krzysiek_1234 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 A więc tak. Zrobilem już remon silnika w moim simsonku , wymieniłem tylko tłok pierścienie i łożyska na wał , no i (zregenerowałem wał - główny cel remontu).I gdy odpaliłem moto , to na 1 jest dosyć mocny , 2 już troszke słabsza ,a na 3 już prawie nie ciągnie .Więc co to może być , czy jest to wina tego że jeszcze nie dotarłem moto , czy jak?Proszę pomóżcie ! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 tlok sie jeszcze nie ulozył no i jest bardzo duza kompresja no i mocne tarcie na poczatku daj troszke wiecej oleju do paliwa no i nie krec mocno moto no i tez nie przesadzaj z wolnymi obrotami na duzym biegu.. no i zycze wytrwalosci w docieraniu ps. zle dotarcie bedzie skutkowac 1 slaba moca silnika 2 zacznia dzwonic pierscionki no i trza bedzie znów wymienic i zniów dotrzec:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 buheheh no niemów ze po pierwszym odpaleniu sprawdziles ile jedzie na 1 ? bo jak tak to sie nie dziw bo tak Ci juz zostanie no i spalanie wzrosnie ;] :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 buheheh no niemów ze po pierwszym odpaleniu sprawdziles ile jedzie na 1 ? bo jak tak to sie nie dziw bo tak Ci juz zostanie no i spalanie wzrosnie ;] :roll: Dokladnie jesli odrazu po odpaleniu zaczoles mu "odwijać" to sie nie dziw jak pozniej bedzie slaby lub beda Ci dzwonić pierscienie... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 12 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 nie ja odpaliłem na pycha z 2 i powolutku jechałem,a co miałem zrobić zostawić na luzie żeby pochodził troche? [ Dopisane: 12-11-2005, 21:49 ]a jeśli by już miało tak zostać to przecież moge mymienić pierścienie i spróbować jeszcze raz , nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 zostawić na luzie żeby pochodził troche? Jeśl;i masz dobry gaznik co utrzymalby Ci te oboroty to ja bym tak zrobil... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Wpier moto sie musi dobrze zagrazc i ten olej w skrzyni biegów musi wsztsko nasamrowac ułozyc sie a nie na zimnym silniku odrazu na MAXA ciągnąc a potem sie dziwic czmu słabo jedzie hehe... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Ja z Krzyskiem składałem ten silnik i zapewniam, że nic nie katował przy 1-szym odpaleniu. Wszystko na spokojnie i powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 wymieniles tylko tłok czy jescze zrobiles szlifa?? ps. widze ze masz duzo kasy i czasu a jeśli by już miało tak zostać to przecież moge mymienić pierścienie i spróbować jeszcze raz ' date=' nie?[/quote'] ps2 raczej nie bedzie to od nowa bo nietylko pierscienie sie zuzywaja ale i tłok jak i cylinderek:) (dales wieksza mieszanke oleju? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 tak dałem więcej oleju bardzo mocno kopci.Cylinder nie jest po szlifie ,jest to 60.Dużo kasy mnie to nie wyniosło bo tylko 100 zł :D tylko sie denerwuje bo co chyba jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Po pierwsze musisz go dotrzeć czyli paliwko 1:33, średnia prędkość obrotowa i płynna jazda. Tak trzeba przez pierwsze 500km - dopiero po tym możesz marudzić że jest słaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Siemka.Dzisiaj sobie jeździłem i jest coraz lepiej już moge jechać na 3.Normalnie dawałem jeden kapsel oleju na litr , to ile mam teraz dawać 1.5 ?Jutro kupuje linke od prędkościomierza i zaczynam odliczać kilometry :P Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 troche wiecej jak kapsel ale odrobine mniej jak 1.5 :P1.5 tez niezaszkodzi na 1 litr 40 m oleju będzie najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Ja zrobilem tak po wymianie tloka i szlifie cylindra (po 34kkm wypadalo):Odpalilem na luzie (z podciagnietymi troche obrotami) i pochodzil tak z przerwami, zeby nie przegrzac moze 2-3 godzinki. Mam olej z dozownika, ale olej byl dodatkowo dolany do paliwa dla zmniejszenia tarcia.Pozniej jezdzilem nie przekraczajac 5 tysiecy obrotow (czasem troszke je przekroczylem, ale to wiadomo - trzeba). Staralem sie nie trzymac dlugo takich samych obrotow, bo to tez jest nie zdrowe dla silnika. Po przejechaniu w taki sposob 500 km (wcale nie bylo to przyjemne) odkrecilem manetke do oporu na kazdym biegu (nie wiecej niz przez 10-20 km) i znowu jezdzilem troche wolniej, ale tak kolo 7 tys obrotow. Pozniej juz jezdzilem normalnie bez katowania specjalnego choc czasem zdarzalo sie miec 7-9 tys obrotow przez dluzszy czas - 10-15 km. Dluzszych tras nie robie, ale jest wszystko ok. Chlodzenie mam oczywiscie powietrzem. Motocykl przejechal od wymiany ponad 1000 km (moze z 1200) i dziala bez zarzutow. Jesli ty odrazu pilujesz na max obroty to sie nie dziw, ze sie tak dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p20 Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Jak kupisz licznik to powiedz ile smiga:]Szlifowales orginalny cylinder czy jakis polski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.