jannikiel Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 To co w Krakau fahofcuf od spawania w mosiadzu ni ma :) , ale jak Seba chce moze przyjechac- tylko wczesniej musi uzgodnic z Ryskiem co i jak- ja to najwyzej drogie mogie pokazac, alboco...Pozdr. Janek Szajbodesmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imothep21 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Witam wszystkich Ducatisti!!! Jak zapewne widać po moim formowym przebiegu jestem tutaj całkiem nowy, więc proszę o wyrozumiałość :icon_biggrin: i mam kilka pytań odnośnie ducati monstera.Otóż od niedawna posiadam uprawnienia do jazdy pojazdami jednośladowymi a co za tym idzie najwyższy czas postarać się o jakieś moto!!! Jak na razie uważam że świetnym moto dla mnie będzie właśnie monster 600/750, dysponuję funduszami ok. 11tys PLNów 1.Czy bez problemu początkujący motocyklista (czyli ja) poradzi sobie z takim monsterem?Będzie to moje pierwsze szosowe moto, do tej pory jeździłem na crossie 2T 250ccm 2.Czy może w najbliższym czasie będą organizowane jakieś zloty itp. Na których będzie można zobaczy większą populację monsterów w jednym miejscu??-Aż wstyd się przyznać ale do tej pory chyba żadnego Duca „na żywo” nie widziałem – w moich stronach szczytem motocyklowej techniki jaka porusza się po drogach jest WSK, 3.Kiedy jest najlepsza pora na kupowanie moto? Chodzi mi głównie o to kiedy jest największy wybór maszyn czy teraz czyli zaraz po sezonie wrzesień/październik czy jak leży śnieg czy może na wiosnę na początku nowego sezonu? 4.Słyszałem że ducati źle znoszą zaniedbania odnośnie przeglądów i brak troski właściciela o stan techniczny, w związku z tym radzicie kupować okazyjnie „idealne” moto sprowadzone z zagranicy i niejeżdżone w Polsce czy nieco starsze lub droższe maszyny kupowane od polskich właścicieli z w miarę pewną historią? Na przykład co byście wybrali z ofert poniżej: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M505869http://www.allegro.pl/item239840338_ducati...ym_stanie_.htmlhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M524840 A może ktoś z forum ma takie moto na sprzedaż?? :icon_razz: Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Co do Multistrady to powiem jedno, jeździłem nim kiedyś cały dzień i uważam,że jak ktoś raz się na tym przejedzie to się zakocha. Wygląd to rzecz gustu. Mój znajomy Włoch przyszedł dwa lata temu do salonu i chciał kupić ST ale właściciel kazał mu sie przejechać Multi i za 3 godz. nią wyjechał jako nowy właściciel.Co do Multi 620 to ma ona też swoje plusy. Słyszałem opinie od kolegów głównie z Włoch i Stanów,że na ciasnych, seryjnych, naprzemiennych zakrętach Multi 620 może spokojnie wycykać 1000 bo jest lżejsza i zwrotniejsza, równiez przez cienka opone z tyłu (160/60) więc trzeba spokojie się zastanowić czy moc silnika 620 wystarczy potencjalnemu nabywcy.A propos Hypermotrad to jest to pierwszy motocykl Ducati, który nie wiem po co zbudowano. Wolałbym 100 razy Multi.POZDRO Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuzman Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 A propos Hypermotrad to jest to pierwszy motocykl Ducati, który nie wiem po co zbudowano.'Its purpose is single-minded – to thrill':lalag: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 No troche przypomina z tym kaczym dziobem Kejtiema 690, ale to cala gemba Duc:-)), a zrobiony po to zeby czerpac jak najwiecej przyjemnosci ze smigania po lukach...ale kazden swoj gust ma i