siwypfk Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 w takim razie ile palą ZX6r?? czy wiele mniej od 9-tek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 czy mniej to nie mam porownania, ale duzo nie odbiegaja. W trasie nieco ponad 5, przy palowaniu mniej wiecej 10 litrow. Ciagnie za to olej jak sie daje w dupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 w takim razie ile palą ZX6r?? czy wiele mniej od 9-tek Witam co do 6 to niewiem ale posiadam 9-ke tylko ze troche mlodsza i ze zdziwieniem ja tankuje bo jak do tej pory najwieksze spalanie to bylo 6,5 l 8O a najmniejsze 6l :notworthy: . Co prawda dlugo nia nie jezdzilem i jeszcze za ostro nie odlrecalem ale tez nie jezdzilem najwolniej bo pare razy udalo sie wykrecic 280 licznikowe a i czasem zdazalo sie probowac stawiac na gume wiec mysle ze nie jest tak zle bo sam szykowalem sie na spalanie kolo 8 l a wyszlo tylko 6. Nic tylko czekac do lata tankowac i jezdzic :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 w takim razie ile palą ZX6r?? czy wiele mniej od 9-tekZa dużo jeszcze nie polatałem, raptem 3 tys. km, ale jak na razie to spalanie waha mi się od 5,75 w trasie (140-160 km/h) do 6,3 w trybie mieszanym (miasto+okolice, dynamicznie raczej). W sezonie zbadam ile bedzie spalać podczas łojenia na torze, czy podczas spokojnej turystyki itp. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 przy spokojnej turystyce takiej 90-120 duzo nie odbiega, moze nawet 4,5 wyszlo, ale samemu i naprawde jadac stabilnie bez manewru nogami. W 2 osoby jezdzilem zazwyczaj 130-170 i wychodzilo okolo 6 litrow. Jesli chodzi o miasto to w korkach (przeciskaniu sie w nich) wychodzilo ponad 7. Przy dawaniu w dupe, od swiatel,do swiatel i krotkich prostych wychodzilo z 8-9 litrow, ale to juz przy jezdzie na gornym pulapie obrotow. [ Dopisane: 14 ]no i jeszcze nie podaje bardzo dokladnych obliczen, bo czesto tankuje i czesto inne paliwo, raz Neste, czasem Shell, Statoil, wiec jak to sie wymiesza to i roznie bywa ze spalaniem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 czyli widze ze spalaniem nie jest zle .. nawet jestem miło zaskoczony ze 9 tak malutko łyka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 no wiesz, niby wieksza pojemnosc, ale w 6 jest wiecej krecenia biegami, wiec wychodzi podobnie. Jak chodzi Ci o koszta eksploatacji to na paliwo tak nie patrz, lepiej spojrz na koszta materialow rowniez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 lepiej spojrz na koszta materialow rowniezco ile tys. km zmienia sie napęd raczej takiej spokojnej jazdy bez stuntu. ile filtr oleju powietrza jak to wszystko sie ma bo regulacje sam wykonam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irki Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 miszczA z którego roku ta Twoja bo yu mnie zadziwiłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 co ile tys. km zmienia sie napęd raczej takiej spokojnej jazdy bez stuntu. ile filtr oleju powietrza jak to wszystko sie ma bo regulacje sam wykonam pewnie na ponad dwie dychy starczy naped jak kupisz niezly, filtr to koszt okolo 50 zl , i raczej lepiej zmienic przy zmianie oleju, ale jak czysty to mozna zostawic, filtr powietrza nie wiem zbytnio na ile starcza, ale na pare ladnych tysiakow, jak sie juz reguluje gazniki czy zawory, to masz go na wierzchu, wiec przy regulacji mozna wyczyscic. W kawasaki chcieli ponad 200 zl za niego, ja w necie widzialem za jakies 50-80 zl. No i tam filtr jest taki plaski, a nie stozkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 miszczA z którego roku ta Twoja bo yu mnie zadziwiłeś?? Moja jest z 2002 i naprawde nie sciemniam bo nawet kolega z forum acid moze to potwierdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed72 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Nawiazujac do tematu, dlaczego Kawasaki ? Bo Kawy maja najlepsze Ram Air ze wszystkich firm tz. najbardziej wydajne. Pod koniec lat 90-tych robili doswiadczenia dlaczego Kawasaki chocaz troche ciezsze od konkurencji i z mniejsza moca sa nadal takie szybkie? Podczas testow okazalo sie ze moc w ZX 9 mierzona na tylnim kole wzrosla o 8 kucykow (specjalna dmuchawa skierowana w ram air) . Dziewiatka tez "lapie" szybciej odpowiednia ilosc powietrza doladowujacego niz ZX7. Obiecuje poszukac linku do tej strony wtedy zobaczycie na wykresach roznych motocykli ze ram air ram air'owi nie rowny. [ Dopisane: 06-02-2006, 03:41 ]Link jest w j. angielskim http://sportrider.com/tech/146_9910_ram/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijass Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Witam-na jesieni kupiłem sobie kawasaki zx9r 98r, przebieg 20 tyś. Niemiałem okazji dużo polatać, ale jak dotąd jestem bardzo zadowolony-przedewszyskim silnik jest bardzo elastyczny i pozycja za fajerą bardzo wygodna, przyspieszenie i maksymamalna predkośc też niczego sobie.Mam pytanie do posiadaczy tego modelu:co powinienem poza olejem wymienić przed sezonem(napęd jest ok) i czego moge sie spodziewac po przejechaniu kolejnych 20 tyś-czy mieliście jakieś problemy z tym motorem jak tak to jakie-dzięki za odpowiedzi i pozdro :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed72 Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Matijass, mam maszynke taka sama(kolor) jak na twojej fotce z tego samego roku, Tyle ze moja miala przejechane 4500 mil i jezdzil na niej facet ktory mial 50 lat! (to sie nazywa twardziel) opony sa jeszcze orginalne a motor wyglada na moze dwu letni. Co do jazdy to nie wiele powiem bo jezdzilem tylko po osiedlu zapinajac do 3 biegu.Co do oleju to osobiscie wymieniam przed kazdym sezonem, niewazne ile jezdzilem w poprzednim. Co do reszty pytan nie odpowiem bo jestem posiadaczem tego motocykla dopiero 2 tygodnie. Byle do wiosny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi-Borbi Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Witam-na jesieni kupiłem sobie kawasaki zx9r 98r, przebieg 20 tyś.Przy 24 tysiach o ile Twój moto ma prawdziwy przebieg, będziesz miał regulację zaworów(sprawdzenie)teraz warto zajrzeć do:świece,filtr powietrza,luz łożysk główki ramy,wymienić płyn hamulcowy...Ja nawinąłem prawie 20 tysi i nic poza braniem oleju ale jak się pałuje to tak juz jest....Squall może coś "Doda" od siebie. [ Dopisane: 09-02-2006, 15:00 ]opony sa jeszcze orginalne a motor wyglada na moze dwu letni. To wymieniaj czym prędzej te opony bo 8 letnie to tylko do ogródka jako klomby się nadają :( a nie do takiego moto,tymbardziej że nie masz 50 lat :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.