Skocz do zawartości

Oponki do Gsx750f (JAJO)


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc !

Jak w temacie jakie opony mi polecacie do tego"motura" ostatni sezon jeżdziłem na Metzelerach zrobiłem 10 tys ale może ktoś ma większe doswiadczenie i mógł by sie w temacie wypowiedzieć.

A właśnie zamierzam kupić nowe wiec może ktoś coś.....

Pozdrawiam Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dołączam się do tego pytanka :D No i własnie jaki rozmiar na tył bo fabrycznie jest 150. Wczesniej było pisane o gsxf600, żeby nie zmieniac na 160 czy nawet 170 bo sie kiepsko wkłada w zakrety...A jak sie ma sprawa w przypadku 750F :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem Continental RoadAttack i w rozmiarze 160 - opona rewelacja - świetnie 3ma i powoli się zużywa a co do szerokosci - teraz dopiero świetnie sie składa (o ile w okolicznosciach jajka mozna tak powiedzieć; przednie zawieszenie uległo opuszczeniu o około 0.5 cm)

 

polecam te oponki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zjeżdziłem Metzellera M-1 i teraz mam Z-6 szeroką 160/60 i nie zauważyłem nic niedobrego w zachowaniu motocykla 98'. Jedynie wydaje mi się że że zpowodu innego kształtu i wymiaru , nieznacznie przyśpiesza kontakt podnóżków, obu dżwigni i owiewki z asfaltem, w czasie jazdy na zakręcie. Z tego powodu zafundowałem sobie nowe DOG BONS-y ,którymi uniosłem tył o 3 cm. Tylko że to powoduje ,że łańcuch jest bardzo luźny.Być może to spowodowało że wytrzymał tylko 2 kkm(org. RK )

Wcześniej miałem AVON-y ,tył tur-spo. 150 ,przód sportowy i sprawiły się dobrze.Bezpośrednio przed AVON-em był z przodu Metzeller Z-3 i po przesiadce na avon bardzo inaczej się jeżdziło. Można powiedzieć że motocykl sam skręcał , czyli nie wymagał prawie żadnej siły żeby skręcić.Ale za to trzeba było użyć większej siły żeby maszynę wyciągnąć z zakrętu. W sumie dobry komplet ,tył przejechał 18kkm, przód 12 kkm całkiem szybkiej jazdy, pozwala w pełni wykorzystać prześwit motocykla. Taka M-1 wytrzymała 5 kkm

 

Na temat przednich . Zawsze miałem sportowe, tylko na początku był fabryczny MACADAM X 90 C.Ale nie lubiłem go bo często miałem tzw. kick back( shimy ).Na ostatku nie można było puścić kierownicy nawet na sekundę , bo zaczynała bardzo mocno bić.

Podsumowując polecam na tył dowolną nowoczesną oponę sportowo-turystyczną o zalecanym rozmiarze czyli 150/70 . Dla gsx f-a z jego prześwitem nie powinno być narzekania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to wchodzi w gre tylko oryginalny rozmiar 150/70/17 i 120/70/70 bo przecież ktos w jakimś celu je do tego modelu "wymyslił"  

Krzysiek

 

no jasne! i dlatego zmieniałem olej w przednim zawieszeniu, by było "twardsze"

że też nie pomyślałem, że to oryginalne jest lepsze, pomimo tego, że obecnie motocykl prowadzie się o niebo lepiej!

 

dzięki za uświadomienie!

zmienie też opony 160/60 na 150/60, pomimo tego, że obecnie jeździ mi się znacznie lepiej

 

wrócę też do twardych i śliskich McAdamów, bo doskonale 3mający Continental to kicha!

 

aaa! jeszcze przejdę z syntetycznego oleju na półsyntetyk, bo własnie takim oryginalnie moja suka była zalana

 

Szkoda, ze nie pomyślałem o tym wcześniej - nie zniszczyłbym motocykla.

