Skocz do zawartości

Już po remącie :D


krzysiek_1234
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak. Zrobilem już remon silnika w moim simsonku , wymieniłem tylko tłok pierścienie i łożyska na wał , no i (zregenerowałem wał - główny cel remontu).I gdy odpaliłem moto , to na 1 jest dosyć mocny , 2 już troszke słabsza ,a na 3 już prawie nie ciągnie .Więc co to może być , czy jest to wina tego że jeszcze nie dotarłem moto , czy jak?Proszę pomóżcie !

 

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tlok sie jeszcze nie ulozył no i jest bardzo duza kompresja no i mocne tarcie na poczatku daj troszke wiecej oleju do paliwa no i nie krec mocno moto no i tez nie przesadzaj z wolnymi obrotami na duzym biegu.. no i zycze wytrwalosci w docieraniu

 

 

ps. zle dotarcie bedzie skutkowac

1 slaba moca silnika

2 zacznia dzwonic pierscionki no i trza bedzie znów wymienic i zniów dotrzec:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buheheh no niemów ze po pierwszym odpaleniu sprawdziles ile jedzie na 1 ? bo jak tak to sie nie dziw bo tak Ci juz zostanie no i spalanie wzrosnie ;] :roll:

 

Dokladnie jesli odrazu po odpaleniu zaczoles mu "odwijać" to sie nie dziw jak pozniej bedzie slaby lub beda Ci dzwonić pierscienie...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ja odpaliłem na pycha z 2 i powolutku jechałem,a co miałem zrobić zostawić na luzie żeby pochodził troche?

 

[ Dopisane: 12-11-2005, 21:49 ]

a jeśli by już miało tak zostać to przecież moge mymienić pierścienie i spróbować jeszcze raz , nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniles tylko tłok czy jescze zrobiles szlifa??

 

ps. widze ze masz duzo kasy i czasu

 

a jeśli by już miało tak zostać to przecież moge mymienić pierścienie i spróbować jeszcze raz ' date=' nie?[/quote']

 

ps2 raczej nie bedzie to od nowa bo nietylko pierscienie sie zuzywaja ale i tłok jak i cylinderek:) (dales wieksza mieszanke oleju? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.Dzisiaj sobie jeździłem i jest coraz lepiej już moge jechać na 3.Normalnie dawałem jeden kapsel oleju na litr , to ile mam teraz dawać 1.5 ?Jutro kupuje linke od prędkościomierza i zaczynam odliczać kilometry :P

 

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobilem tak po wymianie tloka i szlifie cylindra (po 34kkm wypadalo):

Odpalilem na luzie (z podciagnietymi troche obrotami) i pochodzil tak z przerwami, zeby nie przegrzac moze 2-3 godzinki. Mam olej z dozownika, ale olej byl dodatkowo dolany do paliwa dla zmniejszenia tarcia.

Pozniej jezdzilem nie przekraczajac 5 tysiecy obrotow (czasem troszke je przekroczylem, ale to wiadomo - trzeba). Staralem sie nie trzymac dlugo takich samych obrotow, bo to tez jest nie zdrowe dla silnika. Po przejechaniu w taki sposob 500 km (wcale nie bylo to przyjemne) odkrecilem manetke do oporu na kazdym biegu (nie wiecej niz przez 10-20 km) i znowu jezdzilem troche wolniej, ale tak kolo 7 tys obrotow. Pozniej juz jezdzilem normalnie bez katowania specjalnego choc czasem zdarzalo sie miec 7-9 tys obrotow przez dluzszy czas - 10-15 km. Dluzszych tras nie robie, ale jest wszystko ok. Chlodzenie mam oczywiscie powietrzem. Motocykl przejechal od wymiany ponad 1000 km (moze z 1200) i dziala bez zarzutow.

 

Jesli ty odrazu pilujesz na max obroty to sie nie dziw, ze sie tak dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...