Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Lutego 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Radosny, no tatk, ja kupiłem aku JMC, i tak jest stosunkowo drogie w porównaniu do innych motocykli. W Duce musi być bardzo dobry aku, aby przekręcił te wielkie dwa tłoczyska. pzdr Krzysiek- mysle ze lusterka z louisa- to chyba nie jest dobry wybor- zapytaj Dominika- on mial chyba takie- i jakies problemy z nimi... Spoko, na dużej patelni wypadł wkład z jednego :)Poza tym mało byłóo w nich widać, ale jak wypadł ten wkład, to założyłem wkłady panoramiczne i jest zdecydowanie lepiej. Same lustra były drogie w cholere - prawie 50 euro za sztukę (wyrwałem je na bazarze za coś koło stówki).pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 (edytowane) ... Tego czego szukałem i tak jak domniemywałem, sprawdziło się w 200% !!! S4 to prawdziwa ożywiona maszyneria dwukołowa. Nie służy do przemieszczania się. Nie służy do wożenia dupska....... Pycha, nieczystość, chciwość, nieumiarkowanie....sam mniodek .... A pisałem, że Ci się spodoba :) :) Aż radość czytać takie posty, gdy za oknem chlapa i deszcz. Witaj Piowdo, strasznie długo Cię nie było, już myślałem, że nie wychodzisz z garażu i sypiasz z włoszka...hehehe... ale to dobrze, że Ci przeszło zauroczenie. Widzę, że mamy tu drobne różnice w pojmowaniu otaczającej rzeczywistości, ale człek już tak skonstruowany, że jak ma dobrze to szuka jeszcze lepiej... Prezes nie zgadzam się z Tobą ale kłócił się nie bedę, omówimy to podczas wizyty na rozpoczęciu sezonu u Pawła, przy flaszeczce czegoś specjalnego, pasujacego do naszych monsterków... A propos na razie widzę, że mamy wśród Ducatistów więcej użytkowników naked-ów niż superbike-ów:N - Dominik, Melv, Muminek, Seb, Paweł, Piowdo, Heartles i teraz Radosny.S - Frenci, Janek i Prezes...Jak o kimś zapomniałem to przepraszam i proszę o dopisanie... Tłumiki udało się pospawać w sobotę mimo bolących korzonków :) grają nieźle podeślę wam próbkę z końcem tygodnia, bo muszę się pobawić w dźwiękowca. :)Edit: I co z tym naszym klubem, członków przybywa, a nazwy dalej nie ma... Radosny masz talent literacki to może coś wymyślisz?! Edytowane 26 Lutego 2007 przez scitro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 (edytowane) Tłumiki udało się pospawać w sobotę mimo bolących korzonków :) grają nieźle podeślę wam próbkę z końcem tygodnia, bo muszę się pobawić w dźwiękowca. :)Edit: I co z tym naszym klubem, członków przybywa, a nazwy dalej nie ma... Radosny masz talent literacki to może coś wymyślisz?!Robisz je od podstaw czy wywalesz wnecznosci z orginalów? Ja mam w planach zrobienie przelotow ale od podstaw z kwasówki. Niewiem co z tego wyjdzie ale chcialbym zeby Duc naprawde ryczal :) Edytowane 26 Lutego 2007 przez Prezes_Nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Nieeee przerobiłem tylko sam wylot w miejsce rurki fi 20 wstawiłem fi 38, przegrody i przeloty w środku zostały po staremu. Dostał od razu z 6dB więcej w porównaniu do porzedniego bezpłciowego pyrkania, przypominajacego kosiarkę do trawy ;) :) .Co do zrobienia wydechu to najtrudniejszą sprawą mogą być tylko dekielki, które trzeba tłoczyć na prasie..., chyba, że zastosujesz od starych tłumików...W razie pytań pisz na priv Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soleski Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Fartneła mi się dzisiaj pogoda, więc po dzisiejszych pierwszych prawdziwych dwustu kilometrach na moim Grzmocie mogę dołożyć pierwsze prawdziwe trzy grosze do Waszych ocen. Opierając się na doświadczeniach sprzed dobrych już 6-ciu lat które mineły od czasu posiadania Horneta czy wcześniejszej CBR1000, musze przyznać że nie dziwota iż zwykły zjadacz chleba zasiada na Ryżojadzie....I CHWAŁA PANU :bigrazz: Tego czego szukałem i tak jak domniemywałem, sprawdziło się w 200% !!! S4 to prawdziwa ożywiona maszyneria dwukołowa. Nie służy do przemieszczania się. Nie służy do wożenia dupska. Jakiś iście diabelski umysł stworzył ją po to by zaśmiać się Bogu w twarz ;) Gdy jadę wąskimi ulicami między wysokimi domami czuję w duszy prawdziwą rozkosz