Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MKMURAWSKI.

NA waszej stronie są fotki waszych Jinlunów. Jeden z nich ma lightbary.

Już z nimi był kupiony, czy sami dokupywaliście.

Jeśli tak to gdzie.

 

brat kupił jinluna już z lightbarami, trzebaby zapytać poprzedniego właściciela, gdzie kupił

 

Kiedy macie zamiar kupować te sakwy?

 

jak zbierze się kilku chętnych, czekam na odpowiedź z afyonu, jakiego mogą udzielić rabatu

Edytowane przez mkmurawski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Myślę że sie może przydać dane techniczne dla naszych chińczyków

Co prawda odpowiedniki z yuki ale po pojemności i koniach mechanicznych można dopsować każdy

sie może przydać

http://rapidshare.com/files/88153999/dane_techniczne.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie już było: wiecie może jaki łańcuch (X, czy O-ringowy) będzie mi pasował do 150-tki? 420? 520? 106?108 ogniw?

Jeśli już chcesz oringowy to tylko X-ring.

O-ringowy ma wieksze opory podczas pracy i jest bardziej podatny na rozszczelnienie niż X.

U ciebie w 150cc jest chyba łańcuch 420 a ogniwka musisz sobie policzyć (liczysz razem z zapinką).

 

Całkiem inny sprzęt. Na 4 biegu mogłem dociągnąć do 80, a 110 nie było dla silnika nadzwyczajnym wysiłkiem.

To kolejny dowód na to, że warto zmienić zębatkę. Jak zmieniałem u siebie to trochę się obawiałem, że zrobi się bardziej mulasty ale okazało się, że jest odwrotnie. Biegi się wydłużyły i szybciej mozna go rozgonić do 100km/h.

 

moja 150-tka lekko idzie 120,

No to całkiem nieźle jak na 150-tkę. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Witam,

Forum coś się ostatnio zawiesiło.

Byłem na MOTOCYKL EXPO. Widziałem tego nowego ROMETA R 250V. Jest z silnikiem w układzie V, ma większy bak i generalnie jest większy trochę od R 250, fajne zegary, ma natomiast trochę przesadzony przedni błotnik, ale to można wymienić na ten od R250. No i cena: 11900PLN. Są jeszcze dwa inne, też nowe w ofercie. Jeden to typowy miejski naked z silnikiem 150 i ścigacz z silnikiem 200. Ten ścigacz kosztuje niecałe 9000PLN. Tradycyjny R 250 ma już homologację EURO 3 i podrożał o 1000zł, a na osłonie silnika nie ma już napisu Jinlun tylko ROMET.

Tutaj są foty, jak chciał Luca. Zobaczcie sami.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj są foty, jak chciał Luca. Zobaczcie sami.

Dzięki za fotki. Właśnie takiego Rometa V widziałem, tylko, że tego na targach spaścili trochę.

Ten co widziałem w bazie Rometa nie miał tej szpecącej wstawki srebrnej, tylko był w jednym kolorze i błotnik przedni chyba był taki jak w starej wersji bo ten zwydziwiany na pewno rzucił by mi się na oczy.

To ten sam motocykl i w realu robi wrażenie naprawdę potężnej maszyny, wygląda jak by miał conajmniej pojemność 700 a nie tylko 250.

Trochę drogi, ale to nowość i na pewno z czasem stanieje.

 

P.S.

Lefthandy wiesz już co kupisz?

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Lefthandy wiesz już co kupisz?

 

Nastawiłem się na R 250. Potem ktoś mi popsół humor tą famą o EURO 3. Teraz jak widziałem tego R 250V (od czwartku będzie w salonie w Jankach) to jestem rozdarty. R 250 jest tani no i zebrałem już "dokumentację techniczną" wszystkich przeróbek. No ale ten ma silniczek V wygląda dosyć przyzwoicie cena, co prawda trochę już wymagająca, ale... Będę się zastanawiał parę dni. od 10-etgo jadę z dzieciakiem na ferie w góry to trochę pomedytuję nad wyborem. Kasę dostanę pewnie w połowie lutego i umówiłem się już z CJT7, że mam dać mu cynk jak będę się wybierał i pójdziemy tam razem.

