cypek41 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Mam taki problem.Prawdopodobnie siadły mi simeringi w Suzuki rg 80. Wszystko rozebrałem od strony kosza sprzegłowego i zostało mi tylko zdjąc łożysko pod którym ma się niby znajdować owy simering. I teraz moje pytanie czy da rady wyciągnąc to łożysko bez rozpoławiania silnika czy jest konieczne całkowite jego rozebranie :?: I czy w motocyklach japońskich jest właśnie tak że najpierw jest łożysko a pod nim simering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 powiem szczerze- nigdy nie spotkałem sie z taka akcją aby komus udało sie wyciagnąc łozysko bez rozbierania silnika- - nie ma takiej mozliwości - wiec zostanie chyba jeden sposób - rozbieranie silnika Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Chyba jedyny simmering od strony sprzegła to simmering na wale korbowym ( znajduje sie on pod zebatka ) i chyba zawsze od zewnatrz jest simmering a wewnatrz lozysko ( zeby bylo smarowane mieszanka ze skrzyni korbowej ). BTW. Pisałes gdzie chyba ze Ci cieknie spod silnika w tym RG. Jesli tak to powiem tylko ze ten simmering nie ma nic do rzeczy :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 No chodzi o to że jak naleje oleju tyle ile ma być to ostatnio zaczyna strasznie kopcić. A w sezonie to mi też brakowało wiecznie bo wyciekał deklem z drugiej strony spod magneta. a co do tego smarowania ze skrzyni korbowej to wlasnie jest na odwrót. Simeriong jest w skrzyni korbowej a łożysko z drugiej :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 z tym wyjęciem łożyska to jest tak:gdyby ono było zamocowane tylko w kadłubie(alu) to możma kombinować z nagrzewaniem,ale jalk w pierścieniu wew. jest jeszcze wałekto raczej niemożliwe(zależy z czego ten wałek jest wykonany i jaki jest jego wcisk).Pzdr. :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zapodaj fotki tego silnika tak jak jest w tej chwili rozebrany, fotografie z kazdej strony - od spodu tez. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BELIAR Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 kiepsko to widze grzanie tez nie wyjdzie, bedzie nawet ciezko wyjac na rozebranym silniku :D :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zdjęcie tego jest pod tym linkiem http://www.bikepics.com/pictures/506058/ A i silnik jest rozebrany tylko z tej strony.Nie wyciągałem go z ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 cypek41 bez rozpołowienia silnika nic nie zrobisz... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Szanse zerowe, nawet nie próbuj nic kombinować, zjebiesz cos tylko. Rozpołowisz i przy okazji może wymienisz coś, co również jest w środku zużyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 da sie, ale trzeba narzedzia i glowy... polecam lekture: http://www.prema.com.pl/informator/rozdz6.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Szanse zerowe, nawet nie próbuj nic kombinować, zjebiesz cos tylko. Rozpołowisz i przy okazji może wymienisz coś, co również jest w środku zużyte. popieram! lepiej rozpolow silnik. Przy okazji mozesz go porzadnie uszczelnic zeby ci nie ciekl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyskotekowiec Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Sprawa nie jest beznadziejna i mam kilka pomysłów, przedstawie ci najciekawsze:-pomysł1: wszystko da sie załatwić przez rure wydechową tylko trzeba sobie załatwić długa pincete i wujka ginekologa.-pomysł2: mocny magnes neodymowy z allegro, łożyska wyskakuja jak z procy, a potem odwracasz bieguny i wkładasz nowe. jak nie podziałają to daj znać mam pomysły na kolejne 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Cypek dla mnie to troche dziwne jak masz od strony skrzyni korbowej simmering- zawsze sie spotykalem ze jest odwrotnie! Jezeli byloby tak jak ja mowie to nie widze wiekszego problemu w wyjeciu o ile w karterze nie ma kolnierza ktory uniemozliwia wbicie simmeringu od zewnatrz! Jak nie ma to haczyki, srubokrety itp. i kombinujesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.