popełnianych siedmiu grzechów głównych :bigrazz: Pycha, nieczystość, chciwość, nieumiarkowanie....sam mniodek :icon_mrgreen: A jesli ktoś, mimo posiadania Dukata, szuka dalszych podobnych wrażeń asfaltowych to z pełną odpowiedzialnością polecam tor kartingowy i Supermoto na KTM-ie :bigrazz: A propos Bimoty - nie wiem jak u Was, ale jedno z moich motocyklowych marzeń sprzed bez mała 15-tu lat dotyczyło własnie Bimoty YB9, którą ostatnio widziałem w Dizmarze za jakieś 10 tysiaków. Tyle że dziś dopiero mam świadomość iż włosi wówczas popełnili niewybaczalny grzech pakując do niej silnik od parchatej FZR-ry :bigrazz: Odnośnie pytania Dominika - owszem, to mój Dukat, dokładnie ten którego widziałeś na Grandysach. Gość pościgał się na nim troche, raz glebnął ale generalnie poczuł w sobie moc wycinając kilka RJedynek i postanowił wystartować w tym roku w R1 Cup. Więc i Dukat stał mu się zbędny, za co jestem mu ogromnie wdzieczny :buttrock:A akumulator Yuasy do S4 w cenie detalicznej kosztuje 400zł - wprawdzie kupie go taniej o stówkę, bo też pracuje w motoryzacji, ale daje to ogólny obraz cen częsci do Dukatów - tyle kasy kosztuje u mnie akumulator do ciężarówki!!! Może i w Larssonie są tańsze aku ale na pewno nie z Yuasy, a odkąd mój pracodawca czyli Robert Bosch przestał produkowac akumulatory do motocykli, Yuasa została chyba jedynym producentem któremu można zaufać w 100%.A jeśli chodzi o tablicę rejestracyjną do mojego sprzęta - oczywiście jest, tyle że w garażu :bigrazz: Tylny błotnik z mocowaniem tablicy niestety pękł w transporcie porzedniemu włascicielowi - a żal jest ogromny bo ten czarny lizak który jest w zwykłych Monsterach w tym wypadku jest polakierowany pod kolor całego motocykla, z białym pasem i logo Ducati Corse - istne cacko !!! No ale niestety kiszka bo pęknięty....lecz póki co w czapce mam tą tablice i błotnik, bo niczym nie zaburzony widok dwukolorowego zadupka, gumki 190-tki i dwurury Arrowa przyprawia moje prącie o szybsze krążenie :P A to sie rozpisałem, heh - zapewne jest to efekt działania płynów rozgrzewających zaaplikowanych tuż po dzisiejszym przemarznięciu podczas zapinania pierwszej dwójki z dwoma zerami na mojej włoszce :biggrin: Gratulacje. Warto było jednak trochę poczekać i trochę pogrzebać w temacie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 (edytowane) Nieeee przerobiłem tylko sam wylot w miejsce rurki fi 20 wstawiłem fi 38, przegrody i przeloty w środku zostały po staremu. Dostał od razu z 6dB więcej w porównaniu do porzedniego bezpłciowego pyrkania, przypominajacego kosiarkę do trawy ;) :buttrock: .Co do zrobienia wydechu to najtrudniejszą sprawą mogą być tylko dekielki, które trzeba tłoczyć na prasie..., chyba, że zastosujesz od starych tłumików...W razie pytań pisz na priv Ja mysle o takim ze ja bede startowal to alermy w autach beda swirowac. Mam kumpla przeloty ma zamontowanae w H-D jak wpada do mnie na osiedle ludzie talerzami rzucaja z okien:) Dekielki wytoczy mi znajomy z aluminium reszta kwasowka, niewiwm czy cos z tego wyjdzie, czy znajde odpowiednia kwasowe ale w planach ma to wygladac mniej wiecej tak tylko po obu stronach. -> http://ljuk82.w.interia.pl/dscn27396dx.jpg Na marginesie: przepiekny monster skreca mnie jak na niego patrze :icon_mrgreen: Edytowane 26 Lutego 2007 przez Prezes_Nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Edit: I co z tym naszym klubem, członków przybywa, a nazwy dalej nie ma... Radosny masz talent literacki to może coś wymyślisz?! Proponuję rozpisać konkurs, na najciekawszy pomysł - a moderator ufunduje nagrodę dla zwycięzcy, np. czterdziestoprocentowy rabat na zakupy u nowego importera czyli w firmie Probike :icon_twisted: O zakupach właśnie chciałbym zarzucić temat - skąd Wy zamawialiście dotąd oryginalne części? Gdzieś tam przeczytałem o Berlinie, gdzieś indziej o Austrii, a jeszcze gdzieś o częsciach ze Stanów co już wogle jest jakąś paranoją. Wiem że działa już możliwość zamawiania częsci przez Probike bo dzwoniłem dziś do Moto-rexu. Ponieważ w przypadku oryginalnych częsci do KTM-a znalazłem inne, szybsze i pewniejsze żródło niż