Skocz do zawartości

Marek3

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Marek3

  • Urodziny 11/01/1973

Osobiste

  • Motocykl
    ER5
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Marek3

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zwróć uwagę że na stronie www.cmsnl.com ceny są netto, do wszystkiego doliczają 19% VAT. Pozdrawiam, Marek.
  2. Sprawdź czy przypadkiem membrana w kraniku paliwa nie przepuszcza paliwa do przewodu podciśnieniowego który zdaje się właśnie do prawego cylindra jest podpięty (dodatkowe paliwo może go zalewać). Pozdrawiam, Marek.
  3. Wygląda na to że z przetwornicą coś sie dzieje, być może się przegrzewa i termiczny układ zabezpieczający wyłącza ją. Można spróbować przemontować ją w inne miejsce - bardziej "przewiewne", a jeśli nic to nie pomoże to prawdopodobnie czeka cię wymiana przetwornicy na nową. Pozdrawiam, Marek.
  4. Kolega w fazerze 600 miał podobne objawy, okazało się że niektóre ogniwa łańcucha były unieruchomione przez maź powstałą ze smaru w spreju i pyłu z drogi. Gruntowne wymycie łańcucha naftą i nasmarowanie olejem przekładniowym rozwiązało problem, może u Ciebie jest podobnie.
  5. To jest standardowy akumulator a one w przeciwieństwie do aku AGM i żelowych nie są aż tak drogie, a standardowe BOSCHE'e aż tak dobre nie są żeby były drogie ;-) Jeśli nie jest zalany (tzn. dostajesz akumulator + oddzielnie elektrolit) to można go zakupić - leżakowanie suchemu aku nie powinno zaszkodzic (data produkcji powinna być nabita na aku - zapytaj sprzedawce o to). Po zakupie i zalaniu a przed włożeniem do moto, nie zapomnij wykonać pierwszego ładowania formującego akumulator - wydłuża to okres jego eksploatacji. Pozdrawiam, Marek.
  6. W moto-akcesoria maja obecnie niedrogi (70 PLN) 1/4" klucz dynamometryczny 4-24 Nm z metka "Louis": http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=6712 Zamowilem go sobie i wg mnie na poczatek jest OK. Pozdro, Marek.
  7. Mam taki kufer jak ten z drugiego linku (wydaje sie ze pod pierwszym linkiem jest taki sam) z metalowa plyta, mam też plyte Monokey. Mimo ze rozmieszczenie mocowan jest takie samo to kufer ten nie pasuje w 100% do Monokey'a. Niepasuje wlasnie ten dziubek na ktory zwrociles uwage - w chinszczyznie dziubek ma mniejsza szerokosc niz w Monokey'u i probujac osadzic ten kufer na plycie Monokey, okazuje sie ze dziubek z Monokey'a nie miesci sie w otworze chinskiego kufra (byc moze wersje tych kufrow z plastikowa plyta pasuja w 100% do plyty Monokey). Pozostale uwagi: - slabe zamkniecie (delikatny, zbyt cienki plastik) - wystajace lebki srub (mocujacych odblaskowa blende) wewnatrz kufra - np. moga porysowac kask. - lekki "zapaszek" plastiku Ogolnie za te pieniadze nie jest taki zly, wymaga tylko lekkiego tuningu poprawiajacego fabryke (lebki srubek, wzmocnienie zaczepow itp.) :) Pozdrawiam, Marek.
  8. Wg opisu na stronie importera przewody sa wlaśnie zaciskane a nie skręcane, to jak z nimi jest w rzeczywistosci? http://www.przewodywoplocie.pl/hamulcowe/
  9. Cos tam jednak przy silniku robil; bedac we Francji wymienil pierscienie, gdyz Yamaszka za duzo oleju pila: http://www.re-moto.com/photos.php?lang=pl&img=13617
  10. Prosze bardzo; ponizej masz link do manuala ER5 w wersji angielskiej: http://rapidshare.de/files/39137757/ER5_Manu_EN.pdf.html Pozdrawiam, Marek.
  11. Sam niedawno mialem taki problem i wybralem zaestaw Macna Observer + spodnie Macna Slate, wg dolaczonych metek w kurtce jest membrana Raintex (??) a w spodniach Reissa, zestaw kosztowal 1720 pln. Jak na razie jestem b. zadowolony. Z tego co pamietam narzekania na Reisse dotyczyly cieplych dni kiedy to wewnatrz robila sie sauna a membrana byla na stale wszyta w kurtke, w przypadku Macny membrany zarowno w kurtce jak i spodniach sa wyjmowalne takze jak sie zrobi za goraco mozna sie ich szybko pozbyc. Wymienione przez Ciebie opcje (poza Macna) maja chyba na stale membrany i w wypadku gorszej membrany moze byc goraco i wilgotno w cieple dni.
  12. Panowie, dzisiaj przez przypadek wszedłem na czeska strone Jawy i co widze :D - "nowe opakowanie" dla Jinlunowskiego silnika: JAWA 250 całość nawet przyzwoicie wygląda, nie pasują wg mnie za bardzo tłumiki i lampa przednia do całości. Może to być alternatywa dla tych którym prowadznie choppera nie pasuje, cena w Czechach ~ 8500 PLN.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...