Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

tam sie pompuje 0,2 - 0,3 atm. Nie wolno pompować wiecej (mimo ze wtedy robią sie odpowiednio twarde) bo poprostu uszczelniacze Ci podczas jazdy wystrzelą i cały olej sie wyleje

Popieram.

ładnych pare lat temu ja kupiłem MTX 125 to stwierdziłem ze trzeba by dopompować te teleskopy skoro takie miękkie a wentylki są. Na szczęście w pore ostrzegł mnie znamomy ze pompuje sie max 0,3 atm czyli ok jeden nie pełny ruch pompką nożną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Mam pytanie czy nie wiecie gdzie można dostać nowy wał do hondy mtx 80 RII (ciecz) i ok ile on kosztuje.

A może by ktos miał wał (używany) do mtx 80 ciecz na sprzedaż był bym zainteresowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie czy nie wiecie gdzie można dostać nowy wał do hondy mtx 80 RII (ciecz) i ok ile on kosztuje.

A może by ktos miał wał (używany) do mtx 80 ciecz na sprzedaż był bym zainteresowany.

:) no części do starej Hondy można kupić u dealera Hondy. Wał będize kosztował prawdopodobnie ok 1200zł bo o zamiennikach mowy nie ma. Może jednak da sie zregenerować stary??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka jestem to nowy i mam problem z moim mtx z 89 roku chłodzony cieczą polega on na tym że już dwa razy w ciągu 2 miesięcy musiałem zmieniać łożyska na wale !! ;/ powiedzcie jakie są oryginalne łożyska do tego motoru i jaka może być tego przyczyna ze nie wytrzymują !! Ja tam miałem założone łożyska 6205 koyo lub NTN i nie wiem co mam teraz zrobić>> proszę o jakąś pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka jestem to nowy i mam problem z moim mtx z 89 roku chłodzony cieczą polega on na tym że już dwa razy w ciągu 2 miesięcy musiałem zmieniać łożyska na wale !! ;/ powiedzcie jakie są oryginalne łożyska do tego motoru i jaka może być tego przyczyna ze nie wytrzymują !! Ja tam miałem założone łożyska 6205 koyo lub NTN i nie wiem co mam teraz zrobić>> proszę o jakąś pomoc :)

Ja bym wsadził zwykłe łozyska z luzem c3 i one powinny kilka lat wytzymać jak nie to znaczy ze gdzieś moze być bicie czyli albo krzywy/zle wyważony wał albo koło zamachowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam takie pytanko czy gaznik od nsr 125 pasuje do mtx 125. Jeszcze bym prosil o foty gaznika do mtx 125 i tego elementu co laczy gaznik z cylindrem do mtx 125. Mam jeszcze pytanie czy gaznik od strony cylindra ma okragly wlot czy takie jajo na 2 sruby po bokach jak w mtx 80 i jaka wysokosc i szerokosc ma ten element co laczy gaznik z cylindrem bo nie wiem czy to spasuje do mtx 80. Jaki przelot ma gaznik od nsr 125 i mtx 125. Czy ten element laczacy gaznik z cylindrem w nsr 125 jest taki sam jak w mtx 125?? Oczywisce w calym poscie chodzi o silniki chlodzone ciecza. Z gory dziekuje pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam takie pytanko czy gaznik od nsr 125 pasuje do mtx 125. Jeszcze bym prosil o foty gaznika do mtx 125 i tego elementu co laczy gaznik z cylindrem do mtx 125. Mam jeszcze pytanie czy gaznik od strony cylindra ma okragly wlot czy takie jajo na 2 sruby po bokach jak w mtx 80 i jaka wysokosc i szerokosc ma ten element co laczy gaznik z cylindrem bo nie wiem czy to spasuje do mtx 80. Jaki przelot ma gaznik od nsr 125 i mtx 125. Czy ten element laczacy gaznik z cylindrem w nsr 125 jest taki sam jak w mtx 125?? Oczywisce w calym poscie chodzi o silniki chlodzone ciecza. Z gory dziekuje pozdro

Jeżeli chodzi o membranę od 80 to na pewno nie bedzie pasować do 125 bo jest sporo mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie.

mam problem z moja mtx. Wczoraj wracajac z przejażdżki zgasł mi motor. nawet nie przerywał poprostu nagle zgasł. Myślałem ze brak paliwa to spowodował , gdyz w baku jak niejednemu wiadomo nie zawsze jest pełno :) . dzisiaj nalałem paliwa i nic zero reakcji . prad jest iskra jest mała bo mała ale jest ( próbowałem na kilkunastu swiecach ) wyczysciłem gaźnik i dysze pod cisnieniem. Było w nim kilka kropli wody ( od sniegu gdzies sie dostało ) wszystko ok poskręcane do kupy . pale i nic ani strzału . No i tak zostało nie wiem co robic panowie .. martwi mnie świst z silnika przy kazdej próbie odpalenia od kopa nie wiem czy ten dzwiek nie dochodzi czasem z cylindra ( nie jest głosny ale słysze go). Kompresja jest. no co jeszcze moge dodać. Zanim motor padł jechałem powoli moze na 2-3 biegu i na malych obrotach .

 

Prosze o pomoc. Doradźcie co moge zrobić aby uratowac mój stary sprzęt ( dodam ze jest chłodzony powietrzem i 5-cio biegowy )

Edytowane przez motorider7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...