Acha, jeszcze jedno: ROMET oferuje na każdy zakupiony motorek polisę ROMET Asistance. To jest taka karta, którą się dostaje u nich przy zakupie nowego sprzęta za darmo. Mowią, że to jest ubezpieczenie nw z serwisem 24h. Gwarancja 2 lata. Co ty na to? To chyba lepsze niż darmowy kask? :lalag:

 

 

a co z tym Moja strona modelem nie było go na targach

sorry za moją strone

 

Nie, tego nie było. Zresztą nie ma go chyba w ofercie ROMETa. To jest sprzęt MOTO Magnus. Z czopków były tylko te dwa, które są na zdjęciówkach. Myślałem, że 150 też wypada, ale w katalogu na 2008 nadal jest w ofercie.

 

Witam

Fotki Super zastanawiam się tylko czy nie jest to ten sam silnik który montowali w Junakach Miillenium.

U mnie na deklach jest już napis ROMET.

 

Mi też wydaje się, że to ten sam.

Acha, z nowości jeszcze były quady, jeśli to kogoś interesuje.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mnie chyba zachęciłeś do zmiany tej zębatki - napisz proszę więcej szczegółów: gdzie ją nabyłeś (za ile ) i czy robiłeś ten patent z miską jak u Lucy i ile ważysz gdyż jedyna rzecz, która mnie przed tym powstrzymuje to to żeby nie był mulasty jak będę jechał z "plecaczkiem" (który też trochę waży :banghead: ).

 

Więc zębatkę zamówiłem w Intercars. Kosztowała 52 zł plus 10 za przesyłkę. Zamówiłem w czwartek a w piątek już ją dostałem. Osłony z miski nie dorabiałem tylko wykorzystałem starą. Musiałem w nowej zębatce wywiercić otwory wiertełkiem 6 i przynitować starą osłonę. Ja ważę 92 kg i mówię ci że jeździ się teraz super.

A z zębatką zrobiłem wszystko tak jak podpowiedział mi ABU111. Dzięki ABU.

 

http://sklep.intercars.com.pl/

 

zębatka: JTR279,31

 

 

Jeszcze jedną mają na stanie. Więc spiesz się spiesz. :biggrin:

 

 

Witaj Leon wśród nas.

Edytowane przez andrzej.las5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie tylnej zębatki koło przesuwa się do tyłu o jedną kreskę na wahaczu, no może 1,5 kreski.

Jak skróciłeś łańcuch to teraz musisz pamiętać, że trzeba go wymienić jak będzie jeszcze miejsce na jedną kreskę, bo jak będziesz jeździł do końca zakresu szpanowania to łańcuch może nie wytrzymać i pęknie podczas jazdy.

właśnie moje po skróceniu łańcucha przesunęło się do przodu na maksa, tak że nakrętki którymi regulujemy naciąg łańcucha mam odkręcone do samego końca.

 

 

A jak usuwałeś/zakuwałeś ogniwa? Takim przyrządem do łańcuchów rowerowych - czy masz jakiś inny patent?

Do usunięcia ogniwa użyłem szlifierki tak samo jak ABU. Zeszlifowałem jeden sworzeń a potem go wybiłem i tyle. A ogniwo będę woził ze sobą bo zawsze może się przydać. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik V 250 to wierna kopia silnika Yamahy Virago 250. Mocny, elastyczny silnik, pozbawiony wibracji. Montowany we wszystkich popularnych chińskich V-kach.

 

http://www.lifan.com/en/%5Cupfiles%5C20070...9%5C2V49FMM.jpg

 

http://www.lifan.com/en/%5Cupfiles%5C20070...153%5CLF250.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik V 250 to wierna kopia silnika Yamahy Virago 250. Mocny, elastyczny silnik, pozbawiony wibracji. Montowany we wszystkich popularnych chińskich V-kach.

