OstekZZZ Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 nie porównuje gs-a z CBF tylko z CB to zupełnie różne motocykle ,równie dobrze mógłbym porównać CB do GSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 nie porównuje gs-a z CBF tylko z CB to zupełnie różne motocykle ,równie dobrze mógłbym porównać CB do GSRPo zastapieniu CB 500 przez CBF500 sa to jak najbardziej porownywalne motocykle! Tobie sie pomylilo z CBF 600 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 na pewno CB jest większa od GS. to jest pewne. nie wiem jak z elastycznścia hondy ale GS do elastycznych nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 A tobie żal du*e sciska . Swietny argument brawo :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JRK Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 na pewno CB jest większa od GS Ja mam zupelnie inne zdanie. Sam jezdze GS a kumpel ma CB i wydaje mi sie ze CeBula jest mniejsza... moze takie mam wrazenie bo ma inna kierownice. GS ma rasowe polowki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 nie koniecznie nowe gs-y czy to gs 500e vczy gs 500f mają już inne kierownice :P dzięki nim pozycja kierowcy jest bardzo wygodna :D A TAK N MARGINESIE TO JAK CZYTAM TE POSTY TO MI!!! ŻAL DUPE ŚCISKA!!!!! CO TO JEZUS PRZECHWALAJĄ SIĘ JAK NIE WIEM, OBA MOTOCYKLE SA ŚWIETNE DO JAZDY DLA POCZĄTKUJĄCYCH, JEDEN MA COS LEPSZEGO ALE DRUGI Z KOLEI TEZ MA VOS LEPSZEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NORMALNIE WY SIĘ TAK WYKŁUCACIE JAK NIE WIEM!!!!!!!!!!!! WEŚCIE SIĘ PIERDOLNIJCIE W GŁOWE I USPOKUJCIE SWOJE HORMONY!!!!!!!!!!!!!! MOTOCYKLIŚCIE SIĘ ZWIECIE PONOĆ DUPA A NIE PMOTOCYKLIŚCI!!!!!!!!!!!!!!!! PRZEMYŚLCIE TO CO NAPISAŁEM, każdy oczywiście według swoich gustów kupuje motor :)pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 ,po drugie GS jest najlepiej sprzedającym sie motocyklem w Polsce ,to mówi samo za siebie a o tym to jeszcze nie slyszalem, niby wedlug jakich zrodel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 nie koniecznie nowe gs-y czy to gs 500e vczy gs 500f mają już inne kierownice :P dzięki nim pozycja kierowcy jest bardzo wygodna :D A TAK N MARGINESIE TO JAK CZYTAM TE POSTY TO MI!!! ŻAL DUPE ŚCISKA!!!!! CO TO JEZUS PRZECHWALAJĄ SIĘ JAK NIE WIEM, OBA MOTOCYKLE SA ŚWIETNE DO JAZDY DLA POCZĄTKUJĄCYCH, JEDEN MA COS LEPSZEGO ALE DRUGI Z KOLEI TEZ MA VOS LEPSZEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NORMALNIE WY SIĘ TAK WYKŁUCACIE JAK NIE WIEM!!!!!!!!!!!! WEŚCIE SIĘ PIERDOLNIJCIE W GŁOWE I USPOKUJCIE SWOJE HORMONY!!!!!!!!!!!!!! MOTOCYKLIŚCIE SIĘ ZWIECIE PONOĆ DUPA A NIE PMOTOCYKLIŚCI!!!!!!!!!!!!!!!! PRZEMYŚLCIE TO CO NAPISAŁEM, każdy oczywiście według swoich gustów kupuje motor :)pzdr JaroChlopcze-DO SLOWNIKA JEZYKA POLSKIEGO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 pisze to co mi zostalo w głowe po 1 sezonie na CB500. nie wątpliwie oba są dobre ale honda przewyższa to sukuki. pomimo ze moc nie jest ważna i te 12 koni to i tak nie jest duzo.. ja po MZ251 sie przesiadlem na cb500 i naprawde na tym sie mozna zabic. maxymalna predkosc z licznika jaka zarejestrowalem to 205kmh, a to juz nie zarty. wiec dla początkującego gs bedzie lepszy bo jest wolniejszy. co do chłodzenia silnika to sorry ale chlodznia cieczą a powietrzem nie mozna pominać. co do HONDY i teori ze honda jest tak sama dobra jak suzuki i kawasaki, i teraz poziom jest wyrównany, to ostatnio w salonie widzialem nowy moto kawasraki. jakis tam 6N. z taka złotą ramą cos ala ducatti. podszedłem, podgladalem, podotykalem i odpadł mi kawałek spawu z ramu. obok staly z lewej strony daleimy i hiusungi, a po prawej honda cbf600. sorry jak ktos sie łudzi ze teraz suzuki i kawasraki robia tak dobre moto jak zawsze robila honda i yamaha to jest niepoprawnym optymistom, a wiem ze są ludzie którzy nie widza różnicy w wykonaniu kle500 i transalp600. pobudka ! wracajac do tematu to spalanie CB500 wygladało tak:80kmh 3L/100km100kmh 4L/100km120kmh 5L/100km i tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 