M a D a F a K a Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Ostatnio grzebałem GSX 1100 F, który dawno rozpoczął nowe życie po przekręceniu się licznika kilometrów (obecnie 120 tys), z tym, że większośc w trasach i nie robi to na nim większego wrażenia. Ja lubię SUKI właśnie za stuki i puki, jeszcze gdyby miały suche sprzęgło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 No, że żywotne są te stare olejaki to wiem :)A o tym, ze silnik wytrzyma 160 kkm to mówiłeś o swoim GS 1150 EFE czy też moje jajko tez może sie dokręcic takiego przebiegu :? Nie jest to problemem ani dla jednego, ani dla drugiego, ale pisalem o twoim. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Czolem! Slyszalem' date=' ze rekordzisci na CB 750 nakulali 200tys.km :) Pozdrawiam[/quote'] Rekordzisci nakrecili:znajomy Fin KZ 1300- 400. tys. i nadal jezdzi(jedynie co 20 tys km musi wymieniac napinacz rozrzadu)ale dla mnie totalnym rekordzista byl znajomy Grek na "papaku" Honda Cub 50- rok prod. 1965- kupiony nowy i zrobil ok. 800 tys km, oczywiscie juz po 3 szlifie cylindra- ale w tym modelu mozna tanim sposobem przejsc na 70 cm szesc, potem 80, i do 110 cm szesc.Wal korb. nie ruszany. Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Zazwyczaj silniki w autach po wygotowaniu plynu chlodzącego (lub jaki kolwiek znaczący ubytek) i pozniejszej eksploatacji w normalnych warunkach zaczynaja brac olej jak pijane nawet do 1 litra na 100 km. Nie wiem czemu tak sie dzieje. Chyba dlatego ze pierscienie sciągajace sie drastycznie niszcza w takich warunkach.. Jak jest w Kawie to ja nie wiem ale czy to to pozniej normalnie chodzilo to jest watpliwe, a nawet ide o zaklad ze rozrzad pieknie sie zuzyl i po niedlugim czasie mogl nawet doprowadzic to pieknej rozpierduchy w silniku.. pzdr PS. cisnienie oleju bedzie niskie pod warunkiem takim, ze smok pompy juz nie bedzie nozal sie w oleju, czyli juz nie da rady zassac. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Ja znam gościa który nakręcił na swojej CB500 model PC26, 102 tys km i dalej ten motocykl jeździ (szłyszałem że można uzyskać przebieg 150 tys do pierwszego szlifu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.