Też mi się tak wydaje. W Lifanie były jakieś problemy z wyciekami i z odpalaniem zimnego silnika ale to były pierwsze egzemplarze, może teraz już to poprawili.

Najwięcej na temat tych silników było na forum Kingway ale forum niestety zostało zamkniete.

Duży plus tych silników to sporo mniejsze drgania niż przy rzędowym.

 

P.S.

Jak ktoś sobie chce zobaczyć jak składają Romety to tu http://www.romet-motors.pl/news_31.html

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Też mi się tak wydaje. W Lifanie były jakieś problemy z wyciekami i z odpalaniem zimnego silnika ale to były pierwsze egzemplarze, może teraz już to poprawili.

Najwięcej na temat tych silników było na forum Kingway ale forum niestety zostało zamkniete.

Duży plus tych silników to sporo mniejsze drgania niż przy rzędowym.

 

P.S.

Jak ktoś sobie chce zobaczyć jak składają Romety to tu http://www.romet-motors.pl/news_31.html

 

I namawiasz mnie żebym wydał 12 kawałków za przeciekający silnik i nieproporcjonalny przedni błotnik!!!

 

kurcze, tam na tych zdjęciach jest tylu "managerów", że zastanawia mnie jak ta skromna 70-tka robotników ma na nich zarobić?

Siedemdziesięciu pracowników produkcji musi odpracować te zainwestowane ponad 10 000 000PLN i jeszcze odpalić "garniturom" na pensje.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc rzeczywiście mieli jedną na stanie i ją zamówiłem. U nas (Wawa :icon_eek: ) jest ich sklep firmowy więc nie będzie kosztów przesyłki i na jutro rano mogę podjechać po odbiór...

A jak usuwałeś/zakuwałeś ogniwa? Takim przyrządem do łańcuchów rowerowych - czy masz jakiś inny patent?

 

Odebrałem dzisiaj rano tę zębatkę - nie powiem wcale miła obsługa. Pan chciał mi od razu znaleźć odpowiednik przedniej zębatki, polecał promocyjne elementy motocyklowe (różne). Naprawde byłem mile zaskoczony solidnością i grzecznością obsługi. Pojadę jeszcze do jakiegoś sklepu z miskami zanabyć śliczną miseczkę do osłony śrub zębatki i chyba zabiorę się za wyczyszczenie w końcu tego łańcucha.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

P.S.

Jak ktoś sobie chce zobaczyć jak składają Romety to tu http://www.romet-motors.pl/news_31.html

 

Luca, to było wszystko na pokaz i z wielką pompą - już widze jak mechanicy w czystych czerwonych kombinezonach (i białych rękawiczkach :icon_eek: ) wlewają olej i skręcają to wszystko....

 

CJT7 co to za sklep? Są tam części do tych V-ek?

 

Nie sądze aby mieli jakieś dedykowane części do naszych JL czy V-tek - mają po prostu części motocyklowe - ale myślę że można pogadać i może coś sprowadzą. Jak wejdziesz tu to po prawej stronie na dole jest informacja o sklepie (ja byłem na Waryńskiego - blisko RIviery pracują 8-17). Możesz do nich zadzwonić w tym tygodniu bo facet od motocykli wybiera się na urlop (też to powiedział żebym nie był zaskoczony). Nie ma tam gdzie zaparkować auta ale możesz zawsze postawić przy ulicy i włączyć awaryjne. :cool:

 

Jeszcze polecił mi żebym skrócił łańcuch o dwa ogniwa i w sumie to zrobiłem tylko że nie potrzebnie.

Mój łańcuch nie był aż tak wyciągnięty i teraz śruby regulacyjne przy kole mam wykręcone na maxa. :cool:

Wiem, wiem. Powinienem sprawdzić.

 

Zamiast skracać mogłeś nabyć w wcześniej opisanym sklepie łańcuch x-ringowy DID-a za całe 300PLN (indeks: DID520VM104) a tamten zostawić sobie na wszelki .... :icon_eek:

Edytowane przez CJT7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...