Artur-ntv Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Nabylem ostatnio taki element do swego Shoeia. Do tradycyjnej szyby jest dopieta na pinach druga szybka o troche mniejszej powierzchni. W zwiazku z tym mam kilka pytan: 1.Jestem ciekaw z czego jest wykonana (jak to sie dzieje, ze nie paruje?) 2.Czy szybka nie parujaca nie moze byc pojedyncza? 3.Czy mozna ja czyscic (od srodka kasku), bez obawy o utrate "cudownych wlasnosci? 4.Szybki nie sa ze soba scisle i szczelnie polaczone. Obawiam sie, ze pomiedzy nie moze dostac sie kurz i pod wplywem wibracji moga sie rysowac. Czy tak jest w praktyce? Pytam o to dlatego, ze udalo mi sie po wielu latach kupic taki gadget i chcialbym aby sluzyl mi dobrze jak najdluzej. WESOLYCH SWIAT :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 odpowiem tylko na drugie pytanie. Szybka antifog może być pojedyncza. mam takową w sharku. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 1.Jestem ciekaw z czego jest wykonana (jak to sie dzieje, ze nie paruje?) Wykonana jest najprawdopodobniej z takiego plastiku, jak zewnętrzna szyba, nie ma jednak twardej warstwy nierysującej się. Miałem w Nolanie pin-lockową szybę i wewnętrzna była bardzo wrażliwa na zadrapania. Także uważaj. Jak to się dzieje? A tak, że między szybami masz warstewkę powietrza. Nie ma takiej wymiany ciepła między wnętrzem, a "podwórkiem" :D 2.Czy szybka nie parujaca nie moze byc pojedyncza? Może, ale teoretycznie podwójna powinna być lepsza. W Suomy mam po prostu folię od środka. Jest pojedyncza, a nie paruje (testowałem tylko do +1, Nolana testowałem do -2 i nie parowało) 3.Czy mozna ja czyscic (od srodka kasku), bez obawy o utrate "cudownych wlasnosci? Ostrożnie, patrz p.1 4.Szybki nie sa ze soba scisle i szczelnie polaczone. Obawiam sie, ze pomiedzy nie moze dostac sie kurz i pod wplywem wibracji moga sie rysowac. Czy tak jest w praktyce? W Nolanie tak właśnie było, delikatnie się przesuwały względem sieie co zaowocowało dwiema matowymi kreskami na zewnętrznej szybie :D POZDRJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 2.Czy szybka nie parujaca nie moze byc pojedyncza? u kolegi w uvexie flash'u jest pojedyncza nieparująca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Co do czyszczenia szybek z antifogiem to zalecam ostroznosc... Moj FM ma seryjnego antyfoga w szybce (pojedyncza), nota bene antifoga zaaajebiscie skutecznego. Po prostu szybka pokryta jest "czyms" od wewnatrz, co powoduje ze kask nie paruje praktycznie w kazdych warunkach. Niestety parokrotnie przelecialem szybke od wewnatrz plynem do szyb, przy okazji mycia calosci. :D , przez co ta nieparujaca warstwa zaczela stopniowo schodzic. Szybka co prawda nadal nie paruje (choc skutecznosc nie jest juz taka jak wczesniej), no ale nie wyglada to za ciekawie. Trzeba bedzie kupic nowy wizjer na wiosne... Reasumujac: do czyszczenia antifogow zalecam raczej miekka sciereczke i czysta wode, bez zadnych agresywnych srodkow czyszczacych. Lepiej dmuchac na zimne :D Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Prawda jest taka, że tej wewnętrznej strony najlepiej nie tykać niczym... No chyba, że już na maska jest usyfiona. Ale tak, to odradzam, nie dość, że można pozbyć się warstwy odpowiadająceg za nieparowanie, to jeszcze można porysować wewnętrzną stronę, która na zarysowania jest bardzo podatna!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 26 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Tak przeczuwalem (mam tu na mysli ostroznosc w czyszczeniu). Ciesze sie, ze Was o to spytalem. Jestem wdzieczny za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko, ze oryginalnie szybka wewnetrzna jest oklejona cienka folia zapobiegajaca rysowaniu w transporcie, a zewnetrzna nie, wiec musi byc cos na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Z tego co ja słyszałem, to są dwa rodzaje antifogów: Szybka antifog może być pojedyncza - że się tak (nie składnie wyraże) mechaniczny - wydawało by się pojedyńcza szybka (np. w Uvexach) okazuje się, że są one dwie. Po przyjżeniu się jej jest ona gruba.... sklada się z dwóch szybek i małą przestrzenią miedzy nimi - co powoduje mniejsze parowanie :D oraz - chemiczna - poprostu szybka pokryta jest odpowiednia chemią tarcie, tudzież sam wiek szybki powoduje iż traci swoje własciwosci z sezonu na sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 - że się tak (nie składnie wyraże) mechaniczny - wydawało by się pojedyńcza szybka (np. w Uvexach) okazuje się, że są one dwie. Po przyjżeniu się jej jest ona gruba.... sklada się z dwóch szybek i małą przestrzenią miedzy nimi - co powoduje mniejsze parowanie Smile taka szybka jest u mnie w uvexie boss 2000 tylko, że parowanie jest zerowe, a nie 'mniejsze' :twisted:ALE:u kolegi w uvexie flash'u jest pojedyncza nieparująca więc uvexy to nietrafiony przykład podwójnej pojedynczej :evil: szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.