Skocz do zawartości

Zabezpieczenia tłoka


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

kiedys w swojej jawce załozylem stare segery, a cylinder był po szlifie i tłok nowy. i sobie tak jade,jade, a tu nagle jak nie pidolnie, zablokowoło mi koło. najpierw myslałem ze sie zatarł,poczekałem az ostygnie i dalej kicha, i sie okazało ze mi wypad jeden seger swozen tokowy wysona sie i mi rozwalilo kanaly w cylindrze,nie moglem go zdjac. od tamtej pory zakładam zawsze nowe zabezpiecznia.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze jest kupić nowe. Ja mam drucikowe w romecie i ETZcie i nie mam problemów.

 

Jak kupisz to dobrze obejrzyj, czy nie mają jakiegoś felera, coby Ci syfu nie narobiło w silniku.

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że sprawne zabezpieczenia wypadają to nie wina materiału czy zużycia.

Muszą byś włożone tak aby końce skierowane były do góry lub do dołu jak litery: "u" "n".

W przypadku założenia w sposób: "c" końce zabezpieczenia mają dendencję do wyginania się podczas pracy (bezwładność) i wypadnięcia.

 

Oczywiście nie mogą się samoczynnie obracać w rowku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...