Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Pod względem prowadzenia seria 749/999 bije wszystko...

Popatrzcie na stronie 370 na ligę typerów, dodam, że Michał mój brat zamykał opony jak miał 10- lat... no i tak zostało... kiedyś wybrał się na tor Poznań i wystartował 1 raz w amatorach na zupełnie nieprzystosowanym do wyścigów gsxr 1000 na gumowych hamulcach i turystycznych oponach " w kostkę" i po 5 okrążeniach( tyle jezdzili amatorzy) zajął 11 miejsce z 23-go, żeby było 10 okrążeń toby załapał się na podium- tak wychodziło z czasów okrążeń- a i nikt go nie dał rady wyprzedzić...tera Michałek jeździ Aprilką RSV.... a przyznał się po cichu, żeby miał kasę toby odkupił od Ryśka 999 R...

Rysiek był niezdecydowany czy lepszy jest 999 R, czy 1098- bo w testach chodziło też o moc, i prawdę powiedziawszy- nie za bardzo czuć że 1098 jest mocniejszy, pewno moment ma lepszy- przecież pojemność, no i też o dziwo- nie wiem na pewno czy 1098 jest lżejszy od 999 R- porównując motocykle zatankowane , przynajmniej take wrażenie robiły.

Mimo że 1098 ma monobloki- a 999 R nie, nie czuć było różnicy w hamowaniu- nawet powiem tak 1098 hamuje efektownie, a 999 R efektywnie, a prawdę mówiąc wolę efektywnie. Z tym że pod względem prowadzenia i wygody- a co za tym idzie przyjemności z jazdy 999 R bije 1098 .

Moje odczucie z jazdy było takie, że 999 R jest naprawde wyśmienitym pojazdem, w którym naprawdę niewiele trzeba ulepszać, żeby nim normalnie jeździć i czuć radość z jazdy...przeszkadzała mi słabsze wyczucie 1098 jakby był takim drewniakiem, no nie czułem zupełnie że ja ujeżdżam motocykl- tylko jak w japoni motocykl mnie wozi... a ja tylko czasami przeszkadzam... w 1098 trzeba duuużo zmieniać , żeby sprzęt nie torturował jadącego, przede wszystkim wysokość siedziska i zmienić nastawy zawieszeń, potem wywalić ten pękaty zbiornik paliwa i wstawić od 999, lub ostatecznie od 748/996, poprawić ,mocowanie owiewek na dole, żeby nie zachaczać gumofilcami o wystające elementy, aha no i wywalić tylny zadylek, a w miejsce wstawić pojemniczek na kanapki i picie, no i zmienić obręcze, żeby można było 180-tki zakładać, wywalić exup i wstawić 70 mm rury + Edhausta puszki, no i na koniec zmienić przednią owiewkę, dopasować od 999, lub od Desmoseidici...

Pozdr. J- 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się ,że Janek tak piszesz bo bardziej mnie utwierdziłeś w przekonaniu,że 749/999 to jednak nowoczesne motocykle, które musiały bys tylko zmienione bo takie prawa rynku. Mam nadzieję,że kiedyś wejdę w posiadanie jakieś S-ki bo R-ke jest już za bardzo rasowa na moje potrzeby. Mocowo to nawet 749 S by stykła ale ja lubie pojemność i pewnie skończy się na 999. Hmm tymczasem po wymianie kompa SS jeździ jak ta lala i nic mi więcej nie trzeba :icon_biggrin:

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem sprzęta więc się pochwalę.

 

http://picasaweb.google.com/Slabypromil/749#

 

P.S.

Nie myjcie nitro tablicy rejestracyjnej

Tym nitro to chyba całego poleciałeś bo czerwony lakier zlazł i goły czarny plastik został :biggrin:

 

Moto piękne pogratulować szkoda tylko tego czerwonego koloru :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź gościa zapytaj czemu brakuje jednej śrubki łod łowiewki, i gdzie są napisy na owiewkach podsiedzeniowych...

Pewnie będzie, a zapomniałem dodać że miałem małą glebę parkingową, ale wsio o.K. itp...

Szukata dobrych sprzętów, a u Ryśka fajne Ducatki stoją, tylko jeździć...

