heniek128 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Zajebisty, chyba jedyny dukat którego chciałbym mieć. Szkoda tylko, że mało egzemplarzy na sprzedaż i strasznie się cenią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Znana sztuka, teraz u nowego właściciela a osłona - to rzecz gustu ja natychmiast polakierowałbym ją na czarno, ponieważ ten kolor pasuje no właśnie nie wiem do czego rama ma inny kolor, obudowy silnika inny więc to jest jakby z innej bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 No cóż, przez grzeczność i znajomość poprzedniego właściciela nie wypowiem się w tej materii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Tak, to pewnie był Sportclassic ale nie wyglądał jak ten ze zdjęcia krla, nie był to cafe racer tylko cały w oryginale i wydechy jak w MZ, długie poprowadzone poziomo. Pewnie jeszcze rzadziej spotykany :). Janek, a co do drogi z Ostrowii to już prawie cała jest zrobiona, został tylko jeden krótki odcinek z dziurami, ale właśnie go robią teraz, jest tam ruch wahadłowy. Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 mialem okazje wracac z warszawy pare dni temu w nocy 450km na monsterku 696z 2011r. wrazenia? doopa mnie nie bolala , az dziw ,l bo moto dosc male , gorzej z udami , lecialem caly czas 105-115mph/h i musialem nogi dociskac do baku . silnik fajny ale jak dla mnie za slaby , caly czas trza go w gornych obrotach trzymac by jechal , moze to zaszlosci , zawswze latalem duzymi pojemnosciowo i taki sposob oddawania mocy mi nie za bardzo odpowiada wrazenia ogolne - ladny , dobrze sie prowadzi , dla mojego kolegi wrecz idealny;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 W końcu to 696 więc nie można oczekiwać by urywało głowę. Ja uważam, że jak na takiego małego konia naprawdę dobrze sobie radzi jedyne co powinni natychmiast w nim zmienić to przedni widelec lepszy mam w rowerze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) "Baby Panigale" - jak myślicie jak w związku ze zmianami w WSBK potoczą się losy nowego "małego" Panigale już dziś wszyscy spekulują czy będzie miało poj. 799, 899 czy może jednak 750ccSą tacy którzy twierdzą, że może pojawić się wersja homologowana do SSP i drogowa jak w przypadku ZX6 http://ducatisti.pl/1762,ducati-799-899-a-moze-nowe-749/#more-1762 Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez krl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Wg mnie na 95 % nie zrobią motocykla klasy 600/750. Mają za dużo problemów z projektami MotoGP i WSBK żeby się pchać w kolejny model... Zauważmy że Ducati zawsze sobie jakoś radziło w wyścigach, raz lepiej raz gorzej, ale od jakiegoś czasu nie ma sukcesów w żadnej serii a dodatkowo wygląda to na równię pochyłą. Oby odbili się i zaczęli coś pozytywnie zmieniać ! Aczkolwiek przyznam, że motocykl v2 o poj. 750-800 i bardzo lekki był by super-pomysłem, ja jestem ZA :cool: Wiadomo że musiał by się praktycznie wszystkim różnić od 749 które na chwilę obecną jest już mocno przestarzałe, ale jak by wymajstrowali prawdziwe dzieło sztuki 799cc i by takie dopuścili do WSS to by było super! Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Oj żebyśmy sie nie zdziwili z motocyklem klasy 600, Mv Augusta wypuściła F3 675cc, fakt że jest to 3 cylindrowa jednostka, ale do tej pory to chyba 1 motocykl klasy 600 tego producenta. Jak to jest z pojemnością jednostki 2 cylindrowej w WSS, bo 4 cylindy poj 600, 3 cylindry 675. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Do tej pory dwa cyl. To 750cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pigweed Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Poradźcie mi proszę - czy jest sens przesiadać się z Hondy Hornet 600 (PC34, czyli z silnikiem o mocy 97 KM i momencie obrotowym 66,6 Nm) na Ducati Monstera S2R 800 (z silnikiem o mocy 78 KM i momencie obrotowym 73 Nm). Szukam teraz czegoś na zamianę za mojego starego dobrego Szerszenia no i mocno chodzi mi po głowie jakaś "włoszczyzna". A ostatnio wpadł mi w oko fajny Monster S2R 800 - dość blisko mnie i z opisu oraz ze zdjęć wygladający na niezłą ofertę. No tylko nie wiem, czy przesiadka na 20 "kucyków" mniej to dobry pomysł i czy - jeśli już iśc w te klimaty - nie szukać większego brata, czyli S2R 1000. To będzie mój drugi motocykl, po dwóch sezonach na Hornecie (no, ten drugi sezon się jeszcze nie skończył :) ), na którym zrobiłem do tej pory jakieś 16.000 km.. Czyli jeszcze nie jestem zaawansowanym motocyklistą i cały czas się uczę. Dodam jeszcze, że mój jedyny do tej pory kontakt z motocyklami z silnikiem 2-cylindrowym w układzie V, czy L to 1,5 godzinna jazda testowa na Aprilii Shiver 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Poradźcie mi proszę - czy jest sens przesiadać się z Hondy Hornet 600 (PC34, czyli z silnikiem o mocy 97 KM i momencie obrotowym 66,6 Nm) na Ducati Monstera S2R 800 (z silnikiem o mocy 78 KM i momencie obrotowym 73 Nm). Szukam teraz czegoś na zamianę za mojego starego dobrego Szerszenia no i mocno chodzi mi po głowie jakaś "włoszczyzna". A ostatnio wpadł mi w oko fajny Monster S2R 800 - dość blisko mnie i z opisu oraz ze zdjęć wygladający na niezłą ofertę. No tylko nie wiem, czy przesiadka na 20 "kucyków" mniej to dobry pomysł i czy - jeśli już iśc w te klimaty - nie szukać większego brata, czyli S2R 1000. To będzie mój drugi motocykl, po dwóch sezonach na Hornecie (no, ten drugi sezon się jeszcze nie skończył :) ), na którym zrobiłem do tej pory jakieś 16.000 km.. Czyli jeszcze nie jestem zaawansowanym motocyklistą i cały czas się uczę. Dodam jeszcze, że mój jedyny do tej pory kontakt z motocyklami z silnikiem 2-cylindrowym w układzie V, czy L to 1,5 godzinna jazda testowa na Aprilii Shiver 750.Czyżbyśmy mieli okazję rozmawiać u nas w serwisie? ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 W dużym stopniu ewentualne zadowolenie lub rozczarowanie po przesiadce na S2R 800 jest uzależnione od twoich oczekiwań. Może podpowiem w ten sposób jak przesiadać się na Monstera to rozpoczynaj poszukiwania od S2R 1000cc a jeszcze lepiej S4R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pigweed Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Czyżbyśmy mieli okazję rozmawiać u nas w serwisie? ;)Pewnie tak :)Żeby nie było, że nie daję wiary temu, co usłyszałem - po prostu zbieram jak najwięcej opinii. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ale przecież Ducati jak stoi to już się psuje :icon_mrgreen: ... Moim zdaniem, warto kupić nie tyle okazję, lecz motocykl z "dobrych" sprawdzonych rąk, nawet jeśli będzie droższy o 2-3 tys. od "okazji"...Osobiście brałbym silnik DS 1000, ale może niekoniecznie w Monsterze... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.