Skocz do zawartości

wytarta powierzchnia na wale pod łozyskiem, ???


JAKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mowa o JAWIE 350 w której łozysko osadzone na wale mozna bez problemu po nim przesuwac gdyz powierzchnia pod nim jest wytarta:( da sie cokowliek zrobic? poza nowym wałem, zapewne w gre wchdozi jego regeneracja i wymianai zuzytych elemetów ale to bedzie kosztowało majatek:/ nie ma jakis tanich rozwiazan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli faktycznie ma luz i go czuc to i klej nie pomoze jesli jest dosc ciasno ale mozna reka zsunac i wlozyc mozna probowac Loctide czyli to co pisal ural_zgora

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loctite (czy jak to sie pisze) possiada podajze 85-21, boje sie jednak ze on nie wystarczy i ze wytarcia okaza sie zbyt głebokie.

 

.a nie lepiej kupić stary wał z dobrym czopem i wcisnąc go na miejsce złego?

 

CZy wtedy bedzie konieczna regenracja wału? i podejzewam ze koszta całego wału tez nie beda małe:(

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy wycisnie stary czop i wcisnie nowy...hmm u nas by coś takiego kosztowalo 40zl-50 Tak mi sie Widzi bo jezeli REgenaracja walu od Mz250(wstawienie nowego lozyska i sworznia to ksozt 130 zl 8) a Regenerka walu do simsona 60 zl..u nas do 50zl bys dal rade przelozyc czopy.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można użyć loctite ale teń środek wytrzymuje do 140 stopniC, i

 

tak na marginesie: odmian loctitow jest okolo 100 (przynajmniej ja o tylu slyszalem - widzialem tabelke zastosowan). klejenia, gwinty, zabezpieczenia, temp, wytrzymalosci, max. glebokosci luzow, itd. np. u mnie w pracy uzywamy loctite do zabezpieczenia gwintow srub. jest on tyle nietypowy, bo musi byc na srodowisko morskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, takowy klej posiadam, poniewaz kiedys miałem ten sam problem w mojim ROMECIE i byłem w profesjonalnym zakładzie gdzie zaopatrywałem sie w łozyska do tego sprzeta, i wspomniałem o tych wytarciach na czopach, facet polecił mi ten klej a jego typ to tak jak wczesniej podawałem 85-21. mysle ze własnie go zastosuje;) POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywalem do klejenia kosza sprzegla ETZ tzn na czopie bo za slabo go dokrecilem i sie obrocil :/ powiem wam ze pomoglo odporny jest na olej ale z bezyna to moze byc kiepsko :/ zorientuj sie czy napewno nie rozpusci sie od benzyny :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loctide 648 takiego uzywalem do sotzka sprzegla w ecie i jak pisalem trzymalo

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...