Kamsel Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) http://www.olekmotocykle.pl/ można zadzwonić i się spytać :icon_mrgreen: możesz zapytac w http://www.moto-combo.pl na stronie nie mają ale to nie znaczy że nie mają wcale. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianD Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam,mam zamiar kupić enduro, natrafiłem na ofertęhttp://moto.allegro.pl/item348129493_honda_mtx_125_r.htmlNa naszym forum w dziale "co kupić, co wybrać" forumowicze zasygnalizowali, że hondy mtx były produkowane do 1992r.Z ogłoszenia oraz z rozmowy z sprzedającym uzyskałem odpowiedź, że jest to motor z 1999r.Czy może mi ktoś powiedzieć czy 1999r honda produkowała jeszcze mtx'y?Bo jeśli jest to motor z 1989r to trochę słono sobie liczy ten allegrowicz. :icon_eek: Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez damianD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Ten motor nawet jakby był w idealnym stanie to nie za taką kasę.MTX-y na pewno nie były produkowane w 99r. - Albo ściemnia albo patrzy na datę pierwszej rejestracji czy coś takiego.Odradzam Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Silnik w mtx 80 a crm 75 są takie same i różnią się tylko pojemnością czy to całekim inne konstrukcje? Pozdro! Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 róznią się pojemnością (74 i 79) pozatym kilkoma niewielkimi sczególikami np inne ułożyskowanie na koszu sprzęgłowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Możecie mi powiedzieć dlaczego moja mtx 50 na postoju kręci się do 13 tys obr./min a podczas jazdy juz tylko do 8000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Na moje oko: 1. Źle ustawiona mieszanka - za mało paliwa a za dużo powietrza.2. Przytkany gaźnik Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrukersRadek1 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Kupiłem gaznik do mtx 80, (hm183)i przy regulacji nawet jak śróbe do regulacji przepustnicy podkręce na maksa, to mam problemy z odpaleniem. musze kopać i lekko podkręcac maneteke gazu dopiero wtedy sam załapuje. Zauwazyłem ze czym silnik jest bardziej gorący tym trudniej go odpalic.sam juz niewiem. wszystkie dysze przeczyszciłem (przedmuchałem sprężarką), zajzałem do mambran(blaszki sa szczelne i wszystko jest w porzatku). Niewiem co mam dalej robic, podejzewałem jeszcze, moze pierscienie ze są popekane i utrudniaja prace silnika na wolnych obrotach. Jesli chodzi o działenie w dalszej fazie, to w maire podkrecania gazu silnik zachowuje się dosc normalnie, dochodzi do 10 tys.Dzisiaj postaram się zajzec do cilindra. prosze o jakieś podpowiedzi i mozliwą pomic, z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 podkręce na maksa co to znaczy ?? na maxa wkręcona czy na maxa wykręcona ??gaźnik reguluje sie w ten sposób jak w dt 80 wkręcasz tą śrubke bez spręzynki na maxa potem wykręcasz 1.5obrotu następnie odpalasz trzymasz gaz i tą śrubką ze spręzynką wkręcasz na tyle żeby bez gazu miała wolne obroty potem robisz tak: wykręcasz tą bez spręzynki(obroty rosną) i wkręcasz tą ze spręzynką żeby sprowadzić obroty z powrotem na jałowe cały proces powtarzasz do wtedy do kiedy wykręcenie tej bez spręzynki nie powoduje wzrostu obrotów. mój mtx 80 ciepły bez gazu zapala za 2-3 kopem z gazem za 1... a moc ma ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrukersRadek1 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 (edytowane) Ja wiem jak się reguluje wolne oborty. chcialbym powtórzyc ze śruba jest wkrecona na makasa czyli przpustnica jest otwarta w miare mozliwosci tej sruby, i mimo to nigdy niechce zapalic, dopiero jak wspomoge go maneką gazu to wtedy załapuje. Zajzałem do cylinra i na tłok. Niewiem czy tak powinno byc ale tłok jest poprzypalany po bokach dosć mocno. Dzsiaj znów wszystko posprawdzalem w gazniku i jest jak powinno byc, wszystkie dysze są czyste i z przelotem, poziom paliwa w komorze pływaka jest odpowieni. Nie wiem dalej czym to moze byc spowodowane? Powiedzcie mi jak sie reguluje zapłon w hondach mtx 80? Edytowane 2 Maja 2008 przez KrukersRadek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 znaczy tłok ma takie czarne plamy za pierścieniami na płaszczu ?? to oznaka że przepuszczają pierścienie czyli pierścienie albo gładź cylibdrowa wytarta... mierzyłeś jej kompresje ?? jak silnik jest na wykończeniu to potrzebuje żeby odpalić bardzo dużo benzyny ..........a jak mu zaciągniesz ssanie i kopiesz to lepiej odpala czy gorzej ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrukersRadek1 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 (edytowane) jak zaciągne ssanie to troche lepiej załpuje, tak jkaby sie lekko utrzymywał na 1 tys obrotów a potem pada. Tak, tłok jest poprzypalany, za pierscieniami az do otworów na ten klin mocujacy go do korbowodu. Jak myslicie to moze być to? ja sie jeszcze zastanwiałem nad samym zapłonem, ale modul zapłownowy mam dobry, a sama cewka tez daje odpowiednie napiecie do swiecy i iskra jest. Edytowane 2 Maja 2008 przez KrukersRadek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 dla mnie to wygląda na ewidentny brak kompresji ...........albo pierścienie zużyte albo cylinder.... a w cylindrze na gładzi cylindrowej nie ma takiego schodka u góry w miejscu gdzie pierścienie nie dochodzą ?? http://www.motor-tech.katowice.pl/tloki/zatarte.html 4 rysunek od góry masz opis i przyczyne mój tłok w mtxie stary też tak wygląda to jest właśnie efekt przedmuchu (energia ze spalania zamiast odpychać tłok przeciska sie między pierścieniami i gładzią i moto traci na mocy i tworzą sie te czarne osady ) tak samo wygląda tłok w moim ogarze gdzie pierścienie aż dzwonią od luzu.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrukersRadek1 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Tak własnie tak ten tłok wygląda jak na tamtym zdjeciu co wskazywałes:) Jesli chodzi o cylinder to jeszcze go sprawdze jeszcze raz, ale jak patrzyłem wczesniej to nie mial zadnych zarysowań był idelanie gładziutki, więc wydaje mi się ze raczej cylinder dobry. Chyba był w nim robiony szlif bo rozmiar tłoka umnie to (45,8 - 45,9) gdzies tyle.A nominał to jest 45? A jesli chodzi o pierscienie to maja straszne luzy i ewidetnie są poscierane. I teraz zastanawiam się nad kupnem nowego tłoka:Co powiecie o tych tłokach nie wydają mi sie na dobre sądzac po cenie. http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...kty&dzial=tloki Nie wiem jaki kupic zeby mi troche na nim ta honda pojezdziła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A jesli chodzi o pierscienie to maja straszne luzy i ewidetnie są poscierane. to chyba wszystko wyjaśnia ??:evil: klasa niby bardzo dobry sklep ale kto wie te tłoki kosztują niewiele więcej niż do ogara 200 .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.