gikser Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Cześć bardzo możliwe że Twój motocykl jest dławiony na dolcie tzn.na króćcach mocowanych do głowicy( te pomiędzy gaźnikami a głowicą )po zdjęciu gażników wystarczy ręką sprawdzić czy nie ma progów jeżeli są wystarczy zamiana króćców i po sprawie.Trzeba też sprawdzić wielkość dysz w gaźnikach i je dostroić.na module raczej rzadko sie zdarza aby YAMAHA dławiła.A co do porad w serwisach pamiętaj że to nie instytucje harytatywne tylko .......sam tam kiedyś pracowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoła Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 dzieki ...zimno na dworzu to na pewno sprawdze...raczej juz jeździc w tym roku nie bede...już wczesniej mi to zasugerowano 8) hmm tak sie zastanawiam czy gdybym zadzwonił do yamahy polska i powiedział swój nr ramy i silnika to by mi powiedzieli ... nie wiem czy to ma sens... ale sprubuje chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Poki zima za pasem- mozesz sprawdzic czy ma : -kryzy na kroccach ssacych-przewezki na wydechach-nizsze dekle przykrywajace membrany w gaznikach-kryze plastikowa lub dziurki w przepustnicach-nie pozwalajace podnosic sie wyzej przepustnicyAle najprawdopodobniej masz blokade na module zaplonowym i walkach rozrzadu(nizsze- inaczej zowalizowane krzywki)-dlatego koszta moga byc duze.Lepiej sprawdz co mozna sprawdzic w zaciszu domowym.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Dokładnie jeśli jest zdławienie na gaźnikach to koszta nie będą przerażające i warto spróbować się w to pobawić, jeśli krzywki lub moduł to cena na pewno wzrośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEH Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Z tego co wiem to w niemieckim brifie sa prawdziwe info co do mocy. Co do dławienia to mnie rowniez obilo sie o uszy ze oslabienie wystepuje króćcach mocowanych do głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Briefy to już inna sprawa bo większośc motocykli sprowadzionych z Austrii lu b Niemiec, z którymi się spotkałem, ma wbite w papierach ograniczenie mocy a tak naprawdę sa w 100% oddławione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEH Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Briefy to już inna sprawa bo większośc motocykli sprowadzionych z Austrii lu b Niemiec, z którymi się spotkałem, ma wbite w papierach ograniczenie mocy a tak naprawdę sa w 100% oddławione... moze i masz racje. Drugi sposób sprawdzenia, to wyprowadzenie konika na prostą. Jeśli na 6tym biegu normalnie przyspiesza do 180 km/h i jeszcze ma ochotę ciągnąć, masz te 70 kilka KM. Jeśli powyżej 140 mocno sięociąga...jest pewnie 50KM. Wtedy też 180 km/h nie osiągniesz. Powodzenia! jechalem swoja 179 km/h i to byl maks wiec wniskuje z tego ze ma 51 km, tak jak w brifie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoła Opublikowano 18 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 ciekawe. Ja moją jade na prostej 170km/h. To jest rocznik 97 wiec normalnie ma 61 koni. Dlatego wiem że moja ma 50koni bo normalnie dochodzi ponad 180km/h....jade za tydzien do domu to sprawdze na kruccach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Znalazlem dane pomiarowe( nie reklamowe!!)dotyczace 50-cio konnej wersji.Moc na kole: 45KM przy 8000 obr, moment :49Nm przy 4000 obr.Przyspieszenie:0-100km/h- 6 sek.0-400m- 14,4 sekV max- 172km/helastycznosc- pomiar na ostatnim biegu: 60-100km/h- 7,2 sek. 80-120km/h-8,3 sek.Spalanie sred.-6,1l/100kmTeraz troche z niemieckiego: gewischt vollgetankt- 200kgCo oznaczaja te zdania? Vermutlich ist die Drosselung der urspunglich mit 61 PS gesegneten Diversion per Dusennadel und Ansaugstutzen nicht optimal gelungen.In Deutschland werden namlich zunachst nur die versicherungsgrunstigen Versionen mit 50 und 27 PS -Drosselung uber Ansaugquerschnittverengung- angeboten. Die Homologation der offenen Variante steht noch aus.Podejrzewam ze mowa tu tez o ochronie sr. natural.- moze ma dopalacz oparow benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoła Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 hmmm. W sumie niemcy tak mają... Ale czy to by nie oznaczało że wszystkie xj-ty produkowane w niemczech byłyby poblokowane?Strasznie ciekawe stwierdzenie...poszukam po internecie moze cos znajde. Co do danych dzieki za przesłanie ;) . Własciwie sie zgadzają poza jednym. Mój motor pali około 3,5- 4,5 l/100km. Przy czym 3,5 przy spokojnej jeździe poza miastem 100km/h (wiem bo sprawdzałem :evil: troche mnie wkurzało że tak wolno jade) oraz 4,5 przy jeździe normalnej (czytaj około 140-160km/h). Raczej wolno nie jeżdze a mi max spaliło własnie 4,5l. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ale czy to by nie oznaczało że wszystkie xj-ty produkowane w niemczech byłyby poblokowane? W pierwszych rocznikach tak - wyjściowa była wersja 50 konna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 a moglbys podac do ktorych rocznikow bo mam zamiar sprowadzac i moze to bedzie xj 600n ale chce 61KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Bekiss- sprowadz moto z Ameryki i pio klopocie:-))) > Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoła Opublikowano 21 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 hehe. Niby tak ale ale z ameryki trza by jeszcze podatek zapłacic - i to sporo ( hehe - wiem ze zatrowałes :) ) moja to rocznik 97 i ma 50km ale w sumie do 150 fajnie sie jeżdzi i dobrze przyspiesza. Do konca - 170 - raczej wolno idzie ale...dojdzie. Sprawdzałem kiedys porównując do jaja we wrocku i nie zdołał mi uciec także na miasto jest dosc dobry, a w terenie 150 sie luzik jeździ takze polecam ;) ( jajo=gsxf600 ; wiadomo )chciałbym go odblokowac to moze go troche drozej sprzedam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Koszta z Ameryki to 6%+ 22%+koszty wysylki- to tak mniej wiecej.A % wylicza sie od rachunku lub faktury zakupu. Wyzszosc pojazdow z Ameryki to: z reguly niewielkie przebiegow, nie cofane liczniki, nie ma mozliwosci ze kupisz motocykl z wada prawna- amerykanskie sluzby celne nie wypuszcza z Ameryki, motocykle nie sa dlawione(zabrania konstytucja), czesto maja dodatki, za ktore nie placisz extra.A wada jest to -ze daleko.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.