importer, tak samo też czynię w tym wypadku..... Ponieważ muszę dość szybko kupić tarcze sprzęgłowe z przekładkami (przy ruszaniu na światłach obecne tarcze wydają z siebie skowyt rżniętych w pupę macior :icon_razz: ), może ktoś mi podpowie czy istnieją jakieś zamienniki innych firm? Nie tyle myślę o oszczędzaniu co raczej o trybie realizacji - założe się że gdyby robił je Lukas (a niestety do mojego nie robi) załatwienie takiej części było by tańsze i szybsze, przy zachowaniu wysokiej jakości produktu. Powiem Wam że dziś rozmiawiałem z człowiekiem z przedstawicielstwa Magneti Marelli na Polskę (sprzedajemy ich produkty w firmie w której pracuję, a zapewne macie świadomość iż znakomita większość elektryki i elektroniki w Dukatach pochodzi właśnie od tego producenta) i korzystając z okazji zacząłem drążyć temat części do motocykli, ponieważ już kiedyś nie znalazłem nic w ich programie handlowym na Polskę. Powiem tyle - facet zrobił oczy jak pięć złotych , co najmniej jakbym spytał o podzespoły do najnowszego wahadłowca kosmicznego wyprodukowanego przez NASA...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Lutego 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 O zakupach właśnie chciałbym zarzucić temat - skąd Wy zamawialiście dotąd oryginalne części? Gdzieś tam przeczytałem o Berlinie, gdzieś indziej o Austrii, a jeszcze gdzieś o częsciach ze Stanów co już wogle jest jakąś paranoją. Ktoś jest w Krakowie, co ciągnie części prosto z Austrii, jest taniej i szybciej niż w PL. Nie pamiętam kto mi o tym donosił, chyba StaszekS Ponieważ muszę dość szybko kupić tarcze sprzęgłowe z przekładkami (przy ruszaniu na światłach obecne tarcze wydają z siebie skowyt rżniętych w pupę macior ), może ktoś mi podpowie czy istnieją jakieś zamienniki innych firm? Nie tyle myślę o oszczędzaniu co raczej o trybie realizacji - założe się że gdyby robił je Lukas (a niestety do mojego nie robi) załatwienie takiej części było by tańsze i szybsze, przy zachowaniu wysokiej jakości produktu. Niestety, raczej nie znajdziesz. Tzn jestem niemal pewnie, że poza genuine Ducati innego sprzęgła nie dostaniesz. A nie, dostaniesz, ale będzie to tuningowe sprzęgło akcesoryjne, antyhoppingowe, z jednej z firm robiących podzespoły dla Ducati. No i cebę będziesz miał x4. Niemniej - jeśli sprzęgło się nie ślizga, a tylko skrzypi, to raczej zmień same spręzyny. Ich koszt to ok 80 zł, podczas gdy tarcz - 900. Spręzyny rdzewieją, są wykonane z gównianych materiałów. Pewnie masz otwarty dekiel i je tknął ząb czasu. Nowe spręzyny i sprzęgło ożyje - ale licz się z twardszą klamką. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soleski Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Proponuję rozpisać konkurs, na najciekawszy pomysł - a moderator ufunduje nagrodę dla zwycięzcy, np. czterdziestoprocentowy rabat na zakupy u nowego importera czyli w firmie Probike :) O zakupach właśnie chciałbym zarzucić temat - skąd Wy zamawialiście dotąd oryginalne części? Gdzieś tam przeczytałem o Berlinie, gdzieś indziej o Austrii, a jeszcze gdzieś o częsciach ze Stanów co już wogle jest jakąś paranoją. Wiem że działa już możliwość zamawiania częsci przez Probike bo dzwoniłem dziś do Moto-rexu. Ponieważ w przypadku oryginalnych częsci do KTM-a znalazłem inne, szybsze i pewniejsze żródło niż importer, tak samo też czynię w tym wypadku..... Ponieważ muszę dość szybko kupić tarcze sprzęgłowe z przekładkami (przy ruszaniu na światłach obecne tarcze wydają z siebie skowyt rżniętych w pupę macior :wink: ), może ktoś mi podpowie czy istnieją jakieś zamienniki innych firm? Nie tyle myślę o oszczędzaniu co raczej o trybie realizacji - założe się że gdyby robił je Lukas (a niestety do mojego nie robi) załatwienie takiej części było by tańsze i szybsze, przy zachowaniu wysokiej jakości produktu. Powiem Wam że dziś rozmiawiałem z człowiekiem z przedstawicielstwa Magneti Marelli na Polskę (sprzedajemy ich produkty w firmie w której pracuję, a zapewne macie świadomość iż znakomita większość elektryki i elektroniki w Dukatach pochodzi właśnie od tego producenta) i korzystając z okazji zacząłem