Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w miarę upływu czasu poślizg będzie coraz większy, aż skończą się okładziny

Racja. Też to przerabiałem w chińczykach. Był nawet przypadek, że po wstępnym docieraniu po przejechaniu około 1000km, olej "oryginalny chiński" jakim był zalany motocykl + opiłki metalu "zabiły" sprzęgło. Po wymianie oleju i czyszczeniu "filtra oleju" (czytaj naparstka) wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady - sprawdzę to o czym mi napisaliście i dam znać czy są efekty

WIesz moja rada - póki masz gwarancje wykorzystaj ją jak najlepiej - tzn nie chodzi ci, mają to naprawic i koniec, im wiecej rzeczy wymienią tym lepiej dla ciebie :icon_razz: dłużej pojeżdzisz - ot taka fantazja :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Kurna, ale totalny syf!!!! Wysłałem maila do Keewaya żeby mi potwierdziili ceny motocykli na 2008 i chciałem uzyskać kilka informacji odnośnie paru spraw związanych z zakupem takich jak: czy jak kupię nówkę to dostanę kask za darmo jak w HD itp.

Typy odpisały mi że nie zajmują się sprzedażą detaliczną. Do magnusa napisałem, że chcę kupić komplet kół do Eagla bo zamierzam wymienić na szprychy a Eagle mają szprychy. Odpisali mi, że nie zajmują się sprzedażą detaliczną. Chcę też kupić nowe opony najlepiej z białymi wstawkami po bokach. Ktoś mi doradził jakiegoś meatzelera czy jakoś tak (poj**ane te nazwy) gość, który jest podany na stronie jako kontakt do zadawania różnych pytań nie odpisał nawet marnego "spieprzaj dziadu". Wykupiłem już sobie w moim bloku schowerczek na motor, który będzie też pełnił rolę małego warsztatu do niezbędnych napraw. Teraz szukam jakiegoś podnośnika lub przynajmniej podstawki do unieruchamiania motocykla. Super jest ten podnośnik hydrauliczny do motocykli, który ma Magnus w ofercie. Chyba go kupię. Ale nie będę pytał o cenę bo mi znowu odpiszą, że nie zajmują się sprzedażą detaliczną.

 

Kacperpo może ty wiesz ile to kosztuje?

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typy odpisały mi że nie zajmują się sprzedażą detaliczną. Do magnusa napisałem, że chcę kupić komplet kół do Eagla bo zamierzam wymienić na szprychy a Eagle mają szprychy. Odpisali mi, że nie zajmują się sprzedażą detaliczną.

Bo trzeba pisac do dealerow / sklepow a nie glownych importerow...

Zreszta na stronach www czesto siec dystrybucji jest wypisana...

Metzelery sa w sklepach internetowych... google sie klania.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lefthandy jest dokładnie tak jak pisze Belgu. Importerzy nie prowadza sprzedaży detalicznej, nie mogą. To kwestia lojalności wobec dealerów. Na stronach importera masz wgląd w pełną ofertę i listę pkt. dystrybucji. Wybierasz ten który Ci najbardziej odpowiada, albo gdzie masz najbliżej i smarujesz z gotówką ;)

Może to uciążliwa procedura, ale za to dealerzy mają pewność, że skoro wzięli na siebie najgorsza działkę - sprzedaż nikt nie będzie im robił koło dupska... sorry Winetou ale biznes to biznes ;)

Podobnie informacje, wszelkie promocje (darmowe kaski, ubezpieczenia, pełne zbiorniki itp. bonusy) ustalają indywidualnie sami dealerzy.

Co do podnośnika poszperaj w ofercie www.moto-akcesoria.pl chłopaki mają ciekawe rzeczy i dość dobre ceny. Masz numer gadulca 6938901 zawsze jest ktoś dyżurny na pewno udzielą Ci informacji. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może w prostych słowach wyłożyć o co chodzi z tym EURO3?

 

 

 

:D Sie mi zdaje, że chodzi o wartości zanieczyszczeń przy emisji spalin. Ponoć nowe normy :D UE są tak wyśrubowane, że motorki z Chińskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej :P ich nie spełniają. Przynajmniej chodzi o te produkowane do ubiegłego roku. Romet zastosował jakieś tam dwie extra rurki na kolektorze wydechowym i chyba uzyskał ten certyfikat euro3. :D Gaźniki umierają czy cóś?

