jannikiel Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Pod względem prowadzenia seria 749/999 bije wszystko... Popatrzcie na stronie 370 na ligę typerów, dodam, że Michał mój brat zamykał opony jak miał 10- lat... no i tak zostało... kiedyś wybrał się na tor Poznań i wystartował 1 raz w amatorach na zupełnie nieprzystosowanym do wyścigów gsxr 1000 na gumowych hamulcach i turystycznych oponach " w kostkę" i po 5 okrążeniach( tyle jezdzili amatorzy) zajął 11 miejsce z 23-go, żeby było 10 okrążeń toby załapał się na podium- tak wychodziło z czasów okrążeń- a i nikt go nie dał rady wyprzedzić...tera Michałek jeździ Aprilką RSV.... a przyznał się po cichu, żeby miał kasę toby odkupił od Ryśka 999 R... Rysiek był niezdecydowany czy lepszy jest 999 R, czy 1098- bo w testach chodziło też o moc, i prawdę powiedziawszy- nie za bardzo czuć że 1098 jest mocniejszy, pewno moment ma lepszy- przecież pojemność, no i też o dziwo- nie wiem na pewno czy 1098 jest lżejszy od 999 R- porównując motocykle zatankowane , przynajmniej take wrażenie robiły. Mimo że 1098 ma monobloki- a 999 R nie, nie czuć było różnicy w hamowaniu- nawet powiem tak 1098 hamuje efektownie, a 999 R efektywnie, a prawdę mówiąc wolę efektywnie. Z tym że pod względem prowadzenia i wygody- a co za tym idzie przyjemności z jazdy 999 R bije 1098 . Moje odczucie z jazdy było takie, że 999 R jest naprawde wyśmienitym pojazdem, w którym naprawdę niewiele trzeba ulepszać, żeby nim normalnie jeździć i czuć radość z jazdy...przeszkadzała mi słabsze wyczucie 1098 jakby był takim drewniakiem, no nie czułem zupełnie że ja ujeżdżam motocykl- tylko jak w japoni motocykl mnie wozi... a ja tylko czasami przeszkadzam... w 1098 trzeba duuużo zmieniać , żeby sprzęt nie torturował jadącego, przede wszystkim wysokość siedziska i zmienić nastawy zawieszeń, potem wywalić ten pękaty zbiornik paliwa i wstawić od 999, lub ostatecznie od 748/996, poprawić ,mocowanie owiewek na dole, żeby nie zachaczać gumofilcami o wystające elementy, aha no i wywalić tylny zadylek, a w miejsce wstawić pojemniczek na kanapki i picie, no i zmienić obręcze, żeby można było 180-tki zakładać, wywalić exup i wstawić 70 mm rury + Edhausta puszki, no i na koniec zmienić przednią owiewkę, dopasować od 999, lub od Desmoseidici... Pozdr. J- 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Cieszę się ,że Janek tak piszesz bo bardziej mnie utwierdziłeś w przekonaniu,że 749/999 to jednak nowoczesne motocykle, które musiały bys tylko zmienione bo takie prawa rynku. Mam nadzieję,że kiedyś wejdę w posiadanie jakieś S-ki bo R-ke jest już za bardzo rasowa na moje potrzeby. Mocowo to nawet 749 S by stykła ale ja lubie pojemność i pewnie skończy się na 999. Hmm tymczasem po wymianie kompa SS jeździ jak ta lala i nic mi więcej nie trzeba :icon_biggrin: Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Wyczyściłem sprzęta więc się pochwalę. http://picasaweb.google.com/Slabypromil/749# P.S. Nie myjcie nitro tablicy rejestracyjnej Tym nitro to chyba całego poleciałeś bo czerwony lakier zlazł i goły czarny plastik został :biggrin: Moto piękne pogratulować szkoda tylko tego czerwonego koloru :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabypromil749 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Czarny matowy to najpiękniejszy kolor, szkoda że chyba tylko najsłabiej ubraną wersję taką produkowali. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Nie kupuję żadnego motocykla, rezygnuję. Ale co jakiś czas chyba mogę tu zaglądać jako były motocyklista? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Weź gościa zapytaj czemu brakuje jednej śrubki łod łowiewki, i gdzie są napisy na owiewkach podsiedzeniowych... Pewnie będzie, a zapomniałem dodać że miałem małą glebę parkingową, ale wsio o.K. itp... Szukata dobrych sprzętów, a u Ryśka fajne Ducatki stoją, tylko jeździć... No a i Wilu coś chciał sprzedać..., najlepiej się kupuje od Ducatisti... Popatrzta na stronę klubową... Oleś :( ... Śp (*)... Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Weź gościa zapytaj czemu brakuje jednej śrubki łod łowiewki, i gdzie są napisy na owiewkach podsiedzeniowych... Pewnie będzie, a zapomniałem dodać że miałem małą glebę parkingową, ale wsio o.K. itp... Szukata dobrych sprzętów, a u Ryśka fajne Ducatki stoją, tylko jeździć... No a i Wilu coś chciał sprzedać..., najlepiej się kupuje od Ducatisti... Popatrzta na stronę klubową... Oleś :( ... Śp (*)... Janek. Niestety tak jest, przydało by się niektórym ryło obić za takie coś. Jak mówię pedałowi że jadę z daleka i pytam w jakim stanie jest moto, pajac zachwala że igła, a na miejscu się okazuje że igłę to on ma w oku. Albo nowy, albo żaden. Jak postanowiłem tak też zrobię A co najbardziej wk...wia takie coś, ja sprzedawałem motocykl w stanie perfekcyjnym, do niczego nie można się było przyczepić, a potencjalni klienci wybrzydzali bo kolor, bo pozycja, bo koła nieteges. Szerokości wszystkim życzę i spokojnych wszystkich sezonów, trzymajta się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 (edytowane) Popatrzta na stronę klubową... Oleś :( ... Śp (*)... Janek. ehh...przykro, bardzo przykro, gdy ktoś bliski odchodzi, w dodatku znajomy z klubu ;..( [*] Edytowane 27 Sierpnia 2009 przez KingRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Jestem w szoku!!!!!Rzeczywiście zaczynam inaczej mysleć o moto. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) Ja również mam czasem doła w takich chwilach :(, typu "Może sprzedać i starczy tego... " Ale co tu dużo pisać i tak brak słów na takie zdarzenia, a żadne słowa tego nie oddadzą... . Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez RuBBeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Wczoraj zacząłem składać 999 R i znam parę szczegółów, które diametralnie różnią od zwykłej wersji... 1. Demontowalne mocowanie zbiornika z przodu przykręcone do ramy 2. Inny rodzaj filtra oleju 3. Magnezowe pokrywy rozrządu i "lampa" z przodu 4. Kute koła 5. Mocowanie podnóżków tylko w 2 miejscach 6. Tylny stelaż z aluminium i posiadający regulację przesunięcia zbiornik paliwa siedzisko... Jako, że nie każdy Ducatista przegląda tutaj Giełdę, pozwolę sobie zamieścić listę Ducatów Ryśkowych na sprzedaż:1098 czerwone zarejestrowane- 40500, 999 czerwony zarejestrowany- 25000, 1098 Termignioni 70 mm nierejestrowany- 45000, 999 czerwony Edhaust nierejestrowany- najlepsza cena dla Ducatisti, ponieważ gość co miał go kupić kupił od Ryśka żółtego 1098- czyli cena 999- manetki Progrip idzie w dół, najnowszy kupiony 1098 S- jeszcze w USA- cena do uzgodnienia, no i 999 R- ale dla konesera- nie każdy potrafi tym jeździć- 90.000 zł, jeszcze jest brata Aprilia- RSV - 27.000 zł, ale to nie Ducati... Ceny do uzgodnienia, ponieważ chcemy kupić 2- cylindrowego klasyka na wałkach królewskich z Desmo... Pozdrawiam i uważajcie na siebie...Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Ceny do uzgodnienia, ponieważ chcemy kupić 2- cylindrowego klasyka na wałkach królewskich z Desmo... Wiedziałem, że będziecie na coś takiego polować :bigrazz: Szacun :buttrock: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzeta Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 A ja mam takie pytanie który z monsterów produkowanych kiedykolwiek jest największy pod względem wymiaru? Chodzi mi o to czy ten litrowy jest większy od sześćsetki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Jeszcze sporo wody upłynie, zanim zapolujem... nie take to proste... Co do wielkości Monstera- nie za bardzo wiem o co chodzi, 900-1000- jest nieco wyższy- ale nie tyle żeby było zauważalne..chcesz dużego Ducata- to Multi wchodzi w grę, lub ST, ewentualnie seria 749/999 tam każdy się zmieści...Pozdr. J-748 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 A ja mam takie pytanie który z monsterów produkowanych kiedykolwiek jest największy pod względem wymiaru? Chodzi mi o to czy ten litrowy jest większy od sześćsetki? mam S4 i jeżdziłem M600 i M750 i 695. zdecydowanie S4 jest wiekszy. I nie tylko wyższy ale cały jest taki "napompowany". Ale nie sądze by S4, S4R czy S2R1000 sie rózniły w znaczacy sposób. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.