MOC Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Jako ze zakupilem, to chetnie bym nabyl :P badz sciagnal 8) jakby kto mial...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 No to gratulacje i napisz kilka slow o moto.Jak rozumiesz angielski to zapisz sie na amerykanska liste VMax - ciekawa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 3 minuty poszukiwań na forum : http://vmaxoutlaw.com/tech/VMX12-Service-Manual.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Bardzo dziekuje za pomoc, te komputery :P Co do maxa to jest z rocznika '96, bardzo ladny, zadbany, szyba, nowa opona z tylu, aku trzeba bedzie wymienic na wiosne i pewnie regulacje gaznikow z wymiana oleju zrobic ale to standard. Pochodzi z japoni i ma cos takiego jak wzmocnienia ramy celem poprawienia sztywnosci :roll: Za wszelkie uwagi bede wielce rad....:mrgreen: [ Dopisane: 16-12-2005, 08:24 ]A tutaj kilka fotek :P http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pa...php?pic_id=1959 http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pa...php?pic_id=1960 http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pa...php?pic_id=1961 http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pa...php?pic_id=1962 acha, przebieg 15000 mil i zero dymu....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Ni Staaaaary, gratulacje ! Widzę, że poprzedni właścicel zadbał o wzmocnienie ramy. Masz jeden problem z głowy. Pozdro, Paweł PS. Tematu nie przenoszę do serwisówek, bo chyba bardziej chciałeś się pochwalić. Mam rację :-) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Powiedzmy :D NA wiosne zglosze sie na regulacje gaznikow i wymiane olejow, choc wlasciciel zapewnil mnie ze mial wymiane 3 kkm temu, ale nie ma to jak nowy 8) Co do wzmocnien ramy to ponoc sa to oryginalne z japoni jakie juz nabyl wraz z motocyklem :roll: Poza tym chodzi pieknie i budzi respekt....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irenmar Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Gratulacje!Jeżdziłem 6 lat na V-maxie,i chyba w związku z tym mam prawo powiedzieć że to naprawdę kultowy motocykl.Nie jest to sztampowa ocena,silnik jest po prostu rewelacyjny,to połączenie mocy z odgłosem pracy i elastycznością jest nawet w dzisiejszych czasach trudne do podrobienia.Jeśli masz nie kastrowany silnik to po przekroczeniu 6000 obrotów dwa gażniki zaczynają ładować jeden cylinder i to jest to piękne uczucie kiedy zaczynasz przyspieszać np. przy wyprzedzaniu i w momencie kiedy 98 % motocykli zaczyna tracić moc w górnym polu obrotomierza na V-maxie dostajesz dodatkowego kopa w d....i to jakiego.Po V-maxie jeżdziłem różnymi motocyklami ale zawsze brakowało mi tego czegoś i dopiero teraz w Triumphie Rockecie odnalazłem tą moc co w Yamaszce.Niestety nie ma rzeczy bez wad, zawieszenie w V-maxie a szczególnie przednie to porażka.Radził bym Ci wymienić sprężyny na progresywne ,ja zauważyłem po tym znaczną poprawę.Warte uwagi są również opony Metzeler zwłaszcza na tył,bo przy przechyle w skręcie za mocne odkręcenie gazu może się żle skończyć nawet na suchym asfalcie.Reasumując nie jest to motocykl łatwy w prowadzeniu gdyż trzeba cały czas uważać aby nadmiar mocy nie obrócił sie przeciwko Tobie,ale też jak rzadko który motocykl daje niesamowitą frajdę z jazdy.Czego Ci życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 mam nadzieje, ze tak bedzie 8) co do zawieszenia to mysle na pozniej wrzucic mu upside downa na przod i ohlinsa na tyl od XJRy, co do modyfikacji to raczej to byloby na tyle, sam w sobie jest sliczny ;) a respekt budzi oj budzi.... :mrgreen: [ Dopisane: 22-12-2005, 00:00 ]Po ostrym oblaniu i nie tylko ;) maxa :lol: chcialbym nabyc ladne nowe chromowe zakonczenia kierownicy, jedno wypada a drugie lekko sie zdarlo ;) Bylbym wdzieczny za jakies namiary....:mrgreen: [ Dopisane: 09-01-2006, 12:37 ]Kolejne pytanie, bo troszke sie zdziwilem 8O Wlasciciel zapewnial mnie ze max jest otwarta wersja, natomiast w dowodzie znalazlem moc 72KW i teraz mam mala zagwozdke. Wiem ze jedynym pewnym sprawdzianem jest hamownia, ale czy mozna to w jakis prostszy sposob ocenic....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witaj Kumplu, po co hamownia :icon_mrgreen: ...??! To proste:odkręć lewy wlot powietrza i powinny byc tam trzy skrzyeczki-kostki - ta 3 od lewej to V-BOOST.http://vmaxoutlaw.com/tech/images/cont3.jpg Jeśli tego brak t :icon_mrgreen: o wersja 98KM Ponadto kroćce pod gaźnikami (2 i 2) powinny być połączone ze sobą - jest tam przepustnica otwierająca dolot z 2 gaźników do jednego cylindra. Wersja zdławiona ma czerwone pole już od 9.500 obr, ma mniejszy otwór wylotowy w tłumikach.Najczęściej to wersje z rynku szwajcaria, francja, belgia... nr ramy od 2NEE Otawrte szły na USA, CANADĘ i Japonię. Więc CO masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.