobne problemy, ma RSV 1000 i jedynie co przeszkadza, to szarpanie...

 

Vector, musisz się głęboko zastanowić, na cholierę Ci Ducat ??

 

Jeśli już wiesz, że to jest to... to 999 bierz na Deep Sumpie, czyli z głęboką miską, lepiej znosi obciążenia podczas przechyłów...

Deep sump miały 999 S( na Ohlinsie) przed 2005 roku, od 2005 roku mają wszystkie... wersję R, tutaj pomijam, bo to jeszcze inny silnik...teraz tak na allegro dużo jest Ducati 999, które mają dziwne roczniki, łatwo to poznać po wahaczu, lub po misce ( wystaje na dole poza owiewkę)...

Widziałem też 999 S

 

http://allegro.pl/ducati-999s-mono-ohlina-superbike-duzo-zdjec-i3498828207.html

 

nie lepiej tego... Ohlins to Ohlins... ??? albo 999 po Ghostriderze, co prawda nieco droższe, ale za to z prawdziwym przebiegiem i z wiadomych rąk...

Jak masz więcej pytań to dawaj...

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sihaja bierz takiego, który będzie miękko oddawał moc( moment), bez szarpanki...mój brat ma podobne problemy, ma RSV 1000 i jedynie co przeszkadza, to szarpanie...

 

 

Czyli jakiego? ;)

Póki co nie odważe się jeszcze założyć kasku. No i jak na razie musze siedziec prosto. Przechylanie się do przodu nie wchodzi w grę.

 

A jesli miałabym nie mieć Ducati... to mogę w ogóle nie jeździć. A juz mnie tu BMW straszą za plecami.

Edytowane przez Sihaja

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, jeśli nie dasz radę założyć kasku, to chyba narazie musisz odpuścić sobie motocykle, i prawdę mówiąc, zdrowie jest ważniejsze niż hobby, takie moje zdanie, jeśli już będziesz mogła jeździć to chyba trzeba szukać Ducati z wysoką ale przechyloną w tył kierownicą, lub z normalną kierownicą, ale na podwyższonych mocowaniach ( Rysiek z Jedwabnego ma takie do GT, tylko nie wiem gdzie schował), no i przechyloną do tyłu, wiąże się to z modyfikacją w postaci wywiercenia otworów na kiełki w kierownicy w innym miejscu...najlepszy to chyba 695, bo wiem że ma kierownicę mocowaną w półkę i jest na wtrysku...

Proponowałbym Ci też taki wynalazek, który popełniłem dla swej byłej żony ( ale znów jesteśmy razem hahahaha), czyli Cagiva Elefant 350/600, to jest enduro, ale obniżyłem w taki sposób, że kobita podpiera się nóżkami w bezpieczny sposób, silnik ma teraz Monstera 600, przełożenia tak dobrane, że wyciąga max. 150, czyli 14 z przodu, 48 z tyłu, zawieszenia na miękko z przodu i z tyłu, i siedzi się wyprostowanym...

 

Życzę mądrego wyboru!

Pozdr. J-999

 

P.S. Obejrzyj sobie w temacie Cagiva Elefant 750 zdjęcia i filmik tam widać ten "mój" wynalazek hihi

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Janku.

Pewnie, ze póki co odpuszczam. To już mój drugi sezon bez moto - stąd sprzedaż ST.

W tamtym roku zdążyłam objechać na wymianę pasków ;> I to było na tyle.

Do stanu "dobrze" jeszcze mi trochę brakuje, ale już się w miarę normalnie ruszam no i jestem w na tyle dobrej formie, że zaczynam ćwiczenia.

Jestem upartym stworzeniem, dlatego planuję przyszły sezon. Przynajmniej mam motywację, żeby zasuwać na rehabilitację.;]

A rozsądek podpowiada, że trzeba coś zmienić. Stąd pytanie.

Im więcej czasu na przemyślenia i planowanie (a później ewentualne przeróbki) tym większa szansa powodzenia.

 

Raz jeszcze dzięki za sugestie :)

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...