Edytowane przez JARD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o podnośniki, to widziałem taki specjalny do podwójnej ramy nad rurami na stronie:

http://www.podnosnikimotocyklowe.pl/index.php?id=3. Jest dość drogi. Przypominam, że z tego powodu zmontowałem coś takiego, co pokazuję na stronie: http://chomikuj.pl/ikar9/Galeria/Romet_podstawka Elementy w większości kupiłem w hipermarkecie za mniej więcej 120 zł., ale teraz wiem, że kupując na przedmieściach w zakładzikach usługowo handlowych, cena byłaby dużo poniżej 100 zł. Przekonałem się, że drobiazgi w hipermarketach są hiper drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lefthandy z tego co widzę na allegro to nie ma żadnego problemu z zakupem Keewaya.Najlepsza oferta jaka jeszcze "wisi"i nic tylko brać Keeway Supershadow O tym Cruiserze Keewaya już pisałem.Oglądałem sobie go z bliska i mogłem wybrać go zamiast Supershadowa.Wygląda na potężny motocykl z wielkim silnikiem.Moim zdaniem tak mała pojemność w takim motocyklu to nieporozumienie.Ale jest również bardzo ładny i może się podobać.Ja wolę klasyczny wygląd Choppera.Nie wiem czy mogę ci polecać Supershadowa,bo jeszcze bardzo niewiele przejechałem.Dopiero po przejeżdżeniu tego sezonu będę miał wyrobione jakieś konkretne zdanie.Ogólnie jjezdzi się tym bardzo fajnie z tym że teleskopy są moim zdaniem zbyt słabe i potrafią dobić na większym dole.Ale za takie pieniądze nie licz na cud.Romet podobno ma motory gorszej jakości.Zresztą nie wiem.Może wszystkie te wynalazki z Chin są mniej więcej takiej samej jakości.A o EURO 3 też kiedyś pisałem.Podobno nie można już od nowego roku rejestrować nowych pojazdów zasilanych gaznikowo.Jedynie te na wtryskach.Motory sprzedawane na allegro podobno są jakoś zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj nabyłem skuter :wink: pozostaje wierny marce :icon_razz: :P też MAGNUS

http://www.iv.pl/view/128202.html

klimat też zdecydowanie chopperowaty :icon_mrgreen: fajna zabaweczka tyle, że 50ccm więc ślimak ale nabyty został z myślą o mojej "lepszej połowie" więc jako nowicjat wystarczy. Bardzo ładna konstrukcja, śmigam na nim od wczoraj bez przerwy :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kolega Luca faktycznie stosuje do swojego motocykla syntetyczny olej samochodowy, to gratuluję fantazji. Samochodowe syntetyki zazwyczaj zawierają dodatki zmniejszające tarcie, takie jak m.in. dwusiarczek molibdenu, które działają zabójczo na sprzęgło motocyklowe. Biegi lżej chodzą, bo sprzęgło ma poślizg. Jednak w miarę upływu czasu poślizg będzie coraz większy, aż skończą się okładziny i będzie problem z jazdą pod wiatr lub nawet z ruszeniem.

Jeśli już to półsyntetyk :bigrazz:

Żebyś się czasem nie zdziwił bo jest wręcz odwrotnie :flesje: sprzęgło ma tendencję do szybszego sklejania się a nie do poslizgu.

Poza tym to nie widzę jakichś niepokojących objawów stosowania oleju samochodowego. Rzekłbym, nawet, że kultuira pracy silnika jest lepsza. :icon_razz:

A to ile silnik pojeżdzi na tym oleju to się dopiero okaże.

 

Do magnusa napisałem, że chcę kupić komplet kół do Eagla bo zamierzam wymienić na szprychy a Eagle mają szprychy. Odpisali mi, że nie zajmują się sprzedażą detaliczną. Chcę też kupić nowe opony najlepiej z białymi wstawkami po bokach. Ktoś mi doradził jakiegoś meatzelera czy jakoś tak (poj**ane te nazwy) gość, który jest podany na stronie jako kontakt do zadawania różnych pytań nie odpisał nawet marnego "spieprzaj dziadu". Wykupiłem już sobie w moim bloku schowerczek na motor, który będzie też pełnił rolę małego warsztatu do niezbędnych napraw. Teraz szukam jakiegoś podnośnika lub przynajmniej podstawki do unieruchamiania motocykla. Super jest ten podnośnik hydrauliczny do motocykli, który ma Magnus w ofercie. Chyba go kupię. Ale nie będę pytał o cenę bo mi znowu odpiszą, że nie zajmują się sprzedażą detaliczną.

Lefthandy ty to sobie najpierw kup moto a potem będziesz gromadził zabawki do niego. :bigrazz: bo ci kasy braknie i zostaniesz tylko z rupieciami :icon_razz:

 

A popatrzcie na czym jeździ ten Duńczyk:

http://www.kinojserklubben.dk/Medlemmer/ja...ank_nielsen.htm

Czyżby to nie skóra Rometa V?

Wychodzi na to, że nadal ROMET = JINLUN, tylko naklejki inne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, mimo ze odpalil przed garazem to po stu metrach zgasl i juz nie chcial zapalic...

okazalo sie ze akumulator nie trzyma swojej pojemnosci... (mimo ze trzymalem go podlaczonego do tej malej ladowarki, ktora mozna zostawic na stale przez zime.)

podjechalem do sklepu. pan obejrzal akumulator i powiedzial "no tak, ma pan tutaj najprostszy i najtanszy akumulator jaki mozna wlozyc. proponuje kupic taki ktory przy tej samej wielosci, da panu 3x wiekszy prad rozruchowy, wiec bedzie wiekszy zapas nawet przy niedoladowanym..." i tak zrobilem. dzieki uprzejmosci obslugi sklepu, na miejscu zalalismy go, i po kilku minutach motocykl od razu odpalil z nowego akumulatora.