rozum:-)).Zreszta jakbym mial taka mozliwosc to w swojego Klekota wlozylbym silnik Testastretta Evolutzione- i taka wydumka bym smigal, no moze hamownie jeszcze bym przelozyl z zawiasem Ohlinsa - tego za 20000 $- ale to marzenie...narazie polka lezy od 749 i nie ma czasu nad nia popracowac:-))).Janek Desmoszajba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Spoko Janek, ja już mam zbiornik szczelny, też zalutowałem... hehehe. :icon_razz: A pytałem o spawanie tzw elektroiskrowe... :biggrin: Imothep21:Ad1. poradzisz sobie, ale trochę inny styl jazdy. Nie skręca jak enduro (choć i tak lepiej od ryżopędów) i trzeba się przeciwskrętu nauczyć.Ad2. Jak będzie to będzie info na forumAd3. JesieńAd4. Kupować z pewnego źródła! Widziałem 2 motocykle przywiezione z Włoch w tym sezonie i obydwa wymagały inwestycji. Jeden był nieco lepszy, drugi to raczej wyeksploatowany... Pogadaj z Zaza on niedawno kupił z importu. - 1 wersja niby Dark, a lakier na baku w metaliku ??? moze malowany, lub bak z innego? - 3 troche poprzerabiany - 2 nie otwiera mi się. PozdrawiamSeb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M505869 wygląda jak by był po jakiejś przygodzie - lewa i prawa strona kierownicy nie ma końcówki, dziwnie sie ten lakie świeci (może to kwestia oświetlenia). Nie ma http://www.allegro.pl/item239840338_ducati...ym_stanie_.html ten Monsterek jest już od jakiegoś dłuższego czasu wystawiany jako oferta http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M524840 ma inną kierownicę niż w standardzie (tak mi się wydaje) oraz zmieniony pojemnik płynu od hamulca? Brak informacji o przebiegu (zmieniony napęd mógł być po 20, 40, 60 tyś km) Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 już 2 dzień u nas leje non-stop.... chyba sobie ten deszcz wykrakałem.... Jaco porozumieliście sie z Robertem w sprawie spotkania? Pozdr Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 już 2 dzień u nas leje non-stop.... chyba sobie ten deszcz wykrakałem.... Jaco porozumieliście sie z Robertem w sprawie spotkania? Pozdr Pan Prezes nie dawal znaku zycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Witam Desmozakreconych. Po dzisiejszych doswiadczeniach mowie jezdzie do pobliskiego sklepu w adidaskach stanowcze nie . Kopnik odbil , rozcharatal buta i obil mi stope tak .. ze od 3 godzin siedze z noga w misce i nafaszerowalem sie ketonalem ... pozdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuC Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 A co to kopnik? Bo ja taki przycisk mam. Musze tez w niego kopnac? :) Dzisiaj dopiero zauwazylem ze w Matrixie Trinity jezdzi na 998. Czlowiekowi sie percepcja wyostrza jak sie czyms zainteresuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 A co to kopnik? Bo ja taki przycisk mam. Musze tez w niego kopnac? :) Dzisiaj dopiero zauwazylem ze w Matrixie Trinity jezdzi na 998. Czlowiekowi sie percepcja wyostrza jak sie czyms zainteresuje. Jak sie przypatrzysz to zauwazysz, ze to tylko naklejka 998 a wlasciwie to 996 jedzie http://www.topmoto.it/epe/upload/848duca_matrix2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imothep21 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Dzięki za odpowiedzi, no i niestety z tego co pisaliście wynika mniej więcej że dla kogoś kto nie za bardzo zna się na mechanice motocyklowej (tym bardziej włoskiej) wyhaczenie bezwypadkowej maszyny w dobrym stanie graniczy z cudem w naszym pięknym kraju.... A co do importu takiej maszyny to za granicą istnieje większe prawdopodobieństwo znalezienia bezwypadkowego egzemplarza z udokumentowaną przeszłością? Z tego co słyszałem to na zachodzie handlarze nie kantują tak jak w polsce..... Jak myślicie czy warto fatygować się za granicę przy zakupie moto?