Skocz do zawartości

Blokady mocy w xj600n


Smoła
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć bardzo możliwe że Twój motocykl jest dławiony na dolcie tzn.na króćcach mocowanych do głowicy( te pomiędzy gaźnikami a głowicą )po zdjęciu gażników wystarczy ręką sprawdzić czy nie ma progów jeżeli są wystarczy zamiana króćców i po sprawie.Trzeba też sprawdzić wielkość dysz w gaźnikach i je dostroić.na module raczej rzadko sie zdarza aby YAMAHA dławiła.A co do porad w serwisach pamiętaj że to nie instytucje harytatywne tylko .......sam tam kiedyś pracowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ...zimno na dworzu to na pewno sprawdze...raczej juz jeździc w tym roku nie bede...już wczesniej mi to zasugerowano 8) hmm tak sie zastanawiam czy gdybym zadzwonił do yamahy polska i powiedział swój nr ramy i silnika to by mi powiedzieli ... nie wiem czy to ma sens... ale sprubuje chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poki zima za pasem- mozesz sprawdzic czy ma :

-kryzy na kroccach ssacych

-przewezki na wydechach

-nizsze dekle przykrywajace membrany w gaznikach

-kryze plastikowa lub dziurki w przepustnicach-nie pozwalajace podnosic sie wyzej przepustnicy

Ale najprawdopodobniej masz blokade na module zaplonowym i walkach rozrzadu(nizsze- inaczej zowalizowane krzywki)-dlatego koszta moga byc duze.Lepiej sprawdz co mozna sprawdzic w zaciszu domowym.

Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Briefy to już inna sprawa bo większośc motocykli sprowadzionych z Austrii lu b Niemiec, z którymi się spotkałem, ma wbite w papierach ograniczenie mocy a tak naprawdę sa w 100% oddławione...

 

moze i masz racje.

Drugi sposób sprawdzenia, to wyprowadzenie konika na prostą. Jeśli na 6tym biegu normalnie przyspiesza do 180 km/h i jeszcze ma ochotę ciągnąć, masz te 70 kilka KM. Jeśli powyżej 140 mocno sięociąga...jest pewnie 50KM. Wtedy też 180 km/h nie osiągniesz. Powodzenia!

 

jechalem swoja 179 km/h i to byl maks wiec wniskuje z tego ze ma 51 km, tak jak w brifie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem dane pomiarowe( nie reklamowe!!)dotyczace 50-cio konnej wersji.

Moc na kole: 45KM przy 8000 obr, moment :49Nm przy 4000 obr.

Przyspieszenie:0-100km/h- 6 sek.

0-400m- 14,4 sek

V max- 172km/h

elastycznosc- pomiar na ostatnim biegu: 60-100km/h- 7,2 sek.

80-120km/h-8,3 sek.

Spalanie sred.-6,1l/100km

Teraz troche z niemieckiego: gewischt vollgetankt- 200kg

Co oznaczaja te zdania?

Vermutlich ist die Drosselung der urspunglich mit 61 PS gesegneten Diversion per Dusennadel und Ansaugstutzen nicht optimal gelungen.

In Deutschland werden namlich zunachst nur die versicherungsgrunstigen Versionen mit 50 und 27 PS -Drosselung uber Ansaugquerschnittverengung- angeboten. Die Homologation der offenen Variante steht noch aus.

Podejrzewam ze mowa tu tez o ochronie sr. natural.- moze ma dopalacz oparow benzyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm. W sumie niemcy tak mają... Ale czy to by nie oznaczało że wszystkie xj-ty produkowane w niemczech byłyby poblokowane?

Strasznie ciekawe stwierdzenie...poszukam po internecie moze cos znajde.

Co do danych dzieki za przesłanie ;) . Własciwie sie zgadzają poza jednym. Mój motor pali około 3,5- 4,5 l/100km. Przy czym 3,5 przy spokojnej jeździe poza miastem 100km/h (wiem bo sprawdzałem :evil: troche mnie wkurzało że tak wolno jade) oraz 4,5 przy jeździe normalnej (czytaj około 140-160km/h). Raczej wolno nie jeżdze a mi max spaliło własnie 4,5l. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe. Niby tak ale ale z ameryki trza by jeszcze podatek zapłacic - i to sporo ( hehe - wiem ze zatrowałes :) ) moja to rocznik 97 i ma 50km ale w sumie do 150 fajnie sie jeżdzi i dobrze przyspiesza. Do konca - 170 - raczej wolno idzie ale...dojdzie. Sprawdzałem kiedys porównując do jaja we wrocku i nie zdołał mi uciec także na miasto jest dosc dobry, a w terenie 150 sie luzik jeździ takze polecam ;) ( jajo=gsxf600 ; wiadomo )

chciałbym go odblokowac to moze go troche drozej sprzedam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszta z Ameryki to 6%+ 22%+koszty wysylki- to tak mniej wiecej.

A % wylicza sie od rachunku lub faktury zakupu.

Wyzszosc pojazdow z Ameryki to: z reguly niewielkie przebiegow, nie cofane liczniki, nie ma mozliwosci ze kupisz motocykl z wada prawna- amerykanskie sluzby celne nie wypuszcza z Ameryki, motocykle nie sa dlawione(zabrania konstytucja), czesto maja dodatki, za ktore nie placisz extra.

A wada jest to -ze daleko.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...