Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do jeżdżących już chńskimi motorami. Jak to jest z mocą i możliwościami tych motorów. Konkretnie, jest aktualnie w ofercie kingway 200cm, z silnikiem o mocy 8 kW, to wychodzi niecałe 11 KM, podobne "osiągi" mają motory 150 cm, zaś motory z silnikami 250 cm mają trochę więcej mocy, bo 16-27 KM.

Proszę mi powiedzieć jak to wygląda w praktyce, jakie są możliwości motoru 11KM w porównaniu z 17KM, dokładnie jak jadą pod górkę z 90 kg na siodełku, jakie są możliwości wyprzedzenia np ciężarówki czy osobowego auta. Chodzi mi o takie normalne stany na drodze, czy to są zawalidrogi czy też w normalnym ruchu (nie na autostradzie) spokojnie można się przemieszczać bez zbytnich kompleksów.

Po prostu z tych wszystkich dostępnych chińczyków najbardziej mi się podoba i ma najlepszą cenę, Kingway Challenger 200, stąd moje pytanie.

kingway 200cc nie ma 8kw tylko 11kw,na stronie głownej kingwaya mają błedy,a potem wszyscy to kopiują ze strony,11kw to jest 15km

 

200cc posiada 11kw a nie tak jak pisza na stronie głownej ze 8kw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

jak wspomniał arkads czy widzieliście, znacie jakiś model szczękowca, który będzie pasował do choppera?

bo tak mi się trochę słabo widzi połączenie hełmu szczękowca z chopperem czy cruiserem...

Wszystko kwestja gustu, ja jeżdzę tylko w szczękowcu ze względu na wygodę i swoje zdrowie.

W kasku otwartym to można sobie jechać w ładną, ciepłą pogodę i niedaleko ale gdzieś dalej to jazda robi się mało przyjemna. Trzeba zakładać chustę by było ciepło i by nie połykać napotkanych owadów a w deszczu to leci po szyji do samych gatek.

Cociaż i tak w Jinlunie bez szyby pierwsze co mam mokre to gatki. Woda z baku spływa prosto tam gdzie nie trzeba.

Jeżdżę dla przyjemności a nie dla lansu :)

 

 

Po mieście jednak przyjemniej bez szczęki :)

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę dla przyjemności a nie dla lansu :biggrin:

Po mieście jednak przyjemniej bez szczęki :biggrin:

 

Dla lansu to jeżdżą na odkurzaczach :lapad:

 

Strasznie nie pasuje kask szczękowy do Choppera/Cruisera. To tak jakby założyc skarpety do sandałów, albo włożyc białe skarpetki do garniuturu :biggrin: Lansowanie to właśnie tego typu połączenia :biggrin:

Można się zabezpieczyć w bezszczękowcu. I tak zrobię. W deszcz chyba nie warto jechać tylko przeczekać. W chłodzie to raczej auto.

 

A w ogóle to jeszcze ciekawy jestem jak jedziecie dalej i szybciej :lapad: to używacie chyba rekawic obowiązkowo? No i specjalnych kurtek albo skór ze stójką. Właśnie musze sie zastanowić nad taką skórą. Mam tylko zwykłę skóry z kołnierzem. No i jak ze spodniami? Warto kupić ze skóry czy może z materiału specjalne na motor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w jinlunie 150 można zamontować lampę przednią H4 60/55W p-43? oryginalnie mam żarówkę 2x35W

 

cofam powyższe pytanie, znalazłem lampy, które powinny pasować:

 

http://moto.allegro.pl/item215883823_duza_...nie_tl_159.html

 

http://moto.allegro.pl/item215917878_lampa...nie_6_5cal.html

 

Smarowanie łańcucha to przeżytek, ewentualnie po dobrym myciu benzyną można spryskać go wd40 ale później wytrzeć z wierzchu do sucha.

Nie osłonięty i nasmarowany łańcuch przyciąga tylko kurz i piasek, o to działa jak pasta ścierana i w rezultacie szybciej się zużywa.

 

nigdzie nie spotkałem się z taką opinią na temat smarowania łańcucha, generalnie poleca się jednak smarowanie łańcucha, i tu różnie: 1) co 300km, 2) co 1000km, 3) w zależności od intensywności jazdy i pogody, 4) raz na sezon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie tempo! Nie powiem...