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Powiem Ci jedno, ja w jesieni lub na wiosnę będe sie wybierał po raz trzeci po Dukata zagranice. Pierwszego kupiłem we Włoszech, przepłaciłem, nie byłem doswiadczony i wyrzuciłem mnóstwo pieniędzy ale moto było super i Gosia z naszego forum jeździ nim do dziś. Ma 75 tys km na budziku i jeździ dalej ale moto cały czas było serwisowane w autoryzowanym serwisie Ducati.Drugą Dukę też kupiłem we Włoszech. Jest to mój obecny SS 900. Motorek kupiłem jako IGŁĘ i taka jest do dziś. Wiele osób (laików) pytało czy on jest nowy a moto ma 11 lat ale też co przegląd to jadę do Poznania(500km) bo wiem, że tam się znają i wiem że jak przyoszczędze ( i przeserwisuje w innym autoryzowanym serwisie np. w Krakowie:) )to potem dołoże drugie tyle w aprawe, która i tak będe zmuszony zrobic w Poznaniu bo juz więcej nie zaryzykuje gdzie indziej. Suma sumarum jeśli chodzi o Duke to nie oszczędzam. Było tak nawet wtedy jak byłem bardzo biednym studentem i całą zimę składałem kaskę na przegląd wiosenny.Teraz też na pewno pojade do Włoch lub Niemiec bo tam jak ktoś kupuje Duke to stać go na regularne serwisowanie i te motorki w 90% sa zadbane. W Polsce prawda jest taka,że serwis Ducati leży. Znam może dwa miejsca w Polsce gdzie można z czystym sumieniem wysłać kogoś żeby profesjonalnie przeserwisowac Ducati. Pierwszy to MotoRex w Poznaniu a drugi Boldor w Warszawie ( nie mam doświadczenia ale słyszałem że są drodzy-to ich minus). Wielu z nas serwisuje swoje Duki we własnym zakresie i jeśli ktos to umie robić to szczerze zazdroszcze ale jest też gro ludzi którzy tego nie potrafia i moto cierpi dlatego często motorki w Polsce wyglądaja jak wyglądają. Na Zachodzie motocykl jeśli jest w dobrym stanie to musi kosztowac swoje ale uważam, że warto.To tyle.... :) Słuchajcie, chciałem Was przestrzec przed jednym ogłoszeniem z Allegro: http://www.allegro.pl/item241086106_ducati...rt_okazja_.html mój kumpel gadał z właścicielem przez telefon i facet mówił wszystko to samo co w opisie czyli pieknie i wylewnie. Niestety na miejscu okazało się że wiele z tych informacji to słodkie marzenia właściciela. Moto ma tak zurzyte niektóre elementy, ze chyba ma przebieg przekrecony jakieś 60 tyś km. Mój kumpel jest z Warszawy więc nie miał daleko żeby go zobaczyć ale i tak miał gościowi wysypać z grzywy. Wyobraźcie sobie kogoś kto przyjeżdza np z Krakowa, robi ponad 300 km i widzi cos kompletnie innego niz ktoś opowiada. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Imothep, jak kupisz model bez wytrysków, to serwis jest prosty: Paski i rolki co 20 tys, zawory co 5 sprawdzenie i ewent. regul. (u mnie po 5 tys jest tyle ile było poprzednio). Gaźniki - synchronizacja i to tyle z grubych rzeczy. Jak wtryski to trzeba by mieć dostęp do kompa. Silniki są dość proste w budowie i dostęp do elementów regulacyjnych jest dobry. Pozostałe tzn. łożyska, filtry, płyny, elektryka jak w każdym innym motocyklu.Co do kupowania to lepiej wystrzegać się ludzi zarabiających sprowadzaniem motocykli z zagranicy, chyba że masz do gościa zaufanie. Lepiej tak jak Duke, wybrać się samemu za granicę.Pozdr Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.