Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

  cross21 napisał:

tam sie pompuje 0,2 - 0,3 atm. Nie wolno pompować wiecej (mimo ze wtedy robią sie odpowiednio twarde) bo poprostu uszczelniacze Ci podczas jazdy wystrzelą i cały olej sie wyleje

Popieram.

ładnych pare lat temu ja kupiłem MTX 125 to stwierdziłem ze trzeba by dopompować te teleskopy skoro takie miękkie a wentylki są. Na szczęście w pore ostrzegł mnie znamomy ze pompuje sie max 0,3 atm czyli ok jeden nie pełny ruch pompką nożną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Mam pytanie czy nie wiecie gdzie można dostać nowy wał do hondy mtx 80 RII (ciecz) i ok ile on kosztuje.

A może by ktos miał wał (używany) do mtx 80 ciecz na sprzedaż był bym zainteresowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  DL4 napisał:

Witam.

Mam pytanie czy nie wiecie gdzie można dostać nowy wał do hondy mtx 80 RII (ciecz) i ok ile on kosztuje.

A może by ktos miał wał (używany) do mtx 80 ciecz na sprzedaż był bym zainteresowany.

:) no części do starej Hondy można kupić u dealera Hondy. Wał będize kosztował prawdopodobnie ok 1200zł bo o zamiennikach mowy nie ma. Może jednak da sie zregenerować stary??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka jestem to nowy i mam problem z moim mtx z 89 roku chłodzony cieczą polega on na tym że już dwa razy w ciągu 2 miesięcy musiałem zmieniać łożyska na wale !! ;/ powiedzcie jakie są oryginalne łożyska do tego motoru i jaka może być tego przyczyna ze nie wytrzymują !! Ja tam miałem założone łożyska 6205 koyo lub NTN i nie wiem co mam teraz zrobić>> proszę o jakąś pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  norbert4455 napisał:

Siemka jestem to nowy i mam problem z moim mtx z 89 roku chłodzony cieczą polega on na tym że już dwa razy w ciągu 2 miesięcy musiałem zmieniać łożyska na wale !! ;/ powiedzcie jakie są oryginalne łożyska do tego motoru i jaka może być tego przyczyna ze nie wytrzymują !! Ja tam miałem założone łożyska 6205 koyo lub NTN i nie wiem co mam teraz zrobić>> proszę o jakąś pomoc :)

Ja bym wsadził zwykłe łozyska z luzem c3 i one powinny kilka lat wytzymać jak nie to znaczy ze gdzieś moze być bicie czyli albo krzywy/zle wyważony wał albo koło zamachowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam takie pytanko czy gaznik od nsr 125 pasuje do mtx 125. Jeszcze bym prosil o foty gaznika do mtx 125 i tego elementu co laczy gaznik z cylindrem do mtx 125. Mam jeszcze pytanie czy gaznik od strony cylindra ma okragly wlot czy takie jajo na 2 sruby po bokach jak w mtx 80 i jaka wysokosc i szerokosc ma ten element co laczy gaznik z cylindrem bo nie wiem czy to spasuje do mtx 80. Jaki przelot ma gaznik od nsr 125 i mtx 125. Czy ten element laczacy gaznik z cylindrem w nsr 125 jest taki sam jak w mtx 125?? Oczywisce w calym poscie chodzi o silniki chlodzone ciecza. Z gory dziekuje pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  nogos napisał:

Siemka mam takie pytanko czy gaznik od nsr 125 pasuje do mtx 125. Jeszcze bym prosil o foty gaznika do mtx 125 i tego elementu co laczy gaznik z cylindrem do mtx 125. Mam jeszcze pytanie czy gaznik od strony cylindra ma okragly wlot czy takie jajo na 2 sruby po bokach jak w mtx 80 i jaka wysokosc i szerokosc ma ten element co laczy gaznik z cylindrem bo nie wiem czy to spasuje do mtx 80. Jaki przelot ma gaznik od nsr 125 i mtx 125. Czy ten element laczacy gaznik z cylindrem w nsr 125 jest taki sam jak w mtx 125?? Oczywisce w calym poscie chodzi o silniki chlodzone ciecza. Z gory dziekuje pozdro

Jeżeli chodzi o membranę od 80 to na pewno nie bedzie pasować do 125 bo jest sporo mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie.

mam problem z moja mtx. Wczoraj wracajac z przejażdżki zgasł mi motor. nawet nie przerywał poprostu nagle zgasł. Myślałem ze brak paliwa to spowodował , gdyz w baku jak niejednemu wiadomo nie zawsze jest pełno :) . dzisiaj nalałem paliwa i nic zero reakcji . prad jest iskra jest mała bo mała ale jest ( próbowałem na kilkunastu swiecach ) wyczysciłem gaźnik i dysze pod cisnieniem. Było w nim kilka kropli wody ( od sniegu gdzies sie dostało ) wszystko ok poskręcane do kupy . pale i nic ani strzału . No i tak zostało nie wiem co robic panowie .. martwi mnie świst z silnika przy kazdej próbie odpalenia od kopa nie wiem czy ten dzwiek nie dochodzi czasem z cylindra ( nie jest głosny ale słysze go). Kompresja jest. no co jeszcze moge dodać. Zanim motor padł jechałem powoli moze na 2-3 biegu i na malych obrotach .

 

Prosze o pomoc. Doradźcie co moge zrobić aby uratowac mój stary sprzęt ( dodam ze jest chłodzony powietrzem i 5-cio biegowy )

Edytowane przez motorider7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...