No a i Wilu coś chciał sprzedać..., najlepiej się kupuje od Ducatisti...

 

Popatrzta na stronę klubową...

Oleś :( ... Śp (*)...

Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź gościa zapytaj czemu brakuje jednej śrubki łod łowiewki, i gdzie są napisy na owiewkach podsiedzeniowych...

Pewnie będzie, a zapomniałem dodać że miałem małą glebę parkingową, ale wsio o.K. itp...

Szukata dobrych sprzętów, a u Ryśka fajne Ducatki stoją, tylko jeździć...

No a i Wilu coś chciał sprzedać..., najlepiej się kupuje od Ducatisti...

 

Popatrzta na stronę klubową...

Oleś :( ... Śp (*)...

Janek.

 

Niestety tak jest, przydało by się niektórym ryło obić za takie coś. Jak mówię pedałowi że jadę z daleka i pytam w jakim stanie jest moto, pajac zachwala że igła, a na miejscu się okazuje że igłę to on ma w oku. Albo nowy, albo żaden. Jak postanowiłem tak też zrobię A co najbardziej wk...wia takie coś, ja sprzedawałem motocykl w stanie perfekcyjnym, do niczego nie można się było przyczepić, a potencjalni klienci wybrzydzali bo kolor, bo pozycja, bo koła nieteges. Szerokości wszystkim życzę i spokojnych wszystkich sezonów, trzymajta się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam czasem doła w takich chwilach :(, typu "Może sprzedać i starczy tego... "

 

Ale co tu dużo pisać i tak brak słów na takie zdarzenia, a żadne słowa tego nie oddadzą... .

Edytowane przez RuBBeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zacząłem składać 999 R i znam parę szczegółów, które diametralnie różnią od zwykłej wersji...

1. Demontowalne mocowanie zbiornika z przodu przykręcone do ramy

2. Inny rodzaj filtra oleju

3. Magnezowe pokrywy rozrządu i "lampa" z przodu

4. Kute koła

5. Mocowanie podnóżków tylko w 2 miejscach

6. Tylny stelaż z aluminium i posiadający regulację przesunięcia zbiornik paliwa siedzisko...

 

Jako, że nie każdy Ducatista przegląda tutaj Giełdę, pozwolę sobie zamieścić listę Ducatów Ryśkowych na sprzedaż:1098 czerwone zarejestrowane- 40500, 999 czerwony zarejestrowany- 25000, 1098 Termignioni 70 mm nierejestrowany- 45000, 999 czerwony Edhaust nierejestrowany- najlepsza cena dla Ducatisti, ponieważ gość co miał go kupić kupił od Ryśka żółtego 1098- czyli cena 999- manetki Progrip idzie w dół, najnowszy kupiony 1098 S- jeszcze w USA- cena do uzgodnienia, no i 999 R- ale dla konesera- nie każdy potrafi tym jeździć- 90.000 zł, jeszcze jest brata Aprilia- RSV - 27.000 zł, ale to nie Ducati...

Ceny do uzgodnienia, ponieważ chcemy kupić 2- cylindrowego klasyka na wałkach królewskich z Desmo...

Pozdrawiam i uważajcie na siebie...Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny do uzgodnienia, ponieważ chcemy kupić 2- cylindrowego klasyka na wałkach królewskich z Desmo...

Wiedziałem, że będziecie na coś takiego polować :bigrazz:

 

Szacun :buttrock:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze sporo wody upłynie, zanim zapolujem... nie take to proste...

Co do wielkości Monstera- nie za bardzo wiem o co chodzi, 900-1000- jest nieco wyższy- ale nie tyle żeby było zauważalne..chcesz dużego Ducata- to Multi wchodzi w grę, lub ST, ewentualnie seria 749/999 tam każdy się zmieści...Pozdr. J-748 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie który z monsterów produkowanych kiedykolwiek jest największy pod względem wymiaru? Chodzi mi o to czy ten litrowy jest większy od sześćsetki?

mam S4 i jeżdziłem M600 i M750 i 695. zdecydowanie S4 jest wiekszy. I nie tylko wyższy ale cały jest taki "napompowany". Ale nie sądze by S4, S4R czy S2R1000 sie rózniły w znaczacy sposób.

 

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...