Grzes Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Nie odkręcałem jej bo ani kasku nie miałem na łbie ani nic, ale nie było co odkręcać bo cały czas na koło szła. Jaki jest V max takiej 250 ? Ze 150 ? Pozdrawiam[/b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Jaki jest V max takiej 250 ? Ze 150 ?wydaje mi sie ze na pewno. Ale tez chyba zalezy od zebatekchociaz taka cr250 to i z zebatami na moc powinna ze 140 poleciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Wsiąść na cr500 bez kasku ?... tak w ogóle... czy mi sie wydaje, czy to jest pierwsza osoba która jechała tym potworkiem na forum ? :D Są tu jacyś posiadacze cr500 w ogóle ?:P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Za mocne są te 2 motocykle jak na teren jak dla mnie' date=' ale biorę tą 250 i postaram się nauczyć tym jeździć.[/quote'] Podoba mi się to podejście. Moje obserwacje są następujące (może są błędne) jeśli moc jest za duża to wąska opona trochę załagodzi sytuacje. W CZ kumpla gwałtowne dodanie gazu stawia motor na gume u mnie natomiast zaczyna mielić tylnym kołem i na gume nie wchodzi. Kumpel ma opone 110 a ja 90 albo 100 (nie pamiętam w tej chwili) i różnica jest zauważalna. (warto wspomnieć że oba motocykle to CZ 380) Może kup sobie jakiś rolgaz od WSK bo w tej CR pewnie masz króciutki. W WSK musisz brać na 3 razy żeby do końca poszło :D Jeśli motor tak wyrywa to będziesz kurczowo trzymał za kierownicę a co za tym idzie nie przełożesz ręki aby odwinąć gaz do końca :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Ale bez szaleństwa jechałem, byłem już tak wystraszony 250, że nawet nie myślałem o dodawaniu coś gazu. To nie jest problem tym jechać. Ale męczyć to jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 no i przynajmniej sie przejechałeś i żaden detetkowicz z forum nie bedzie ci pieprzył że to za mocne i sie od razu zabijesz tylko sam wiesz że taki motocykl ci pasuje i chcesz nim jeździć. Wojteque rzeczywiście dobry pomysł z tą węższą oponą bo w końcu na oponie 100 już ci raczej żaden motocykl nie wyrwie sam na gume na sypkiej nawierzchni. Ja jak jeździlem cr 250 '99 po torze to wcale nie wydawała mi sie bardzo mocna. Rwała rzeczywiście nieźle, ale wszystko dało sie opanować bo opona cały czas szła w poślizgu. A jak sie teraz niedawno przejechalem yz 250 '85 po trawiastej łące to od razu mi na gume poszła i ledwo ją opanowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 że ten moto od 0-145km/h przyspiesza w 7s Tak to całkiem prawda,jak ktoś umie mieszac dobrze biegami to taki wynik jest do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 na asfalcie napewno bardzie rwalo na kolo bo to asfalt. Na piasku mniej bedzie rwalo na kolo, ale za to bedzie fajnie dupe nosilo;] Takze GRzes kupuj kask ,ochraniacze i jazda na CR 250 - mocno tylko sie kierownicy trzymaj. Bedzie dobrze.Ja jutro zakladam nowy tloczek i wiura w las;] .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 [ Dopisane: 09-11-2005, 19:13 ]Takze GRzes kupuj kask ,ochraniacze i jazda na CR 250 Noo tak robię :D:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Grzes: a no i jak bedziesz mial zdjecia/filmiki motorku lub cos takiego to zapodawaj na forum :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Pewnie, wrzuce filmiki i fotki z pierwszego dnia jazdy :D:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 ahhh tam CR 250, Idź na całość http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=71431538 PS. ja też zastanawiam się nad wyczynową ćwiartką 2T, więc jeśli będziesz miał pierwszą jazdę zaliczoną podziel się wrażeniami . Pozdrawiam miłej zabawy życze. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Skoro temat o CR to mam male pytanie. Bo zmienialem tlok w motorze...Wiec Plyn z chlodnicy spuszczony.Jak zloze motor i bede chcial zalac plyn do chlodnicy to musze przed zalaniem jakos odpowietrzyc chlodnice? czy odrazu zalewac bez odpowietrzania?.A odnosnie tloka- po wymianie tloka w wyczynach nie dociera sie motorka(tzn. odpalic spokojnie, niech popracuje i wiura)? mam racje? pytam sie tylko tak dla pewnosci.DZieki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 ahhh tam CR 250, Idź na całośćhttp://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=71431538to jest 4t :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Cytat: ahhh tam CR 250' date=' Idź na całość http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=71431538 to jest 4t :]Znam właściciela. Taki niduży koleś ale daje rade ją opanować. Skoro temat o CR to mam male pytanie. Bo zmienialem tlok w motorze...Wiec Plyn z chlodnicy spuszczony.Jak zloze motor i bede chcial zalac plyn do chlodnicy to musze przed zalaniem jakos odpowietrzyc chlodnice? czy odrazu zalewac bez odpowietrzania?.A odnosnie tloka- po wymianie tloka w wyczynach nie dociera sie motorka(tzn. odpalic spokojnie' date=' niech popracuje i wiura)? mam racje? pytam sie tylko tak dla pewnosci.DZieki. Pozdrawiam[/quote'] U mnie np w głowicy jest odpowietrzacz. Zalewam i jak sie przeleje to zakrecam. Co do docierania to niech pochodzi ze 15 in sobie na wolnych obrotach. Potem pojeździj lajtowo ze 20 min i powinno być gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.