nizin Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam. To mój pierwszy post w tym temacie, jakoże od niedawna posiadam sprzęt z włoskim piecem:) Ale do rzeczy. Dostałem namiary na miejsa gdzie można zkupić cześci do Ducati (dzięki harder) ale troche trzeba na nie poczekać( 1,5-2tyg). Pytanie czy można gdzieś coś zakupić powiedzmy od ręki? Chodzi mi o "płytki" do regulacji zaworów i półksiężyce konkretnie. Oczywiście do wawy nie pojadę po to bo lepiej już poczekać aż przyjdzie do Myślenic zwłąszcza zę mam czym jeździć, ale może jakaś wysyłka czy cuś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 ...ale troche trzeba na nie poczekać( 1,5-2tyg). Pytanie czy można gdzieś coś zakupić powiedzmy od ręki? Heh, Kolego, przyzwyczajaj się ;) Do tej pory nie potrzebowałam wiele, ale zawsze podawany czas oczekiwania to ok 2 tyg. A jak zaczeniesz kombinować, zeby było taniej, to może być jeszcze dłużej. ...No właśnie. Mój moduł idzie z Włoch (chyba pieszo ;)), a dziś znalazłam używkę w Polsce za 400 zł z kawałkiem. Ktoś chyba szczątki z Monstera na allegro wystawił. Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Oki, czyli pozostaje zamówić. Do Myślenic daleko nie jest, więc zaczynamy włoską robote;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 (edytowane) "... Mój dla przykładu ma 120 KM i 117 Nm na kole ale z akcesoryjnym ECU i kominami arrowa ... ." Arrowa ale wydania Edziowego - :biggrin: znacznie poprawionego :icon_razz: Ps. Jakby ktoś potrzebował mam Castrol 10W-50 POWER1 Racing Fully Synthetic po 40zł w litrowych banieczkach. Zapraszam. :) Edytowane 18 Czerwca 2009 przez RuBBeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Ps. Jakby ktoś potrzebował mam Castrol 10W-50 POWER1 Racing Fully Synthetic po 40zł w litrowych banieczkach. Zapraszam. :) A to je dobre dla Wdowy??? Bo jeszcze nie kupiłem, a nie ma go w "polecanych olejach" :wink: Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Ja wcześniej jeździłem na takiem Kastrolu, bo Shella w pobliżu nie było...się nada myślę...Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 (edytowane) Moje Ducati enduro na tym oleju popyla i nie narzeka. :icon_biggrin: Pozdro :crossy: Edytowane 20 Czerwca 2009 przez harder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Słuchajcie, miałem w Duce Motula 300V 15W50 ale zawsze wcześniej jeździłem w innych moich moto na 10W40. Muszę wkrótce wymienić. Na nasz klimat który jest lepszy? Czy to ma w ogóle jakieś znaczenie? Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 (edytowane) Z tego co wiem 10w40 nadaje się na temperaturę od -10 do +40< stopni C, a 15w50 od -5 do +50<. Wynika z tego, że dużej różnicy nie ma, chyba, że planujemy jeździć w minusowych temp. bądź przepalać moto zimą przy -10... lepszy 10w40, jeśli lubimy w gorące dni parady motocyklowe, stanie w korkach :icon_mrgreen: i rozgrzewanie motocykla do maximum 15w50 zapewnia nam stabilność w bardzo wysokich temp i nie przegrzanie motocykla. IMHO generalnie na nasz klimat i jeden i drugi jest dobry. Mój SS jest chłodzony powietrzem, zalany 10w40 nie raz zdarzyło się stać w paradzie :banghead: Duci przegrzewała się strasznie,wtedy igła temp. oleju potrafi chwiać się na około 75 %, chociaż nie powinien dosięgnąć całkowitego przegrzania...Dla spokojnej głowy unikam takie spędy, ni to przyjemność dla mnie i dla moto. Edytowane 22 Czerwca 2009 przez KingRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Nooo... lepiej parad unikać na powietrzakach, pamiętam jak kiedyś fabryka przestrzegała przed "pałowaniem " nawet rozgrzanego silnika na postoju... a poza tym parady są dobre dla gajów, my jadziem dynamicznie, aby było dobre chłodzenie...chociaż czasami w mieście za szybko było...jeśli chodzi o rodzaj oliwy to wystarczy w naszych warunkach 10w40, no ale do celów wyścigowych nieco inne oleje są stosowane( 5w60), może być Shell, Castrol, nawet Motul może być ( zmieniono formułę 2 lata temu i nieco inne dodatki są stosowane- dowiedziałem się tajnymi kanałami... no zresztą już w zeszłym roku na Motulu testowane były Sterilgarda Ducati...)...ojojojjj jeszcze przyjdzie mi odszczekać swój sceptyzyzm w stosunku do Motula:-))).. no ale tak się dzieje, jak firmy mocno są zaangażowane żeby pozyskać jak najszerszą klientelę - nie mogą sobie pozwolić na wypuszczenie bubla- przynajmniej w ramach plusów i minusów ekonomicznych( zyski kontra straty)- nie w naszych czasach... Inna rzecz, że ze swej strony proponowałbym częstsze wymiany oliw, na zasadzie im starsza maszyna i większy przebieg- tym częstsze wymiany... ja to ostatnio w Klekocie wymieniłem na 5000 przebiegu napewno 2 razy, a może 3 ?Nie pamiętam,. po prostu wystarczy że zbyt mało zrobię km w roku( jeżdżę 2 motocyklami- a czasami biorę dodatkowo do testowania...) i pewnie dlatego...To chyba wszystko jeśli chodzi o oleje...Duke 75 możesz śmiało lać taki olej jak poprzednio...Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 (edytowane) ....a poza tym parady są dobre dla gajów.... Hihi :clap: i dla lasbijków :wink: A w piątek zjechaliśmy z nad morza i esesiak na trasie spalił 4l zwykłej 95 , to się nazywa ekonomija, natomiast po zalaniu 98 spalił 7l :bigrazz: a co myślicie o shell'oskim vpowerze? Edytowane 23 Czerwca 2009 przez KingRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Hihi :clap: i dla lasbijków :wink: A w piątek zjechaliśmy z nad morza i esesiak na trasie spalił 4l zwykłej 95 , to się nazywa ekonomija, natomiast po zalaniu 98 spalił 7l :bigrazz: a co myślicie o shell'oskim vpowerze? Kiedyś tak samo miałem w japoni na niższym, spala mniej niż na paliwie wysoko oktanowym. Przykład obecnie byłem w domku moją lalą i zatanokowałem do pełna na pusty zbiornik paliwa białoruskiego 92 oktany spalanie do wawy miałem 5,4l na 100 a jak wracałem do domu z wawy na 95 orlen spalanie było 6,3-6,7 więc na niższym mam też mniejsze spalanie. Sprawdzone-autentyk. Rok temu wyjazd na mazury na 5 motocykli i ta sama sytuacja - na polskim 95 większe spalanie niż na 92 na którym wszyscy jechaliśmy. PS. W sprawie oleju na priwa lub tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 tylko nie vpower 100 zalałem sprzęta z 186 stopni F zrobiło się 199-205 do tego zjadł o litra więcej i wcale mocy mu nie przybyło ble pozdrawiam klaus GT 1000 - najpiękniejszy motocykl na świecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 GT 1000 - najpiękniejszy motocykl na świecieTo dlaczego chcesz zmienić na Paul Smart'a ? :bigrazz: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 GT 1000 - najpiękniejszy motocykl na świecie Narcyz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.