Czyli w Challengerze przyoszczędzili na akumulatorze. Do mojego Jelonka producent wsadził najlepszy z mozliwych, czyli YUASA i nie ma z im żadnych problemów. Jest szansa, że i czwarty sezon jeszcze polata.

 

Jak w sklepie zalałeś aku elektrolitem i odrazu założyłeś do moto to go jeszcze podłącz do tej ładowarki, niech się doładuje.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Lefthandy moje gratulacje!A tak swoją drogą gdzie jest ten sklep,salon Keewaya w którym byłeś?

 

Wysockiego 65, Salon nazywa się "MOTORISTA" i tak naprawdę jest serwisem/komisem motocyklowym. Stały tam różne motocykle japońskie, włoskie, ze dwa rozebrane na podnośnikach w warsztacie, pełno dodatkowych akcesoriów no i pełno ludzi. Natomiast sprzedaż KEEWAYów to dla nich taka działalność "na boczku". Zaraz po przyjściu sprzedawca poprosił mnie żebyśmy przeszli na "ty". Powiedziałem, że to ma być mój pierwszy motor i że w centrali skierowali mnie tutaj. Wyciągnął ten motorek na środek i najpierw kazał mi się do niego przymierzyć czy mi pasuje. Powiedziałem też, że jak go kupię to chciałbym na "dzień dobry" dokonać w nim paru przeróbek: koła ze szprychami z Magnusa, nowe gumy. Gość powiedział, że żaden problem, koła z Magnusa mogą ściągnąć, ale opony powiedział żebym zostawił bo nie są złe: Jakieś KENZO, KENDO, KENO, jakoś tak na "K". Faktycznie, te same gumy były na tej VIRAGO. Ale może zostały tam założone. No i z ceną zeszli do 6330zł.

Ale dla mnie kluczowa jest sprawa rejestracji. Bo motorek nie jest zarejestrowany. Poprosiłem aby oni zarejestrowali go na siebie bo chodzi o czas. Po 30 marca nie będzie możliwości zarejestrowania takiego motorku. A ja w robocie siedzę całymi dniami i wszystko załatwiam na telefon/net. Tyle, że zarejestrować pojazdu się tak nie da. Zaproponowałem, że koszty pokryję.

Umówiłem się, że dam znać w poniedziałek mailowo bo chcę zapłacić przelewem. Nie będę chodził z taką gotówką po ulicy. No i czekam na odpowiedź na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mojego Jelonka producent wsadził najlepszy z mozliwych, czyli YUASA i nie ma z im żadnych problemów. Jest szansa, że i czwarty sezon jeszcze polata.

 

 

To, że masz akumulator Yuasa, wcale nie musi oznaczać, iż masz najlepsze aku. Także Yuasa produkuje akumulatory w różnych klasach jakościowych i podejrzewam, że w twoim motocyklu jest zamontowany z niższej/średniej półki cenowej. Do mojej ETZ kupiłem aku Yuasa za 70 zł i wcale nie jest taki rewelacyjny. To tak, jak z narzędziami firmy Bosh. "Zielony" Bosh to teraz seria narzędzi typu hobby, natomiast lepsza seria to "niebieskie". Kilka lat temu miałem tajwański akumulator bliżej nieokreślonej firmy i był lepszy od tych tańszych markowych. Obecnie sama marka wcale nie oznacza już super produktu, gdyż towar oferowany jest różnych klasach jakościowo-cenowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w Challengerze przyoszczędzili na akumulatorze. Do mojego Jelonka producent wsadził najlepszy z mozliwych, czyli YUASA i nie ma z im żadnych problemów. Jest szansa, że i czwarty sezon jeszcze polata.

 

Jak w sklepie zalałeś aku elektrolitem i odrazu założyłeś do moto to go jeszcze podłącz do tej ładowarki, niech się doładuje.

 

alez oczywiscie, juz przez nocke sobie pociagnal energii...

 

mam pytanie o zarowki do reflektora.

 

oczywiscie oryginalnie w reflektorze byla montowana zarowka BA20, ktorej to w Sloncu niemal nie widac.

jak juz napisalem wczesniej, nabylem wklad do reflektora od Ursusa, ktory jest stalowy (oryginalny byl plastikowy) i zamontowalem zarowke H4 65/55W. oczywiscie teraz ja w Sloncu widac. ale po tych problemach z akumulatorem, przestraszylem sie ze takiej zarowki mi alternator nie bedzie zasilac porzadnie i poszukalem w sklepie zarowki H4 o mniejszej mocy. okazalo sie ze taka zarowka nazywa sie HS1 ma 35/35W wyprowadzenia jak H4 i - na moje oczy - swieci tak samo jasno. konstrukcja jest podobna, wiec kierunek swiecenia taki sam. jedyny problem, HS1 nie znajdzie sie na stacjach benzynowych albo w marketach, maja je tylko w sklepach otocyklowych raczej.

 

pytanie: uzywac H4 czy HS1? jest jakas roznica przy badaniu technicznym pozniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...