Skocz do zawartości

Kaskowy ranking


Rekomendowane odpowiedzi

Jaki polecicie kask integralny w cenie do 350zl ? zeby byl w miare najlepszy jakosciowy, cichy i nie pzrekraczajacy znaczaco mojego budzetu.

Pozdro

haryb

 

 

Ja tez Ci takiego nie plecam. Ale kilka dni temu kupilam w Louisie UVEX 530 sport (wyzsza polka :flesje: Nastepca modelu Boss 4000) za jedyne 100 euro ;) (normalnie wart jest 260 euro). Sprawdzalam w go w tamtejszym tunelu aerodynamicznym. Sprawowal sie OK porownujac go do Uvex Boss 3000 byl wygodniejszy, cichszy, lzejszy i odlany z jednej formy a nie klejony z dwoch polowek. Moze Warto sprobowac? teraz w lousie i Polo sa baardzo dobre przeceny.

 

podaje ci linka do louisa

http://www.louis.de/_2054b4bb42d4b3c107510....php?topic=list

 

ten kask w tej cenie mozesz kupic przez sklep motorider

http://www.motorider.com.pl/

 

mam nadzieje, ze pomoglam

Pzdr :)

 

 

Jak wszystkim zależy mi na cichym, aerodynamicznym ale i głębszym kasku. (...)ale myślę o sharku, nolanie,ostatecznie lazerze i agv no i oczywiście uvexie co wy na to? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M267176

 

 

jak ma byc glebszy to zapomnij o Sharku :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. nie chce straszyc bo sie nigdzie z tym nie spotkalem... chyba mam jakis odosobniony przypadek..tj w uvexie boss 4000 rozszczelni8l mi sie wizjer i zaparowal od srodka :banghead: ... porazka jakich malo..ostatnio jak jezdzilem w nocy to wjechalem we mgle... okazalo sie ze mgla sie szybko skonczyla a mi szybka cala zaparowala... najgorsze jest to ze mam ten kask od wrzesnia tego roku a tu juz taka akcja... druga sprawa to fakt ze kask byl zalatwiany po "znajomosci" bez rachunkow itd..i moze byc teraz lipa z reklamacja... mysle ze jakby co to dam rade to sam uszczelnic jakims silikonem albo cos, ostatecznie pozostanie dokupic wizjer..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) pozostanie dokupic wizjer..

 

Nic innego nie kombinuj. W Bossach rozklejają się warstwy szybki i trzeba ja zmienić. Znam kilka takich przypadków, niestety. Nie zmienia to faktu, że szybka ta jest jedyną naprawdę nieparującą szybką na rynku.

 

Inne się porysują i też trzeba zmieniać.... Takie zycie.

 

 

Pozdrówka

Edytowane przez drogowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez Ci takiego nie plecam. Ale kilka dni temu kupilam w Louisie UVEX 530 sport (wyzsza polka :flesje: Nastepca modelu Boss 4000) za jedyne 100 euro :) (normalnie wart jest 260 euro). Sprawdzalam w go w tamtejszym tunelu aerodynamicznym. Sprawowal sie OK porownujac go do Uvex Boss 3000 byl wygodniejszy, cichszy, lzejszy i odlany z jednej formy a nie klejony z dwoch polowek. Moze Warto sprobowac? teraz w lousie i Polo sa baardzo dobre przeceny.

 

podaje ci linka do louisa

http://www.louis.de/_2054b4bb42d4b3c107510....php?topic=list

 

ten kask w tej cenie mozesz kupic przez sklep motorider

http://www.motorider.com.pl/

 

mam nadzieje, ze pomoglam

Pzdr :biggrin:

jak ma byc glebszy to zapomnij o Sharku :eek:

 

Po pierwszych zachwytach kaskami szczękowymi skłaniam się jednak do zakupu integrala. Przetestowałem Airoh Mathisse i jest niestety strasznie głośny.Wiem, że to nie górna półka ale ceny Shuberta trochę porażają.

W Uhma-Bike sprzedawca strasznie zachwalał Airoh Leox, że karbon kevlar za tą cenę to przebój na rynku.

Cena faktycznie niewygórowana ale oferta Louisa tj. Uvex Boss 530 Sport z 259 na 99 euro też nie wydaje się kiepska. We wcześniejszych postach było kilka dobrych opinii o Uvex'ie ( no, może nie o szybce) ale o Airoh Leox cisza.

Czy ktoś z forumowiczów może porównać te modele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie zwłaszcza szybka zbiera dobre opinie w uvexie... ja mialem po prostu jakis niefart straszny, poki sprawowala sie dobrze to nawet w zerowej temp (czasem nawet pare stopni ponizej) nie bylo opcji zeby zaparowala... po prostu mam pecha :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vatzeque ja tez mam airtecha i nie zauwazylem zadnych nieszczelnosci. moze dostales jakis odpad ;/ idz to zareklamowac

 

Tylko, że ja to kupiłem na motobajzlu. Ale masz rację zadzwonię do tych ludzi i dam znać co załatwiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos mi wyjasni roznice miedzy Shoei Raid II a XR1000? Ktory bedzie lepiej sie nadawal do jazdy po miescie + czasem jakas traska?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś moze mi powiedzieć gdzie w warszawie lub bliskich jej okolicach można przymierzyć kaski AGV?

Chodzi mi dokładnie o model K-series czy moze ktoś go używał i ma jakąś wyrobiona opinię? Dodam ze nie jest mi on potrzebny do pobijania rekordów prędkosci raczej spokojnej jazdy do 140km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś moze mi powiedzieć gdzie w warszawie lub bliskich jej okolicach można przymierzyć kaski AGV?

Chodzi mi dokładnie o model K-series czy moze ktoś go używał i ma jakąś wyrobiona opinię? Dodam ze nie jest mi on potrzebny do pobijania rekordów prędkosci raczej spokojnej jazdy do 140km/h

AGV-y sa w Intermotorsie (salonie Triumpha) na Jagielońskiej, prawie naprzeciwko BolDoru, tam wlasnie zakupilem swojego nieslawnego Longwaya ;)

 

Ladna spokojna jazda - 140 km/h :flesje: ja przy 120km/h walcze utrzymanie sie na moto :D ale szyby "Ksiezniczce" nie zaloze, na razie.. :cool:

Edytowane przez jabsei
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AGV uratował mi zycie (Demon Top Vent, z włókna szklanego) więc z całym szacunkiem wypowiadam się o tym kasku :) co do użytecznosci, jednak mam pewne zastrzeżenia (głównie dot. wizjera, wyściółki wewn.)

 

Moze ktos mi wyjasni roznice miedzy Shoei Raid II a XR1000? Ktory bedzie lepiej sie nadawal do jazdy po miescie + czasem jakas traska?

XR ma więcej rozmiarów skorup (co np. w przypadku mojego M nie ma znaczenia) oraz tylko teoretycznie lepszą wentylację. W praktyce, poza "skrzydłem" aerodynamicznym (w moim odczuciu połamie się przy pierwszym "czółku" pasazera), nie czuć różnic.

Obok XR, podczas treningów grandysów testowałem także ultradrogie X-Spirit, przy czym Raid II wypadał bardzo dobrze-więc po co przepłacać? :) .

 

PS

Mam drugiego już Raida II i jestem b.zadowolony. W jesiennej aurze koledze nawet Boss3000 skapitulował, a mój antifog nie zaparował :)

Edytowane przez Bandzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • grizzli odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...