Krzych16 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Czesc !Jak w temacie jakie opony mi polecacie do tego"motura" ostatni sezon jeżdziłem na Metzelerach zrobiłem 10 tys ale może ktoś ma większe doswiadczenie i mógł by sie w temacie wypowiedzieć.A właśnie zamierzam kupić nowe wiec może ktoś coś.....Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ja też dołączam się do tego pytanka :D No i własnie jaki rozmiar na tył bo fabrycznie jest 150. Wczesniej było pisane o gsxf600, żeby nie zmieniac na 160 czy nawet 170 bo sie kiepsko wkłada w zakrety...A jak sie ma sprawa w przypadku 750F :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz eF Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 ja kupiłem Continental RoadAttack i w rozmiarze 160 - opona rewelacja - świetnie 3ma i powoli się zużywa a co do szerokosci - teraz dopiero świetnie sie składa (o ile w okolicznosciach jajka mozna tak powiedzieć; przednie zawieszenie uległo opuszczeniu o około 0.5 cm) polecam te oponki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zjeżdziłem Metzellera M-1 i teraz mam Z-6 szeroką 160/60 i nie zauważyłem nic niedobrego w zachowaniu motocykla 98'. Jedynie wydaje mi się że że zpowodu innego kształtu i wymiaru , nieznacznie przyśpiesza kontakt podnóżków, obu dżwigni i owiewki z asfaltem, w czasie jazdy na zakręcie. Z tego powodu zafundowałem sobie nowe DOG BONS-y ,którymi uniosłem tył o 3 cm. Tylko że to powoduje ,że łańcuch jest bardzo luźny.Być może to spowodowało że wytrzymał tylko 2 kkm(org. RK )Wcześniej miałem AVON-y ,tył tur-spo. 150 ,przód sportowy i sprawiły się dobrze.Bezpośrednio przed AVON-em był z przodu Metzeller Z-3 i po przesiadce na avon bardzo inaczej się jeżdziło. Można powiedzieć że motocykl sam skręcał , czyli nie wymagał prawie żadnej siły żeby skręcić.Ale za to trzeba było użyć większej siły żeby maszynę wyciągnąć z zakrętu. W sumie dobry komplet ,tył przejechał 18kkm, przód 12 kkm całkiem szybkiej jazdy, pozwala w pełni wykorzystać prześwit motocykla. Taka M-1 wytrzymała 5 kkm Na temat przednich . Zawsze miałem sportowe, tylko na początku był fabryczny MACADAM X 90 C.Ale nie lubiłem go bo często miałem tzw. kick back( shimy ).Na ostatku nie można było puścić kierownicy nawet na sekundę , bo zaczynała bardzo mocno bić.Podsumowując polecam na tył dowolną nowoczesną oponę sportowo-turystyczną o zalecanym rozmiarze czyli 150/70 . Dla gsx f-a z jego prześwitem nie powinno być narzekania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 www.conti-bike.pl Montowałem takie gumy (mowa o Road Attack) klientom do GSX-F (i nie tylko) i wszyscy opinie sa bardzo pochlebne. Ceny umierkowane, znacznie taniej niż Dunlop. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Jeśli o mnie chodzi to wchodzi w gre tylko oryginalny rozmiar 150/70/17 i 120/70/70 bo przecież ktos w jakimś celu je do tego modelu "wymyslił"Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz eF Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Jeśli o mnie chodzi to wchodzi w gre tylko oryginalny rozmiar 150/70/17 i 120/70/70 bo przecież ktos w jakimś celu je do tego modelu "wymyslił" Krzysiek no jasne! i dlatego zmieniałem olej w przednim zawieszeniu, by było "twardsze"że też nie pomyślałem, że to oryginalne jest lepsze, pomimo tego, że obecnie motocykl prowadzie się o niebo lepiej! dzięki za uświadomienie!zmienie też opony 160/60 na 150/60, pomimo tego, że obecnie jeździ mi się znacznie lepiej wrócę też do twardych i śliskich McAdamów, bo doskonale 3mający Continental to kicha! aaa! jeszcze przejdę z syntetycznego oleju na półsyntetyk, bo własnie takim oryginalnie moja suka była zalana Szkoda, ze nie pomyślałem o tym wcześniej - nie zniszczyłbym motocykla. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Jeśli o mnie chodzi to wchodzi w gre tylko oryginalny rozmiar 150/70/17 i 120/70/70 bo przecież ktos w jakimś celu je do tego modelu "wymyslił" Krzysiek no jasne! i dlatego zmieniałem olej w przednim zawieszeniu' date=' by było "twardsze"że też nie pomyślałem, że to oryginalne jest lepsze, pomimo tego, że obecnie motocykl prowadzie się o niebo lepiej! dzięki za uświadomienie!zmienie też opony 160/60 na 150/60, pomimo tego, że obecnie jeździ mi się znacznie lepiej wrócę też do twardych i śliskich McAdamów, bo doskonale 3mający Continental to kicha! aaa! jeszcze przejdę z syntetycznego oleju na półsyntetyk, bo własnie takim oryginalnie moja suka była zalana Szkoda, ze nie pomyślałem o tym wcześniej - nie zniszczyłbym motocykla. :D[/quote'] Cięzki przypadek jesteś ale widzę że na pewno mądrzejszy od konstruktorów .Szkoda zresztą dyskutować z toba jestes płytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Ha, ha, moze plytki ale nie glupi.Sam zrobilem wszystkie powyzsze zmiany w swoim Suzuki i jestem bardzo zadowolony. Jedynym problemem bylo ze moje moto to 84r, wiec aby zalozyc radialne 17 tki musialem zmienic kola i przednie zawieszenie :D.Myslalem nawet nad elementami jajka, ale szybciej na Ebay zjawil sie GSXR wiec to kupilem. Dyskusja na temat roznicy w szerokosci gumy 10mm o tyle nie ma sensu ze oba rozmiary na tej feldze ( 4.5 cala ) sa dopuszczane przez producenta - ja jezdze na 160 i nie narzekam, ale naprawde to rzecz gustu:)Tak ze dajcie sobie panowie siana z tymi przepychankami i lepiej napiszcie na jakich oponach dobrze wam sie jezdzi. Ja uzywam mieszanki BT 010 przod i BT 020 tyl, ale wiem ze ta ostatnia na polskie asfalty jest za sliska ( z wypowiedzi kolegow ) w Kanadzie jakos daje rade. W kazdym razie na pewno nowsze opony z serii BT beda warte grzechu, tyle ze ich cena w Polsce jest wysoka, tak jak pewnie Conti w Ameryce. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz eF Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Szkoda zresztą dyskutować z toba jestes płytki nie musisz dyskutować, wystarczy, ze zaczniesz myślećto nie takie bolesne, a jak się raz zacznie to potem trudno się odzwyczaić, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 A czy ktos przerabial w praktyce jazde na takim zestawieniu:- przod: 120/70/17- tyl: 160/60/17 Oczywiscie caly czas mowimy o GSXFie. Przod mam jeszcze w dobrym stanie, a tyl wypadaloby wymienic na poczatku sezonu. Po waszych opiniach zastanawiam sie wlasnie nad 160/60, ale nie chcialbym niepotrzebnie inwestowac od razu w wymiane przodu... Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz eF Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 A czy ktos przerabial w praktyce jazde na takim zestawieniu: - przod: 120/70/17 - tyl: 160/60/17 ja mam taki zestaw moim zdaniem motocykl prowadzi sie wyśmienicie - lepiej niż z rozmiarówką fabryczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 ''''''Oczywiscie caly czas mowimy o GSXFie.''''''''Tak , ale jak rozumiem mówimy o jajku czyli gsx f po 98' roku . Zdaje się że wcześniejsze modele miały węższe felgi .Jajko ma z przodu 3,5 cala a z tyłu 4,5 cala i dlatego na tył śmiało można założyć 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Ja niestety nie mialem na mysli jajka, tylko starszy model... W tej chwili mam tyl 150/70/17. Czyli co 160/60 nie wejdzie? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 no jasne! i dlatego zmieniałem olej w przednim zawieszeniu' date=' by było "twardsze"że też nie pomyślałem, że to oryginalne jest lepsze, pomimo tego, że obecnie motocykl prowadzie się o niebo lepiej! [/quote'] Sam zrobilem wszystkie powyzsze zmiany w swoim Suzuki i jestem bardzo zadowolony Chciałem się zapytać Was tylko czy opłaca mi się wymieniac olej w przednim zawieszeniu, jesli raczej przeznaczam go w 80% do dalejkiej turystyki? Fakt, ze czasami najdzie ochotka na odkręcenie po winkalach :P ale bardziej zalezy mi na komforcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.