W temacie ubranie. Co ja mam i ubieram i jest spoko na każdą prawie okazję. Mianowicie obowiązkowo skórzane spodnie. Wygoda /dupa nie ślizga się po siedzeniu/, ciepło /nie przepuszcza powietrza/ i bezpiecznie. Kurtki dwie na różne okazje. Skórzana na dłuższe wyjazdy, typu ramoneska. Żeby nie wiało po szyi mam specjalny kołnierz zapinany na rzepy. Wystarcza. Druga kurtka robi za przeciwdeszczową. Kupiłem za 20 zł z ceraty imitującej skórę. Wody nie wchłania i nie przepuści choćby nie wiem co.

Rękawice też dwie pary. Obie skórzanie. Jedna para normalne, wzmacniane z długim czymś, żeby można rękwy kurtki schować, coby pod spód nie zawiewało. Wzmocnienia na kostki, wierzch dłoni, kanty i spód. Sprawdzone w zimę /są ciepłe/ jak i latem /przewiewne/! Jak oni to zrobili??

Druga para, skórzane bezpalcowe krótkie na typowo upalne dni. Też wzmocnione na dłoni i kancie.

Bielizna termoaktywna i polarek pod spód. Buty-wojskowe trepy /najlepsze moim zdaniem/

Kask otwarty z daszkiem i okulary z wymiennymi szkłami. 2 pary. Jedne szerokie i duże, drugie mniejsze typu minigogle na piance. Używam zależnie od pogody i pory dnia.

Szczękowiec w planach, ale 100% kupię.

Teraz ostatnia niedziela. Po wcześniejszym umówieniu, spotkałem się z kilkoma ludźmi z forum w Karkonoszach. Prawie całą niedzielę jeździliśmy w 8 motocykli po górach. Mój chińczyk sprawował się rewelacyjnie. Fakt, że nie cisnęliśmy dużych prędkości, ale pod strome podjazdy nie odstawałem. Nieco problemów było na dłuższych prostych /jednak przyśpieszenie nie to/ ale doganiałem grupę szybciutko.

Urocze okolice, super miłe i fajne towarzystwo, filmy, fotki i zadowolenie z wycieczki. I to wszystko z plecaczkiem!

W jeden dzień przeleciałem jakieś 350 km, a wcześniej 150. Razem niemalże jednorazowo ponad 500 km. I żadnych problemów. Teraz nakręcone na liczniku 8 tys. i nic. Tylko się cieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat idzie jak burza, co stwierdzam jako wierny kibic. :)

 

Krzys59 - to co niedawno zapodałeś, na pewno nie jest Hyosungiem.

 

Ktoś radził czyścić łańcuch benzyną. Błąd! Benzyna niszczy oringi i odtłuszcza. Czyści się NAFTĄ. I się smaruje (są specjalne smary itd.). Jeżdziłem bez smarowania na próbe i stwierdzam, że o wiele lepiej jeździć nasmarowanym. Standardowo zalecają smarowanie i czyszczenie co 1000 km. Oczywiście wpływ maja warunki itd.

 

Piszecie tu o kaskach szczękowych, a macie na myśli pewnie integralne. :)

 

Z tego, co piszecie, wynika, że macie jakieś bardzo częste przeglądy gwarancyjne... Zgroza, można zbankrutować. :eek: W Yamaszce miałem co 6000 km, w Hyosungu co 4000 km, ale w innych krajach Hyosung też ma co 6000 km - okazało się, że polski dystrybutor pomieszał w papierach, lecz się dogadałem z serwisem i będę jeździł co 6, a oni mi odpowiednio wbija pieczątkę. :)

 

I najważniejsza sprawa. Próbujecie zmieniać biegi z przegazówką? W Comecie skrzynia też nie jest doskonała (wprawdzie nic nie wyje, lecz często biegi wchodzą topornie), ale jak zacząłem stosować przegazówkę (co prawda jeszcze nie zawsze mi wychodzi idealnie), to zmiana jest jak masełko. :)

 

Pozdrawiam! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

dzisiaj przez przypadek wszedłem na czeska strone Jawy i co widze :D - "nowe opakowanie" dla Jinlunowskiego silnika: JAWA 250

całość nawet przyzwoicie wygląda, nie pasują wg mnie za bardzo tłumiki i lampa przednia do całości.

