Skocz do zawartości

emzeta

Forumowicze
  • Postów

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O emzeta

  • Urodziny 04/17/1980

Osobiste

  • Motocykl
    ETZ251
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kąkolewo

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia emzeta

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Tylko problem w tym że wiertlo też będzie go obracać. Z tego co widzę w tloczysku które udało mi się wyciągnąć to problem tkwi w tym że element w który wkreca się imbus obraca się w tloczysku bo jest osobna częścią zablokowana tylko segerem aby się nie wysunela z tloczyska.
  2. CZEŚĆ, mam taki problem z rozebraniem lagi że śruba imbusowa od spodu lagi obraca się w kółko ale nie wykreca się. Nic nie daje zblokowanie tłoczyska od środka , imbus nadal się kręci ale nie wykreca. (lagi z regulacja napięcia wstępnego, ale bez reg. Tłumienia) Jedna laga rozkrecona bez problemu, a z druga jest kłopot, napierw imbus odkrecil się delikatnie a później nastąpił delikatny opór i krecenie bez efektu, próbowałem pnełmatem ale bez efektu, imbus kręci się jak głupi ale nie wykreca, tloczysko nadal siedzi w ladze ale jest trochę luźne czyli wynika że śruba się troche wykrecila. Co najgorsze to gdy chce wkrecic imbusa z powrotem to nie idzie, można w każda stronę kręcić bez efektu. Jakieś propozycje? Pozdrawiam
  3. Masz rację kolego Buber, bardziej jest to pytanie czysto teroretyczne, dla pasjii :) Tylko potrzebuje informacje na jakiej zasadzie działa typowy torowy quickshiifter. Macie jakiś pomysł jak wykonać element który będzie montowany przy dźwigni zmiany biegów? Coś co przy nacisku dźwigni będzie zwieralo obwód tak aby przekazać sygnał do elektroniki która odlaczy zaplon na ułamek sekundy
  4. Czyli po prostu trzeba wpiąć w obwód czerwonego przycisku na prawej manetce - tzw. Kill switch przekaznik który w stanie spoczynku będzie zwarty, a gdy poda się napięcie na cewke przekaznika, to ten otworzy obwód czyli odetnie zaplon. Pozostaje kwestia tego w jaki sposób będzie sterowany przekaznik odcięcia zapłonu, i jakiej długości powinno być odcięcie zapłonu, tak aby wrzucić wyższy bieg oraz nie tracić za dużo czasu. Chyba nie ma co ingerować w ECU - moduł zaplonowy?
  5. Czesc, czy możliwym jest zamontowanie quickshiftera do motocykla zasilanego gaznikami? Np. Cbr f2/f3 Czy taki quickshiter może wykonać początkujący elektronik mechanik ? Czy działanie quickshiftera powinno polegać na całkowitym odcieciu zapłonu czy tylko przesunięciu kąta zapłonu? Bo o chwilowym odcieciu paliwa chyba nie ma opcji w gaznikowcu, w wytryskowcu pewnie to też nie wiele da. Pozdro
  6. Siemanko chłopcy i dziewczęta :banghead: potrzeba mi wykresów z hamowni wykresów krzywej moementu i mocy motocykli, chodzi mi o taka stronke na której sa rozne wykresy roznych motocykli. czy gdzies znajde takie zbiorowkisko wykresów z hamowni dla motocykli? chodzi mi tylko o fabryczne moce a nie jakies ch*** muje dzikie węże - to co fabryka dała pozdro i lewa w górze w ciepłej rękawiczce :P
  7. Witam. Zastanawia mnie pewien fakt dlaczego w nowszych motocyklach zakłada się po dwa przewody hamulcowe do jednego zacisku? Nawet jeśli przedni hamulec jest dwu tarczowy. Co daje podwójny przewód hamulcowy?
  8. No to np jakbym jechał po drodze gdzie jest ograniczenie do 90?????????????????
  9. Witam. Mam takie pytanie jakie są konsekwencje tego iż pojadę skuterem o pojemności nie przekraczającej 50ccm czyli motorower ale który przekracza 45kmh czyli ma zdjęte blokady, ale posiadam prawo jazdy kat.A. Np jadę autostrada skuterem 80kmh i zatrzymuje mnie kontrola drogowa ale posiadam prawo jazdy kat.A. Czy jazda motorowerem powyżej 45kmh jest złamaniem przepisów pomimo tego że mam prawo jazdy kat.A?
  10. A ja mam takie pytanie który z monsterów produkowanych kiedykolwiek jest największy pod względem wymiaru? Chodzi mi o to czy ten litrowy jest większy od sześćsetki?
  11. Ale wiadomo że zawsze jesteśmy zmuszeni chodzić w tych butach motocyklowych. Np na stacji benzynowej kiedy idziemy zapłacić nie mówiąc już o spacerach po sklepach lub na randce kiedy się wybierzemy na moto a przecież niebedziemy zawsze zabierać drugiej pary obuwia na zmianę
  12. W porównaniu do moich sidi to wyglądają te alpiny jak kalosze. Brzydkie są
  13. A jakie to są dokładnie alpiny? Chciałbym jeszcze po używać te buty
  14. Witajcie mam takie pytanie w jaki sposób wymienić tą podeszwe w butach sidi wertigo? Bo już zamówiłem sobie w moto akcesoriach Ponieważ użytkuje je drugi sezon a już mam całą zdartą i zwłaszcza pod piętą. Wiem że można oddać buty do szewca ale u mnie w okolicy nigdzie takiego fachowca niema więc ta opcja odpada. Czy ktoś już to przerabial? Drugie pytanie to ile w waszych sidi wytrzymała ta podeszwa? I co z nią zrobiliscie? Bo szkoda mi wyrzucać butów takich drogich po dwóch sezonach. I trzecie pytanie to czy te wertigo są ze skóry takiej naturalnej jak zwykle buty do chodzenia czy może jest to jakąś inna skóra? Pozdrawiam.
  15. Witajcie. Mam taki problem z moim fazerem fzs600 że po kilku próbach palenia laczka sprzęgło po prostu puchnie a dokładniej pomimo wciśnietej klamki sprzęgła, tylne koło się kręci a samo sprzęgło chwyta już na samym początku poza tym wydaje się jakby linka się rozciagła. Podejrzewam że po prostu tarcze sprzęgła pod wpływem wysokiej temperatury zwiększyły swoją grubość. Ale czy to jest normalne jeśli robimy coś innego z motocyklem niż jazda? Czyli palenie gumy. Jeżdżę na półsyntetyku. Czy to oznaka że sprzęgło jest już u końca swojego żywotu? Dodam że po chwili normalnej jazdy lub chwili postoju problem znika i jest wszystko po staremu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...