drążyć temat części do motocykli, ponieważ już kiedyś nie znalazłem nic w ich programie handlowym na Polskę. Powiem tyle - facet zrobił oczy jak pięć złotych , co najmniej jakbym spytał o podzespoły do najnowszego wahadłowca kosmicznego wyprodukowanego przez NASA...... Sprzęgieł od mtera widziałem na ebay'u. Wystarczy wstukać np "Monster s4" włączyć tryb "cały świat" i poszukać. Sam właśnie na fali wiosennej euforii zaliczyłem lekką glebę na moim ulubionym zakręcie w Swoszowicach w Krakowie :) i części już do mnie jadą z Angli. Mam tylko problem z profilem aluminiowym do którego są przykręcone oba podnóżki i hamulec. Jakby ktoś coś wiedział na temat tej części to ja chętnie.... :flesje: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 No to ladnie juz ganiaja nawet piersze gleby, a u mnie snieg za oknem. Nawet wczoraj taki zaiwanial ze jak z garage wracalem to zaspy sie robily. Apropos profilu aluminiowego do którego są przykręcone oba podnóżki i hamulec. Czesami Boldor ma graty od reki. Warto zadzwonic Boldor Warszawa ( wpisz google, znajdziesz adres i tel. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Wiem że części z Wiednia załatwiał w Krakowie Shogun, ale teraz wyjechał na saksy i jest z tym mały problem. Co prawda mój sąsiad jeździ co 2 tyg do Wiednia ale ja nie mam żadnych namiarów na sklep w Wiedniu... :icon_eek:.Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 No Panie Soleski, może zrobimy deal bo ja mam takie profile od mojego S4 :icon_eek: Poprzednik założył kompletne zestawy Lukasa i oryginały zostały (podnóżki tarły mu o asfalt na torze).Jeżeli uda mi się na regulacjach odrobinę obniżyć te Lukasy, bo teraz są zbyt sportowo osadzone, to oryginały mogę opędzlować. Dominik, no trochę zdurniałem po tym o napiałeś o zużyciu sprzęgła - moim zdaniem jeśli suche sprzęgło jęczy i szarpie przy ruszaniu to jest to oznaka zużytych/spalonych/krzywych tarcz lub przekładek - oczywiście domniemuję bo opieram się na doświadczeniu z mokrymi sprzęgłami i samochodowymi, więc zawsze mogę być w błędzie..... Gdyby to były sprężyny to by się dodatkowo ślizgało zapewne.... Aha, mam kogoś kto jest regularnie raz w tygodniu w Austrii po części do KTM-ów - jeśli załatwicie namiar na ten sklep to jest szansa na otwarcie regularnego kanału przerzutowego na graty do naszych Grzmotów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 To by było super... ciekawe co na to importer??? Paweeł pamiętasz jak Melv szukał kanciastej Wyborowej, miała być u nas dostępna od końca lutego czy marca? Co w tym temacie się dzieje??? Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soleski Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 No Panie Soleski, może zrobimy deal bo ja mam takie profile od mojego S4 ;) Poprzednik założył kompletne zestawy Lukasa i oryginały zostały (podnóżki tarły mu o asfalt na torze).Jeżeli uda mi się na regulacjach odrobinę obniżyć te Lukasy, bo teraz są zbyt sportowo osadzone, to oryginały mogę opędzlować.Dominik, no trochę zdurniałem po tym o napiałeś o zużyciu sprzęgła - moim zdaniem jeśli suche sprzęgło jęczy i szarpie przy ruszaniu to jest to oznaka zużytych/spalonych/krzywych tarcz lub przekładek - oczywiście domniemuję bo opieram się na doświadczeniu z mokrymi sprzęgłami i samochodowymi, więc zawsze mogę być w błędzie..... Gdyby to były sprężyny to by się dodatkowo ślizgało zapewne.... Aha, mam kogoś kto jest regularnie raz w tygodniu w Austrii po części do KTM-ów - jeśli załatwicie namiar na ten sklep to jest szansa na otwarcie regularnego kanału przerzutowego na graty do naszych Grzmotów.... Jestem zainteresowany. :icon_question: Daj znać na mojego maila jakby co.... Tylko w miarę szybko bo cały czas szukam... :icon_mrgreen: Źle mi się jeździ z jedną nogą wleczoną po asfalcie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Soleski przerzuc pedaly ;) na tyl:-)), a powaznie z tym kanalem przerzutowym niezly pomysl- importer i tak nie padnie z tego powodu- na zxnindze zawsze bedzie popyt- krotkich szyii(dresow) ci u nas dostatek... Pozdr. Janek-Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.