Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Znana sztuka, teraz u nowego właściciela a osłona - to rzecz gustu ja natychmiast polakierowałbym ją na czarno, ponieważ ten kolor pasuje no właśnie nie wiem do czego rama ma inny kolor, obudowy silnika inny więc to jest jakby z innej bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to pewnie był Sportclassic ale nie wyglądał jak ten ze zdjęcia krla, nie był to cafe racer tylko cały w oryginale i wydechy jak w MZ, długie poprowadzone poziomo. Pewnie jeszcze rzadziej spotykany :).

 

Janek, a co do drogi z Ostrowii to już prawie cała jest zrobiona, został tylko jeden krótki odcinek z dziurami, ale właśnie go robią teraz, jest tam ruch wahadłowy.

 

Pozdr

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem okazje wracac z warszawy pare dni temu w nocy 450km na monsterku 696z 2011r.

wrazenia? doopa mnie nie bolala , az dziw ,l bo moto dosc male , gorzej z udami , lecialem caly czas 105-115mph/h i musialem nogi dociskac do baku . silnik fajny ale jak dla mnie za slaby , caly czas trza go w gornych obrotach trzymac by jechal , moze to zaszlosci , zawswze latalem duzymi pojemnosciowo i taki sposob oddawania mocy mi nie za bardzo odpowiada

wrazenia ogolne - ladny , dobrze sie prowadzi , dla mojego kolegi wrecz idealny

;)59899_567350479970521_538402502_n.jpg

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu to 696 więc nie można oczekiwać by urywało głowę. Ja uważam, że jak na takiego małego konia naprawdę dobrze sobie radzi jedyne co powinni natychmiast w nim zmienić to przedni widelec lepszy mam w rowerze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

"Baby Panigale" - jak myślicie jak w związku ze zmianami w WSBK potoczą się losy nowego "małego" Panigale już dziś wszyscy spekulują czy będzie miało poj. 799, 899 czy może jednak 750cc

Są tacy którzy twierdzą, że może pojawić się wersja homologowana do SSP i drogowa jak w przypadku ZX6

 

http://ducatisti.pl/1762,ducati-799-899-a-moze-nowe-749/#more-1762

Edytowane przez krl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie na 95 % nie zrobią motocykla klasy 600/750. Mają za dużo problemów z projektami MotoGP i WSBK żeby się pchać w kolejny model... Zauważmy że Ducati zawsze sobie jakoś radziło w wyścigach, raz lepiej raz gorzej, ale od jakiegoś czasu nie ma sukcesów w żadnej serii a dodatkowo wygląda to na równię pochyłą.

 

Oby odbili się i zaczęli coś pozytywnie zmieniać !

 

Aczkolwiek przyznam, że motocykl v2 o poj. 750-800 i bardzo lekki był by super-pomysłem, ja jestem ZA :cool: Wiadomo że musiał by się praktycznie wszystkim różnić od 749 które na chwilę obecną jest już mocno przestarzałe, ale jak by wymajstrowali prawdziwe dzieło sztuki 799cc i by takie dopuścili do WSS to by było super!

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj żebyśmy sie nie zdziwili z motocyklem klasy 600, Mv Augusta wypuściła F3 675cc, fakt że jest to 3 cylindrowa jednostka, ale do tej pory to chyba 1 motocykl klasy 600 tego producenta. Jak to jest z pojemnością jednostki 2 cylindrowej w WSS, bo 4 cylindy poj 600, 3 cylindry 675.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poradźcie mi proszę - czy jest sens przesiadać się z Hondy Hornet 600 (PC34, czyli z silnikiem o mocy 97 KM i momencie obrotowym 66,6 Nm) na Ducati Monstera S2R 800 (z silnikiem o mocy 78 KM i momencie obrotowym 73 Nm).

 

Szukam teraz czegoś na zamianę za mojego starego dobrego Szerszenia no i mocno chodzi mi po głowie jakaś "włoszczyzna". A ostatnio wpadł mi w oko fajny Monster S2R 800 - dość blisko mnie i z opisu oraz ze zdjęć wygladający na niezłą ofertę.

 

No tylko nie wiem, czy przesiadka na 20 "kucyków" mniej to dobry pomysł i czy - jeśli już iśc w te klimaty - nie szukać większego brata, czyli S2R 1000.

 

To będzie mój drugi motocykl, po dwóch sezonach na Hornecie (no, ten drugi sezon się jeszcze nie skończył :) ), na którym zrobiłem do tej pory jakieś 16.000 km.. Czyli jeszcze nie jestem zaawansowanym motocyklistą i cały czas się uczę.

 

Dodam jeszcze, że mój jedyny do tej pory kontakt z motocyklami z silnikiem 2-cylindrowym w układzie V, czy L to 1,5 godzinna jazda testowa na Aprilii Shiver 750.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradźcie mi proszę - czy jest sens przesiadać się z Hondy Hornet 600 (PC34, czyli z silnikiem o mocy 97 KM i momencie obrotowym 66,6 Nm) na Ducati Monstera S2R 800 (z silnikiem o mocy 78 KM i momencie obrotowym 73 Nm).

 

Szukam teraz czegoś na zamianę za mojego starego dobrego Szerszenia no i mocno chodzi mi po głowie jakaś "włoszczyzna". A ostatnio wpadł mi w oko fajny Monster S2R 800 - dość blisko mnie i z opisu oraz ze zdjęć wygladający na niezłą ofertę.

 

No tylko nie wiem, czy przesiadka na 20 "kucyków" mniej to dobry pomysł i czy - jeśli już iśc w te klimaty - nie szukać większego brata, czyli S2R 1000.

 

To będzie mój drugi motocykl, po dwóch sezonach na Hornecie (no, ten drugi sezon się jeszcze nie skończył :) ), na którym zrobiłem do tej pory jakieś 16.000 km.. Czyli jeszcze nie jestem zaawansowanym motocyklistą i cały czas się uczę.

 

Dodam jeszcze, że mój jedyny do tej pory kontakt z motocyklami z silnikiem 2-cylindrowym w układzie V, czy L to 1,5 godzinna jazda testowa na Aprilii Shiver 750.

Czyżbyśmy mieli okazję rozmawiać u nas w serwisie? ;)

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dużym stopniu ewentualne zadowolenie lub rozczarowanie po przesiadce na S2R 800 jest uzależnione od twoich oczekiwań.

 

Może podpowiem w ten sposób jak przesiadać się na Monstera to rozpoczynaj poszukiwania od S2R 1000cc a jeszcze lepiej S4R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież Ducati jak stoi to już się psuje :icon_mrgreen: ...

 

Moim zdaniem, warto kupić nie tyle okazję, lecz motocykl z "dobrych" sprawdzonych rąk, nawet jeśli będzie droższy o 2-3 tys. od "okazji"...

Osobiście brałbym silnik DS 1000, ale może niekoniecznie w Monsterze...

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...