EnduroMax Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 No to przepraszam za to odpalanie, ale pamiętam jak ciężko się odpalało 350cc 4t z pychu i nie sądziłem że takie 600cc można spokojnie odpalić z pychu :o Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 10 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Dzięki wszystkim za wskazówki, będe dzialal jak tylko będe mial chwilke, na pych raczej nie będe próbowal bo nie wyobrażam sobie jak można takie ponad 200 kg bydle w pojedynke odpalić :-D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 klaudiusz-> przy odrobinie wprawy można samemu zapalić z pychu dużo cięższy motocykl. A jak zalałes świece to jannikiel podał instrukcję postępowania w takim pryzpadku. EnduroMax-> Cięzko to się odpala VS 1400 (ale też można zrobić to samemu) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Czolem! Tego sposobu nie probowalem, ale w oryginalnej ksiazce obslugowej do Hondy CB750 stoi napisane (w moim przekladzie): "Zalany silnik.Jesli silnik nie daje sie uruchomic po kilku probach, moze byc on zalany nadmiarem paliwa. Aby oczyscic zalany silnik, pozostaw wylacznik silnika w pozycji "RUN" oraz popchnij dzwignie ssania do przodu, w pozycje "Wylaczone". Nastepnie otworz przepustnice do maksymalnego wychylenia i zakrec silnikiem przez 5 sekund. Jesli silnik uruchomi sie, natychmiast zamknij przepustnice, a nastepnie otworz ja delikatnie, w przypadku gdy jalowe obroty nie sa stabilne. Jesli silnik nie uruchomi sie, nalezy odczekac 10 sekund i przejsc do [zwyklej] procedury uruchamiania silnika." Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Dzięki wszystkim za wskazówki' date=' będe dzialal jak tylko będe mial chwilke, na pych raczej nie będe próbowal bo nie wyobrażam sobie jak można takie ponad 200 kg bydle w pojedynke odpalić :-D[/quote'] mozna- znajdz górkę :)...albo elastyczny hol i niech ktoś Cię pociągnie...zaciąg też jest ok,byle z głową... Odpal takiego sprzęta na pych to będe się do ciebie zwracał mistrzu! w takim razie ja też pretenduję do bycia mistrzem zapychu ;) (gpx 600' date='gs 500-to ostatnie spokojnie samemu,bez górki,kilkaktornie- a 170kg jest :P )mam nieco wprawy w pchaniu- z bzynek i innych rometów, a mialem wtedy 11lat ,więc tamte 40-60kg było proporcjonalnym wyzwaniem :D... "[b']Jesli[/b] silnik uruchomi sie, natychmiast zamknij przepustnice, a nastepnie otworz ja delikatnie, w przypadku gdy jalowe obroty nie sa stabilne. Jesli silnik nie uruchomi sie, nalezy odczekac 10 sekund i przejsc do [zwyklej] procedury uruchamiania silnika." ...a jesli sie nie uruchomi? nalezy zapchać go do autoryzowanego serwisu? :D. rozumiem ze dla motorka z 2000 roku w gore to moze nieco drastyczne. ale nie wiem czy szkodliwe- jak ktoś wie coś na temat ew szkodliwości to niech się podzieli,proszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Czolem! Nie do mnie zazalenia :P.Znalazlem to w oryginalnych dokumentach mojej CBki z '95 :D.Wiec... Fabryka chyba wie co dobre dla moto :). Pozdro PSTez moge byc mistrzem :D240kg - Kawa VN750 Vulcan ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Zbyhu- wszystko prawda tylko fabryka najwyrazniej nie przewidziala ze motocykl moze byc uzywany w Polsce- gdzie w paliwie jest wszystko- oprocz chyba samej etyliny:-((Podalem sposob, ktory jesli nie zadziala- moze oznaczac problemy zasilania lub zaplonowe.A pchalem rozne sprzety i powiem Wam im wiecej cylindrow- tym latwiej zapala sie na pych:-))- najlatwiej 320 kg KZ 1300.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panz Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Mam podobny problem więc nie zakładam nowego tematu, a mianowicie jestem bez szans na ponowne odpalenie nie nagrzanego dobrze motocykla, chodzi o Yamahę tt600r tzn. jeżeli po 10 min. od uruchomienia nie daj boże gaśnie to można ją "kopać" do usranej śmierci (zalewa), no chyba że w końcu ostygnie :) wówczas odpala..Luzy zaworowe ok, świeca nówka, gaźnik czysty.W zeszłym sezonie tego problemu nie było, a kopanie bez skutku to nic przyjemnego :D więc może poradzicie cóż to może być i jak z tym walczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.