Matt Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 W dniu dzisiejszym o mało nie wyszedłem z siebie i stanołem obok :? Co jakieś dwa, trzy tygodnie wyprowadzam etke i sobie lece posmigac w teren... Dziś ubrałem się, wychodze odpalam ją, zapaliła za pierwszym no to jade, i w pewnym momencie pryt pryt i H**! Kopie i kopie i nic :) Wróciłem na podwórko, odkręcam świece mokra; wycieram wkręcam kopie, nie chce zapalić. Znów wykręcam świece i znów mokra :-x I tak z 10 razy :cry: Co jej może być, skoro jakieś dwa tygodnie wcześniej paliła od pierwszego i bez żadnego problemu jeździłem...pozdro Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 moze swieca padła,probowałes na innej??? albo zapłon czy też przerwa sie przestawiła,,o ile masz zapłon tradycyjny, chociaz w etce jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby mi sie sam zapłon przestawił. Albo jakies lipne paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Moze to nie bedzie za madra rada ale tak sie przydarzylo mojemu kolege gdy wyjezdzal odemnie. Po pierwsze sprawdz czy masz paliwo a po drugie sprawdz czy masz kranik przekrecony na ON albo RES :-D P.S. I prosze sie nie smiac bo to sie naprawde zdarza i to dosc czesto. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Może cieplota świecy?Jest ziiimno,w nocy do -10, a 2T nie lubią takich warunków :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Możliwe że simmering od strony sprzęgła sparciał i dostaje oleju i go zalewa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jeżeli świeca jest mokra to znaczy, że benzyna dochodzi, a iskry prawdopodobnie brak... zobacz czy masz iskrę na świecy, a najlepiej spróbuj innej świecy, sprawdź fajkę, kabel i połączenie kabla do cewki i do świeci. No i oczywiście sprawdź bezpieczniki, wyjmij je, przeczyść papierem ściernym... Jeżeli to nie pomoże to będziemy kombinować dalej :( pozdrawiam ;) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 oki dzięki :( Będe próbował, i pisał jakby co... Moze to nie bedzie za madra rada ale tak sie przydarzylo mojemu kolege gdy wyjezdzal odemnie. Po pierwsze sprawdz czy masz paliwo a po drugie sprawdz czy masz kranik przekrecony na ON albo RES P.S. I prosze sie nie smiac bo to sie naprawde zdarza i to dosc czesto.Oczywiście że takie coś może się zadrzyć i już nie raz mi się zdarzyło. Ale nie tym razem ;) pozdro Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 pierwsze co to swieca,pozniej kabel,cewka a jak nie to tzreba szukac glebiej,i nie patrz na to ze jest iskra poprostu zmieniaj te elementy i sprawdzaj czy bedzie chodzic,pozdro i powodzonka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 I mam :!: Nie kupujcie do etek świec NGK :!: Szajs :!: :!: Pierwszy i ostatni raz :-x Zrobiłem na niej może 500km i padła :P Wsadziłem starą świece i od pierwszego zapaliła :P Dzięki za pomoc 8) pozdro Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Moja Eta właśnie na NGK najlepiej wymiata za to nie cierpi BOSHÓW !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 MOja to byl szczyt kupilem etke zapodalem nowa swieczke bosha zielona:) i ujechalem 6 km i przypchalem moto do domu bo dostala franca przebicia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 bosh to lipa :P - w porównaniu do zwyczajnej iskry to badziewie. No moze to tylko moje odczucia - ale bosh strasznie szybko łapał przebicia i w jawie i etce tez - siakieś fatum :mrgreen: :mrgreen: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Nie kupujcie do etek świec NGK Mi pierwsza NGK padla po 100km a druga po 5 minutach. Co do odpalania w zime to tez juz jedna swiece stracilem (iskre). Odpalilem maszyne, pochodzila moze z 10 sekund i dupa, swiece szlak trafil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Do etki uznaje tylko 2 swiece ISOLATOR lub ISKRA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 W sumie ja już na NGK nakręciłem dobre kilka tys km i żadnych problemów nie miałem, więc ja nie mogę narzekać. Co do odpalania w zimie to ja tego nie robie, zalewam cylinder olejem i robię resztę zabiegów na zimę, przykrywam kocykiem i tak stoi bidulka parę miesięcy. Odpalę dopiero w kwietniu :) bo u mnie długo śnieg leżey :cry: pzdr Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.