qurim Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Pierwszy bieg jest du ruszania z miejsca, no chyba że masz jakiś mały, ciasny winkiel i chcesz wyjść z niego na pełnej pi*dzie bokiem to wtedy może jedynka na coś się nadaje. Ogólne winkle na jedynce to ból w dupie, bieg krótki, powera sporo a prędkości prawie nic. Bierzesz dwójkę i idziesz przez to normalnie, nic nie poradzić skoro winkiel taki parszywy że biegu nie idzie dopasować. Ewentualnie pokonaj go szybciej. Lub... wejdź na dwójce, 3/4 winkla pojedź tym biegiem, potem redukcja i ogień. Jeśli masz na to odwagę i skill. :icon_twisted: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Przy takiej prędkości to na jedynce najlepiej, będzie tam jeszcze spory zapas do odcinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 tylko jak ktoś nie umie wrzucic bez zgrzytu z 1 na 2 to fajne pie rdolnięcie bedzie w skrzynie :D ogolnie to sztuką jest wrzucic 2ke bez zgrzytu...gdzies tam piszą że lekki nacisk na skrzynie, sprzeglo z odjeciem gazu i sam wskakuje, ale jak nie zgrzytnie to kliknie... Jest jakas specjalna technika na przejscie z 1 na 2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 jest, bez sprzęgła odpowiednio szybko zmieniony bieg zminimalizuje takie odgłosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Generalnie jest zasada że zakręt przejeżdża się na najwyższym możliwym biegu do przejechania danego zakrętu. Warunek jest jedynie taki aby silnik był w zakresie obrotów optymalnej charakterystyki. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 (edytowane) ...Ogólne winkle na jedynce to ból w dupie, bieg krótki, powera sporo a prędkości prawie nic. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie ten krotki bieg pozwala rozbujac moja 248 kg do ponad 110 km/h na II - III - ce Cie lykam :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 25 Września 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 W lytrach na jedynce leci się 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 W lytrach na jedynce leci się 160. W ktorych ? :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Zx10rr1 gsxr 1000 i pewnie jeszcze kilka innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.