Skocz do zawartości

Suzuki VX800 - Pomocy


.:SoBoL:.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

od roku śmigam na Suzi rocznik '97.

Mam ogramny problem ze spalaniem - srednio spala mi 6,5 litra przy bardzo spokojnej jezdzie do 120km/h i bez drastycznych przyspieszen na trasie, nigdy nie zszedłem ponizej 6 l :/

Zrobiłęm juz chyba wszystko : synchro, zawory, czyszczenie gaznikow, swiezy olej, nowe filtry powietrza i oleju.

VX kumpla przy takiej jezdzie spola nawet 5 litrow co dla mnie jest nieosiagalna ilością.

 

Jak ktoś ma jakies pomysły to piszcie, bo ja juz sie poddałem ;/

--

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

y 6 to dobry wynik zalezy wszystko od stylu jazdy i od stanu silnika moze kumpla jest w nieco lepszym stanie niz twoj :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe, ale moj jest o rok młodszy i ma mniejszy przebieg. Specjalnie zrobiłem test - wybrałem sie w trase 150 km z kumplem i staralismy sie jechac rowno 90 -110 km/h po powrocie tankowanie jemu wychodzi 5,3 l a mi 6,5 ;/ wtedy tłumaczyłem to niedoregulowaniem mojego sprzeta ale teraz po wszystkich regulacjach to juz nie wiem.

 

Mam czasami ciezki nadgarstek ale na szczescie tylko czasami :]

Jak ktos jeszcze na cos wpadnie to niech przeleje to na... hm klawiature ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często tak bywa że dwa silniki palą różne ilości bęzyny. Zwłaszcza gaźnikowe. Co do vx-a to powiem ci jedno- do jego regulacji jest potrzebny naprawdę dobry mechanik. Niby może być oki, ale ja rególowałem swój silnik już 3 razy i tylko raz byłem na 100% zadowolony. Problemy z rególacją potwierdzają inni. Moja rada-oddaj dobremu fachowcowi sprzęt do regulacji. Przy okazji zapraszam na forum poświęcone vx800 http://www.motorniczy.fora.pl/viewforum.php?f=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko dysze.

Zaczac mozna od lekko cieknacych zaworkow iglicowych przez zle ustawione poziomy paliwa w komorach plywakowych po zuzycie iglic z rozpylaczami na ktorych spedzasz 80% jazdy motocyklem.

Wszystko zalezy od ustawienia gaznikow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

hejo

mój VXsik też miał problemy ze spalaniem, przy spokojnej jezdzie do 100km/h nie schodzil mi ponizej 6litrów po mieście średnio 8,5 l chlipał sobie, rekordem jaki osiągnoł to 11 literków za miastem bez większego katowania. W końcu moto poszło do znajomego gdzie przeszło kilka abiegów m.in czyszczenie gazników regulacje, nowe filtry powietrza, i co się okazało moja Suzi nagle zaczeła zadowalać się 5,5 litra bezołowiówki, a dodam że troszke km już przejechała, 3 dni temu na zegareczku mineło jej 94 tys km :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...