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to wchodzi w gre tylko oryginalny rozmiar 150/70/17 i 120/70/70 bo przecież ktos w jakimś celu je do tego modelu "wymyslił"

Krzysiek

 

no jasne! i dlatego zmieniałem olej w przednim zawieszeniu' date=' by było "twardsze"

że też nie pomyślałem, że to oryginalne jest lepsze, pomimo tego, że obecnie motocykl prowadzie się o niebo lepiej!

 

dzięki za uświadomienie!

zmienie też opony 160/60 na 150/60, pomimo tego, że obecnie jeździ mi się znacznie lepiej

 

wrócę też do twardych i śliskich McAdamów, bo doskonale 3mający Continental to kicha!

 

aaa! jeszcze przejdę z syntetycznego oleju na półsyntetyk, bo własnie takim oryginalnie moja suka była zalana

 

Szkoda, ze nie pomyślałem o tym wcześniej - nie zniszczyłbym motocykla.

:D[/quote']

 

 

Cięzki przypadek jesteś ale widzę że na pewno mądrzejszy od konstruktorów .Szkoda zresztą dyskutować z toba jestes płytki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, ha, moze plytki ale nie glupi.

Sam zrobilem wszystkie powyzsze zmiany w swoim Suzuki i jestem bardzo zadowolony. Jedynym problemem bylo ze moje moto to 84r, wiec aby zalozyc radialne 17 tki musialem zmienic kola i przednie zawieszenie :D.

Myslalem nawet nad elementami jajka, ale szybciej na Ebay zjawil sie GSXR wiec to kupilem. Dyskusja na temat roznicy w szerokosci gumy 10mm o tyle nie ma sensu ze oba rozmiary na tej feldze ( 4.5 cala ) sa dopuszczane przez producenta - ja jezdze na 160 i nie narzekam, ale naprawde to rzecz gustu:)

Tak ze dajcie sobie panowie siana z tymi przepychankami i lepiej napiszcie na jakich oponach dobrze wam sie jezdzi. Ja uzywam mieszanki BT 010 przod i BT 020 tyl, ale wiem ze ta ostatnia na polskie asfalty jest za sliska ( z wypowiedzi kolegow ) w Kanadzie jakos daje rade. W kazdym razie na pewno nowsze opony z serii BT beda warte grzechu, tyle ze ich cena w Polsce jest wysoka, tak jak pewnie Conti w Ameryce.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos przerabial w praktyce jazde na takim zestawieniu:

- przod: 120/70/17

- tyl: 160/60/17

 

Oczywiscie caly czas mowimy o GSXFie. Przod mam jeszcze w dobrym stanie, a tyl wypadaloby wymienic na poczatku sezonu. Po waszych opiniach zastanawiam sie wlasnie nad 160/60, ale nie chcialbym niepotrzebnie inwestowac od razu w wymiane przodu...

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''''''Oczywiscie caly czas mowimy o GSXFie.''''''''

Tak , ale jak rozumiem mówimy o jajku czyli gsx f po 98' roku . Zdaje się że wcześniejsze modele miały węższe felgi .Jajko ma z przodu 3,5 cala a z tyłu 4,5 cala i dlatego na tył śmiało można założyć 160.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety nie mialem na mysli jajka, tylko starszy model...

 

W tej chwili mam tyl 150/70/17. Czyli co 160/60 nie wejdzie?

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jasne! i dlatego zmieniałem olej w przednim zawieszeniu' date=' by było "twardsze"

że też nie pomyślałem, że to oryginalne jest lepsze, pomimo tego, że obecnie motocykl prowadzie się o niebo lepiej! [/quote']

 

Sam zrobilem wszystkie powyzsze zmiany w swoim Suzuki i jestem bardzo zadowolony

 

Chciałem się zapytać Was tylko czy opłaca mi się wymieniac olej w przednim zawieszeniu, jesli raczej przeznaczam go w 80% do dalejkiej turystyki? Fakt, ze czasami najdzie ochotka na odkręcenie po winkalach :P ale bardziej zalezy mi na komforcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...