Bubu Goryl Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Szukalem w archiwum na ten temat informacji, ale nic konkretnego tam nie ma, mam pytanie nastepujace: czy zmiana samej koncowki wydechu (nie dyfuzora tylko tlumika koncowego) moze miec jakies negatywne skutki,na zywotnosc silnika i moc, wiem ze dyfuzor tak ale tlumik? nie odsylajcie mnie do :arrow: szukaj bo nic tam nie ma ,prosze o odp Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Moze miec tylko pozytywne skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 no chyba ze zamienisz sportowa koncówka na standardowa:) to wtedy jest na odwrót no i jeszcze najlepsze sa przelotowe tlumiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliniakosGFR Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Witam mam ten sam problem, posiadam sportową GILERĘ GFR125 wygląda zajebiście tylko ta rura końcowa-lipa-zdradza całe moto że t o125;) kolega wyżej napisał że możemy stracić jeśli zamienimy sportowy tłumik(końcówkę) na zwykłą i tu pojawia się problem- w naszych maszynach są zdaje się już standardowo sportowe końówki!!!Ale jeśli się myle to oczywiście mnie poprawcie.Choć z drugiej strony jeśli wstawimy końcówkę wydechu od 600sety to logicznym wydawałoby się że spaliny mają mniejszy opór do pokonania aby wydostać się na zewnatrz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 ludzie, prosze was nie zakladajcie do dwusówów końcowek z motocykli 600. Nic przez to nie zyskacie(gwarantuje) a mozecie tylko stracic! Chyba jednak są powody dla których nie zaklada sie takich końcówek do takich moto. Firmy produkujące sportowe tłumiki wiedzą co robią. Tłumiki te maja małą średnicę bo widocznie tak są najlepsze parametry i tak juz musi byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 moze jak jest mniejsze i brzydzsze to koszt produkcji tanszy, a w autach po co sie zaklada inne tlumiki? odpowiedz prosta, a ztego co wiem to nie jest wazna sama koncowka lecz dyfuzor zeby byl oryginal! Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 nie słychuchajcie Andrzeja Tomeckiego :( :( :P ( bez odbrazy Endriu) ja miełem aprilke rs 50 no i też miałęm problem z koncówka tzn problem ( nie podobała mi się ) więc zajechałem do serwisu kupiłem sportową koncówke z 600-tki i przy koncu dyfuzora uciałem kontówka tą xcienka rurke, następnie dopasowalem tłumik z 600-tki i przyspawałem, po wymianie tego tłumika aprilka nie straciła na mocy, cały czas jechala tyle ile na cienkiej "rurce", a motor zyskał na wyglądzie i to bardzo, jak chcecie zmienic ta koncowke na wieksza to najlepiej kupujcie przelotową ( np. jakiegoś devila albo lasera cos w tym stylu ) PS: Andrzej czemu im odradzasz zamontowanie tego tłumika dobrze wiesz ze jak i przed tak i po zamontrowaniu w mojej apce tłumola z 600 nic sie nie zminiło ba zmienil sie wyglad na lepsze ;) ;) :P pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 mozna przeciaz pokombinowac i wsadzic(jesli odpowiednio waski) taki tlumik do tlumika 600etki! ja mam zamiar tak zrobic,ale chyba jednak raczej zdecyduje sie na calkowite zdjecie tlumika i zalozenie samej koncowki przelotowej. a jesli chcesz sprawdzic co i jak- zdejmij konowke i pojezdzij bez. osobiscie moge stwierdzic ze dzwiek na (chyba tylko) wysokich obrotach jest bardzo przyjemny, do tego moc ma o wiele, wiele wyzsza. pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 nie słychuchajcie Andrzeja Tomeckiego Banghead Buttrock Razz ( bez odbrazy Endriu) ja miełem aprilke rs 50 