Bubu Goryl Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 czy 2 litry oleju w hondzie shadow 500c 83r. na 6000km to duzo? i czym to swiadczy? jaki ewentualny koszt naprawy? Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Nie dużo jak na ten rocznik w tym modelu. Koszt naprawy to kilkaset złotych jak to tylko uszczelniacze zaworowe, (liczę uszczalniacze, które sa akurat tanie, ale też uszczalki pod głwice i cała robocizna) a jak pierścienie to bym nie ruszał, tylko jeździł dalej. Odpowiedzią będzie między innymi badanie kompresji w cylindrach. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 A jaka powinna byc kompresja? [ Dopisane: 18-01-2006, 21:05 ]i do jakiej mozna jezdzic (kompresji) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Powinna od 10 atm w górę. 8 to juz słabo, ale wielu ludzi nadal tak jeździ :-). Mój rekordzista pojechał na kompresji 5 na jednym i 6 na drugim garze do Brna. Wrócił ledwo, teraz moto nie pali i czeka u mnie na reanimację (zakupione w Niemczech sprawne elementy z dobrego silnika już czekają, nie bawię sie w remonty "hand made" typu dorabianie pierścieni :twisted: ). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Ok, dzieki za info :( Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Mój rekordzista pojechał na kompresji 5 na jednym i 6 na drugim garze Phi! ;-) U mnie, jak juz FZR padla na amen, to zmierzono kompresje po 0,3 - 0,5 na poszczegolnych cylindrach. Do dzis nikt za bardzo nie wie, jak ten motocykl jezdzil - a tydzien wczesniej wrocilem z nad morza... Przyczyna byly podparte i wypalone zawory oraz wypalone gniazda zaworowe. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jezeli miales cisnienie sprezania rzedu 0.3-0.5 bara to to nie moglo chodzic tym bardziej jezdzic.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jezeli miales cisnienie sprezania rzedu 0.3-0.5 bara to to nie moglo chodzic tym bardziej jezdzic....W momencie pomiaru to i owszem' date=' motocykl juz nie jezdzil, nie odpalal itp. Jednk jak mowilem - tydzien wczesniej jakos udalo mi sie nim wrocic z Ustronia Morskiego do Poznania, jednak dopiero po odpaleniu na pych przy uzyciu linki holowniczej (ogromne klopoty z odpalaniem na zimno) http://yahoo.allegro.pl/fat/galerie/przed/...gepages/06.html Pozniej koza stala przez tydzien nie ruszana, no i juz wiecej nie ruszyla... :? Sam pomiar kompresji byl zas wykonywany w HRG chyba ze 3 czy 4 razy, przy uzyciu dwoch roznych manometrow, bo jakos nikt w te wyniki uwierzyc nie mogl... Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jezeli miales cisnienie sprezania rzedu 0.3-0.5 bara to to nie moglo chodzic tym bardziej jezdzic.... (...) Sam pomiar kompresji byl zas wykonywany w HRG chyba ze 3 czy 4 razy' date=' przy uzyciu dwoch roznych manometrow, bo jakos nikt w te wyniki uwierzyc nie mogl...[/quote'] Potwierdzam, specjalnie na potrzeby tego sprzęta kupiliśmy drugi manometr, bo to było nie do wiary. Na 15 z 16 zaworów nie stwierdzono żadnego luzu zaworowego, wskazówka manometru na trzech cylindrach w ogóle się nie poruszała, a na jednym tylko lekko drgała. Mimo tego FZRka jak już zapaliła (zwykle na sznurku), to gadała i jeździła dobrze. Nie potrafię sobie tego wytlumaczyć do dziś, ale było jak mówię, i jest na to sporo świadków :) Po naprawie głowicy w Marex-Motorze (frezowanie i szlifowanie gniazd i grzybków zaworowych, wymiana uszczelniaczy, planowanie powierzchni, ogólne mycie i czyszczenie (samej robocizny dla M-M było bodaj 600 zł) - paliła na dotyk i miała kompresję jak fabryka kazali. Pierścieni nie ruszaliśmy. Po kilku (bodaj 3) tysiącach od remontu kompresja jeszcze wzrosła, chociaż zawory ssące miały tendencję do kasowania luzów, podobno w tym modelu typową. No tak było, Rysiu. :) --pzdryahoo & 636 '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 z takimi objawami to nie idzie sie nie zgodzic.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 z takimi objawami to nie idzie sie nie zgodzic.... :mrgreen:Wmojej sece było tak samo .Zimna zapalała po około km. holowania.Jak mi mechanik pomierzył ciśnienie w cylindrach to stwierdził,że to nie ma prawa jeżdzić.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 czy 2 litry oleju w hondzie shadow 500c 83r. na 6000km to duzo? i czym to swiadczy? jaki ewentualny koszt naprawy?Jak odkrecisz kolanko wydechowe od glowicy to zobaczysz okopcony sucha sadza wylot.Wez latarke,zajzyj glebiej zobaczysz prowadnice zaworowa.Jesli prowadnica jest tlusta to masz dowod ze przynajmiej czesc oleju ci tamtety pociaga.Czyli wtedy uszczelniacze na zaworach :icon_mrgreen: Ale coz wymagac,one po ponad 20-tu latach nawet w magazynie musza ztwardniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.