podszedłem, podgladalem, podotykalem i odpadł mi kawałek spawu z ramu. że niby co Ci odpadło? XD widac gpz z roku 88 musze kupic by nic sie nie sypalo, bo salonowego moto sie dotknac, z tego winika, nie mozna... do tego określenia typu "kawasraki" to poprostu żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Ja opisze cb z punktu posiadacza tegoż modelu :DZaczniemy od eksploatacji wymiana oleju co 12 kkm między wymianami jak ostro nie jeździsz dolewki nie są potrzebne :P regulacja zaworów co 24kkm zawory płytkowe tak ze regulacja trochę droższa Opony 17 tak ze z gumami niema problemu ceny nowego kompletu od 400zł do trochę ponad 1000złZestaw napędowy to koszt około 500zł klocki od 70zł do 120zł na przód na tył nie wiem bo nie używam tylnego hamulca jakoś mi nie był jeszcze potrzebny :mrgreen: Łańcuszek rozrządu to koszt około 200zł wymiana 170zł (tyle ja płaciłem :) )spalanie od 4L do 6,5 Lco do wad w wielu egzemplarzach słychać sprzęgło ale to podobno normalne ten typ tak ma i można tak śmigać po 50kkm kłania się wymiana łańcuszka rozrządu, tylne amortyzatory w dwie osoby potrafią dobić ale nie jest to coś strasznego i nie zdarza się często z przodu tez przyda się wymienić olej na twardszy jeździ się znakomicie mam 182cm wzrostu i wcale nie czuje żeby cb była mała, niema co się przejmować cenami części bo ten moto jak się dobrze go traktuje po prostu się nie psuje a ceny zmienników nie są wcale straszne klamka od hamulca kosztowała mnie 10zł :D gs nie jeździłem ale jak najbardziej polecam cb500jak dalej niejesteś zdecydowany to zapraszam do zapoznania sie z artykułami na temat 500 :D www.hondacb500.prv.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEMO491 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Jak bedziesz wybierał moto: czy to bedzie cb500 , czy gs 500 ,lub ER 5 to wybierz taki ,ktory ma pelna regulacje zawieszeń.To napewno przyda sie w podróżach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 zajc sorry ale byłem zbulwersowany tym co przeczytałem :P i pisałem tak szybko jak tylko mogłem :):D:)pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 ukruszył mi sie kawałek spawu od ramy przy zbiorniku. ogólnie jakos materiału uzytego do spawu i jakos nałożenia spawu taka sama jak obok a daeilimach i hjosungach, czyli nie najlepsza. pewnie chinole te rame robili, co widać po cenie nowego motocykla. obok stała CBF500 wiec mialem porównanie. teraz wszytskie firmy oszczedzaja na wszytskim, honda sronda czy suzuki, robione np w hiszpani to już nie to samo co made in japan(gs500 i transalp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 jak mawiają: każda pliszka swój ogonek chwali A tobie żal du*e sciska . Co ty chcesz porownywać :?: Chyba tylko pojemnosci Chodzby przestażały silnik z konca lat 70r ,do silnika Hondy z roku 93r . Moce silnika 48km,58km Chłodzenie powietrzne ,z cieczowym Żal d**ę ściska, ale czytając twoje posty.Masz jakiś kompleks, z powodu tej swojej CB ? Bo tak to właśnie wygląda.CB 500 i GS 500 są bardzo często porównywane i nie widzę w tym nic dziwnego, w końcu to ta sama klasa motocykli, osiągi prawie identyczne, oba moto w sam raz na początek i wybór pomiędzy nimi jest częstą rozterką wśród świeżo upieczonych motonitów. GS to sprawdzona i niezawodna konstrukcja - o tym, jak udany jest ten model niech świadczy chociażby ilość GSów śmigających po naszych drogach.Moim zdaniem dużo ładniejszy niż CB, no ale to nie ma nic do rzeczy w temacie.No i jeszcze to bezmyślne powtarzanie jakichś legend na temat hondy - pochwal się, ile tysięcy km przejechałeś bezawaryjnie, ile dalekich tras zaliczyłeś swoją maszyną - wtedy to może miałoby sens. Tyle tylko, że na 4um zaraz znajdzie się conajmniej kilku użytkowników GS 500, którzy takimi moto zjechali ładny kawał Europy i nie tylko.Jeżeli już wypowiadasz się w takim temacie, pomyśl zanim siądziesz do klawiatury i napisz coś konstruktywnie, albo daruj sobie w ogóle wypowiedzi, bo jedynie zaniżasz poziom dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.