Może to być alternatywa dla tych którym prowadznie choppera nie pasuje, cena w Czechach ~ 8500 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shipp, wcześniej mówiłeś coś o instalacji lightbarów - czy ruszyłeś coś w tym temacie ? Wiesz jakie lightbary pasują do Jinluna ? I czy to nie jest zbyt duże obciążenie dla elektryki ?

 

No i kwestia baaaardzo poważna - Panowie, kiedy robimy zlot chińczyków ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shipp, wcześniej mówiłeś coś o instalacji lightbarów - czy ruszyłeś coś w tym temacie ? Wiesz jakie lightbary pasują do Jinluna ? I czy to nie jest zbyt duże obciążenie dla elektryki ?

 

No i kwestia baaaardzo poważna - Panowie, kiedy robimy zlot chińczyków ? :icon_evil:

Ja sie moge wypowiedzieć bo lightbary mam.. powiem ci tak montować faktycznie możesz sboie jakie chcesz.. ale musisz zamontować dodatkowy włacznik i używać je tylko wtedy gdy ci potrzeba bo inaczej rozładujesz akumulator.. jak właczam halogeny to moto ma faktycznie troche mniej mocy i światła świecą sie słabiej(wszystkie swiatła czyli kontrolka luzu też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyregulować manetkę gazu, bo mam dość duży luz, tzn około 1/5 ruchu manetki dopóki zaczynają naciągać się linki.

Pytam sie bo są tam dwie linki i nie chciałbym czegoś zepsuć.

Odkręcasz przy gaźniku taki dekielek chromowany, tam gdzie wchodzą te linki od manetki.

Masz tam regulacje, podciągasz linkę od dodawania gazu i w razie potrzeby popuszczaj tą od powrotu.

Nie zapomnij dobrze potem dokątrować nakrętką, by się nie popuściło w drodze. Jak by brakło regulacji to jeszcze masz przy manetce gazu. Jak już będziesz miał odsłonięte linki to nie zapomnij dać odrobinę oleju lub smaru. Zawsze to zwiększy ich żywotność.

 

PS. Panowie posprawdzajcie spawy przy osłonie łańcucha. Mi po przejechaniu odcinka 6 km po płytach betonowych odpadł tylny zaczep puścił na spawie.

Z tymi spawami to bywa różnie, jedne są lepsze a inne niestety nie. Jak się kupuje to dobrze jest też zerknąć na jakość spoin. Mi się jeszcze nic nie oderwało ale się czasem słyszy to i owo.

Jak za dużo tłucze na dziurach to spuść odrobinę powietrza z kół, tak by się na nierównościach lekko uginały.

 

 

No i kwestia baaaardzo poważna - Panowie, kiedy robimy zlot chińczyków ? :icon_evil:

Kiedy i gdzie? Namawiałem Kingway na zorganizowanie zlotu w Popowie, bo sprzedają tej chińszczyzny trochę, ale skończyło się to tym, że wyłączyli forum i tyle. Ciężko będzie się nam spotkać w jednym miejkscu ze względu na spore odległości, ale może by się udało przynajmniej co niektórym dołączyć chociaż na chwilę do wyprawy, którą zapoczątkuje shipp. Informacje na ten temat znajdziecie w dziale zloty pod nazwą Przejażdzka południową stroną.

 

Tu macie linka

http://forum.motocyklistow.pl/lofiversion/...php?t64582.html

 

Witam wszystkich!

Jestem nowy w tym temacie a i za razem na forum.

Witamy i polecamy poczytać trochę ten wątek to dowiesz się dużo.

 

 

Doczyściłem się w końcu sprzęta. To mnie najbardziej wnerwia, że 10min deszczu i dwie godziny czyszczenia. Wymieniłem też olej, nasmarowałem i naciągnołem łańcuch, to można znowu śmigać ;)

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak za dużo tłucze na dziurach to spuść odrobinę powietrza z kół, tak by się na nierównościach lekko uginały.