no i też miałęm problem z koncówka tzn problem ( nie podobała mi się ) więc zajechałem do serwisu kupiłem sportową koncówke z 600-tki i przy koncu dyfuzora uciałem kontówka tą xcienka rurke, następnie dopasowalem tłumik z 600-tki i przyspawałem, po wymianie tego tłumika aprilka nie straciła na mocy, cały czas jechala tyle ile na cienkiej "rurce", a motor zyskał na wyglądzie i to bardzo, jak chcecie zmienic ta koncowke na wieksza to najlepiej kupujcie przelotową ( np. jakiegoś devila albo lasera cos w tym stylu )PS: Andrzej czemu im odradzasz zamontowanie tego tłumika dobrze wiesz ze jak i przed tak i po zamontrowaniu w mojej apce tłumola z 600 nic sie nie zminiło ba zmienil sie wyglad na lepsze Buttrock Buttrock Buttrock pzdr JaroZamontowałeś końcówke od 600 i zyskałeś tylko wyglgą. Gdyby to była sportowa końcówka do danej pojemności to zyskałbyś też na mocy.średnica powinna być odpowiednio dobrana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 magneto moj sąsiad miał też ns-1 i miał założony końcówke devila ( pieknie mu mruczał, piekny bas) pzdr Jaro [ Dopisane: 14 ]http://www.bikepics.com/members/jarodawca/ to są zdjęcia mojej byłem aprilki, popatrzcie sobie na tłumik :(pzdr [ Dopisane: 14 ]strzalek_t zyskałęm tylko na wygladzie ponieważ miałem wcześniej założony cału układ wydechowy arrowa, zmieniłem tylko koncowke ( na przelotowa) i moc pozostala taka sama jak przy koncowce z arrowa, dyfuzor pozostawilem z arrowa ;)pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 popierwsze panowie nieporownujcie wydechow samochodowych z motocyklowymi tym bardziej od 2T bo to pomylenie kutasa z palcem,w samochodzie jest silnik 4T no chyba ze ktos jezdzi jeszcze trabantem,ale generalnie tam wydech to poprostu wydech moze byc przelotowy i napewno poprawi to osiagi auta,ale w 2T to ma sie troche inaczej,jak ktos ma zamiar zrobic se przelotowy tlumik w 2T samemu,to wspołczucia dla silnika zobaczymy jak dlugo pochodzi...silnik 2T najlepiej chodzi na tłumiku orginalnym i waznym jest aby byl szczelny,jak juz chcecie sie bawic w tłumiki sportowe to najlepiej polecane przez producenta danej maszyny,kombinacje samemu to jest chybił trafil uda sie albo nie,silnik 2T musi miec odpowiednie cisnienie spalin w wydechu zeby dobrze pracowac,silniki 4T tez ale nie wszystkie i nie jest to tam tak istotne i nie wpływa na zywotnosc jak w 2T... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Ja bym zrobił to tak, że na oryginalną końcówkę wsadził bym atrapę "dużego" tłumika z większego motocykla ;)Parametry by były te same tyle, że wyglądało by inaczej :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 tez tak można na początku gdy miałem apke tak kombinowałem ale wkoncu zamontowałem z 600 :( pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 jak ktos ma zamiar zrobic se przelotowy tlumik w 2T samemu,to wspołczucia dla silnika zobaczymy jak dlugo pochodzi... w temacie jest mowa tylko o koncowce, a nie o calym ukladziedyfuzor ktory pelni te wszystkie super hiper funkcje pozostawiamy uklad wydechowy wspolczesnych motorowerow to calkiem inna konstrukcja niz w demoludach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 to w koncu zmieniac ta koncowke czy nie? [ Dopisane: 18-01-2006, 22:04 ]koncowke tzn.nie dyfuzor tylko sam tlumiczek, ja mam w aprili af1 carbon i niewiem czy to jest sportowy czy zwykly?ale wtedy chyba nie montowali carbonow wiec podejrzewam ze moze to byc sport Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.