Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie szykuje sie mala przerobka kupilim wczoraj "dzusy" do owiewek( sie w zime zainstaluje u nikla- brakuje 6 szt.), a w Warszawie stoi Rysków Classic 1000 w agencji celnej- ale odbierze po swietach.

Narazie. Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szykuje sie mala przerobka kupilim wczoraj "dzusy" do owiewek( sie w zime zainstaluje u nikla- brakuje 6 szt.), a w Warszawie stoi Rysków Classic 1000 w agencji celnej- ale odbierze po swietach.

Narazie. Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

 

 

A jaki Classic - GT czy Sport? Widzialem Sporta w Motofunie na zywo - no cos takiego moglo by stac w moim garazu :-) Ale czuje ze mialbym spory dylemat wchodzac do garazu w ktorym by stal np ow Classic, a do tego S4RS i 999S :-) Fajnie czasem popuscic wodze fantazji :-)

A co do przerobek zimowych to jest bardzo dobry plan :-) Ale krok pierwszy to rozbicie swinki - skarbonki i przeliczenie "diengow" :> Potej juz tylko dlugie zimowe wieczory przed monitorem w poszukiwaniu ciekawych dodatkow i usprawnien do naszych Desmomaszyn :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do przerobek zimowych to jest bardzo dobry plan :-) Ale krok pierwszy to rozbicie swinki - skarbonki i przeliczenie "diengow" :> Potej juz tylko dlugie zimowe wieczory przed monitorem w poszukiwaniu ciekawych dodatkow i usprawnien do naszych Desmomaszyn :icon_exclaim:

 

Szczęściarz z Ciebie, że masz jeszcze świnkę :clap: Ale rozumiem, że jako "Świeżak" zaczynasz dopiero wymiany elementów na coś "nie standardowego" - potem przywykniesz do tego, że wartość początkowa :icon_question: maszyny to tylko 1/2 obecnej wartości :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęściarz z Ciebie, że masz jeszcze świnkę :biggrin: Ale rozumiem, że jako "Świeżak" zaczynasz dopiero wymiany elementów na coś "nie standardowego" - potem przywykniesz do tego, że wartość początkowa :icon_question: maszyny to tylko 1/2 obecnej wartości :icon_exclaim:

 

 

Tak Mumin. Czesto przyrownuje sie Duki do Harley'i w tej kwestii. To jakby surowki do tuningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Mumin. Czesto przyrownuje sie Duki do Harley'i w tej kwestii. To jakby surowki do tuningu.

 

no wiem bo odczułem to przy swoim poprzednim Monsterku, gdzie dołożyłem do niego trochę dodatków o wartości niewiele mniejszej niż wartości jego zakupu :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Muminek - posiadanie swinki, a posiadanie swinki pelnej $, to dwie osobne sprawy :icon_question: Podobnie sie ma sprawa sprawa z byciem Swiezakiem na forum, a byciem Swiezakiem w temacie Ducatow i ich przerobek :icon_exclaim: Na pewno takie strony jak ducatiparts i saarland (a nawet wiele innych sa mi znane). Co gorsze znane sa mi tez ceny... :evil: Wiec jak sobie pomysle ile bym musial wydac zeby powkladac choc czesc gratow, o ktorych marze, to mysle ze swinka w skali 1:1 to jest to czego mi potrzeba :biggrin:

Absolutnie sie zgadazam z jackiem998 - Duc to idelany poczatek na drodze do posiadania naprawde unikalnego motocykla. Juz samo posiadanie wloskiego sprzeta wyroznia w tlumie wszelkiej masci erłanów i cebr. Ale dopiero powkladanie akcesoriow, zmiana wydechu, dolozenie paru performance parts sprawia ze banan w trakcie jazdy ograniczany jest tylko uszami :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie odnosnie motocykli tej marki. a w szczegolnosci modelu monster 600 czy 620 i.e (wrazenia z jazdy, no i jak jest z ta awaryjnoscia)

Prosze o odpowiedzi uzytkownkow tych motocykli (obiektywne)

Pozdrawiam

 

 

ja miałem ducati 600 supersport z 94 roku a problem to mialem jeden powazny a mianowicie padl jeden modol.koszt tego to 300 eur w polsce bardzo ciezko kupic a ja sprowadzalem z wloch.poza tym twardy mala moc dla 2 osob kaprysny taka tam popierdula.na naszych drogach zawieszenie pada jak cholera simeringi w przednich lagach- wymiana co sezon(bo zakladalem akcesoryjne badziewie),poza tym ciezko sprzedac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ducati 600 supersport z 94 roku a problem to mialem jeden powazny a mianowicie padl jeden modol.koszt tego to 300 eur w polsce bardzo ciezko kupic a ja sprowadzalem z wloch.poza tym twardy mala moc dla 2 osob kaprysny taka tam popierdula.na naszych drogach zawieszenie pada jak cholera simeringi w przednich lagach- wymiana co sezon(bo zakladalem akcesoryjne badziewie),poza tym ciezko sprzedac.

 

hehe, brak mi slow... :icon_mrgreen:

odpowiedz na posta sprzed ponad poltora roku...

twarde zawieszenie to zdecydowana zaleta,

a zakladanie kiepskich uszczelniaczy juz jest odpowiedzia na pytanie,

ech.. proponuje zdecydowanie przesiasc sie na japonie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje yasec - popieram Twojego posta co do zawiasu i uszczelniaczy w calej rozciaglosci :biggrin: Poza tym ciezko kupowac 600/620 i spodziewac sie ze z takim silniczkiem bedzie sie nie wiadomo jak wymiatac z pasazerem... Choc bylem kiedys na motowypadzie, gdzie DarkMann, wtedy jeszcze z przyszla Zona, naprawde dawali rade. Choc to jedna z jego pierwszych przejazdzek. A teraz, z tego co wiem, DarkMann na Poznaniu swoim Monsterem szlifuje nakolanniki o asfalt i objezdza japonie po zewnetrznej :banghead: DarkMann - respect :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem, jak to robi ale jego nakolanniki mówią za siebie... :( tylko narzekał trochę, że małą prędkość osiągnął na startowej... za to w zakrętach też niewiele musiał zwalniać hihihihi.... :icon_evil:

Respect :banghead:

Hejka

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe Scitro - a te opowiesci to slyszales (a nakolanniki widziales) na pl. Nowym na Kazimierzu?? :( A tak przy okazji mam pytanie dla desmomaniakow z Krakowa i okolic. Plac Nowy jest fajny, ale opanowany tez przez i motocyklistow innej masci. Co Wy na to, zeby znalezc jakas fajna miejscowke na zimowe, regularne spotkania i planowanie przyszlego sezonu? Gdzies gdzie nie bedzie huczacej muzyki, dymu, ale za to da sie zaparkowac moto w sezonie? (choc nie jestem zwolennikiem lansu). Rozmawialem juz z Prezesem aka duke75, ale na razie zadna konkretna propozycja nie padla :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam może głupie pytanie zadaje ale niewiem :icon_mrgreen: mianowicie czym różni sie ducati 749 od ducati 999 ?? z wygladu sa raczej takie same.

pozdrawiam

 

roznia sie pojemnoscia przede wszystkim,

numery w nazwach ducati to glownie okreslenie pojemnosci

np.

748,916,996,998

 

w przypadku 749 to modele podstawowe poj. 748 a R-ka 749

natomiast 999 w modelach podstawowych poj. 998 a R-ka 999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...