 

Co do spuszczania powietrza.. jakie cisnienie uważasz za stosowne na tych oponach ? cięzko o specyfikacje techniczna a ciśnienie jak wiemy jest wazne w jednych oponach na tym samym moto musi być wieksze niż na innych i ma to wielki wpł;yw na przyczepność ect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonili do mnie z salonu. Cruiser model z zeszłego roku może być za 2 dni jak wpłace zaliczkę :] Muszę ich jeszcze wypytać o szczegóły. A nowy z tego roku za tydzień :crossy: Jeśli nic się nie zmieni to może zamówię w tym tygodniu.

Jak najszybciej załatwić formalności? Z tego co tu pisano rejestracja to kilka godzin tak? A załatwienie OC i NW? Ewentualnie AC? Jakie alarmy uznaje PZU?

 

 

Tylko przy odbiorze pojazdu, pamiętaj że musi byc karta pojazdu do niego.

Ja odebrałem faktury, a książka dotarła dopiero na drugi dzień.

A bez książki nic nie zrobisz.

 

Rejestracja u mnie zajęła 20 minut, a ubezpieczenie drugie tyle.

Ja zapłaciłem 24 zł za OC :) za rok.

 

A jaka jest różnica w cenie między zeszłorocznym a tegorocznym modelem? Może warto poczekać i kupić z tego roku.

 

 

Luca dzięki za podpowiedź, zaraz się zajmę linkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spuszczania powietrza.. jakie cisnienie uważasz za stosowne na tych oponach ? cięzko o specyfikacje techniczna a ciśnienie jak wiemy jest wazne w jednych oponach na tym samym moto musi być wieksze niż na innych i ma to wielki wpł;yw na przyczepność ect.

Nigdzie nie znalazłem podanego ciśnienia to mam wg uznania. Opona się musi trochę uginać jak siedzisz na moto i tyle. Jak jest naprane powietrza to dobrze się prowadzi w zakrętach ale tłucze na nierównościach i przyczepność przy chamowaniu mniejsza a jak za mało powietrza to przyczepność niezła, ale wykładanie w łukach beznadziejne i prowadzenie. Ja jeździłem z przodu na niedopompowanym kole i trochę sobie zniszczyłem oponę, bo przez to, że sporo się uginała zaczęła mi w miejscach zgięć trochę pękać.

Akurat na tej przedniej mi nie zależy i chciałbym ją jak najszybciej zjeździć, bo choć wygląda fajnie to jak na przód to mogła by się lepiej trzymać drogi. Na suchym i czystym asfalcie jest super, ale jak jest mokry, albo zanieczyszczony to trzeba uważać. Nie ma się co jednak dziwić, bo ta opona jest przeznaczona na tył a chińczyki zakładają ją z przodu :crossy:

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A jaka jest różnica w cenie między zeszłorocznym a tegorocznym modelem? Może warto poczekać i kupić z tego roku.

 

 

Róznicy w cenie nie ma żadnej dlatego wolę z tego roku. Gdyby jeszcze była róznica na korzysć w wyglądzie i być moze w jakości :crossy: ale tego nikt nie wie.

 

Warto ubezpieczyć AC ? Co jest wymagane do AC bo muszę dodatkowo zakupić. Alarm, blokada?

 

P.S.

 

Zmierzycie w ogóle kiedyś te chińskie kufry czy nie?

 

Tutaj są 8 litrowe

 

http://moto.allegro.pl/item219146278_dwa_b...iatla_stop.html

 

WYMIARY KUFRA:

-długość 40 cm

-szerokość 15 cm

-wysokość 22 cm

 

Z wymiarów wynika ze 13L chyba że to zewnetrzene, dlatego ja chcę żeby mi ktos podał wewnętrzne wymiary kufra chińskiego. Jeśli są dwa rodzaje to kufra większego.

 

Tu też 8L http://moto.allegro.pl/item219154956_dwa_b..._8l_stelaz.html

 

Pewnie te są tak kiepskie jak chińskie.

 

Tu natomiast są 21 litrowe http://www.motocykle.katowice.pl/ Pewnie łącznie mają taką pojemność choć nie wiem.

 

 

Czy filtr paliwa to takie coś? http://moto.allegro.pl/item217416241_filtr...rozkrecany.html

Edytowane przez arkads
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...