Stoźu Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 (edytowane) Prać to można w letniej wozie z dodatkiem płynu do zmywania naczyń po czym dokładnie wypłukać, wysuszyć i nasączyć specjalnym olejem do filtrów. ( tylko nasączyć tak żeby nie kapało z niego ) Tutaj masz kilka http://www.allegro.pl/search.php?string=do...3w&category=156 Edytowane 10 Lipca 2009 przez Stoźu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGO Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 A więc już wszystko wiadomo. Znalazłem service manuala z 1990 w którym jest wyraźnie napisane żeby filtr prać i nasączać. Szkoda tylko że nie napisali tego jasno w instrukcji użytkownika. Mam jeszcze pytanie dotyczące oleju do lag. W w/w serwisówce pisze żeby lać olej SAE 10W20 (550 +/- 2,5ml). Dotyczy to jednak klasycznego zawieszenia. Ja mam USD. Czy wiecie jaki olej Kawasaki zaleca do takich właśnie lag (i ile go wlać)? Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 witam po dlugich poszukiwaniach kupilem kawasaki kdx'a 125 z 1998r za 2800. byly wlaciciel twierdzi ze jest zablokowany i jedzie 110 i tu pytanie do was. wg mnie moto jest oblokowane i jedzie 110 bo ma zebatke z tylu 50z a przód 14z i na takim przelozeniu raczej nie polecial by wiecej nawet odblokowany xd co o tym sądzicie ? i moze ma ktos na sell opone kostke 18cali taką zeby weszla do kdx'a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 witam mam pytanie z jakiego moto podejdzie amortyzator tylni do kdx'a bo moj jest całkowicie padnięty ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Niektóre części silnikowe pasują z KXa 125 z rocznika 91, więc możesz szukać raczej tylko w crossówkach, taki sam na pewno nie będzie lecz może uda ci sie dopasować taki zeby pasował w mocowania, pomierz wszystkie otwory i gadaj z kolesiami na allegro aby ci podali wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ok dzieki. A z yamahy dt bedzie pasowal czy raczej nie ? bo z kx'a, kdx'a, kmx'a nie moge nigdzie znalezc ;/ a ma ktos moze namiar na kogos kto regeneruje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Nikt ci tego nie powie czy będzie pasował bo amortyzatora nie wymienia sie często, możesz szukać tylko po wymiarach, nie każdy amortyzator da sie zregenerować, a nawet jeśli to musi to być porządna, sprawdzona firma aby nie padł po 200km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 na allegro znalazlem amorek z nowej dt pomierzylem wszystko i pasuje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 moze w ogole od rometa wsadz. Regeneracja to koszto 250-300zl a masz oryginalny amortyzator w idealnym stanie. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 (edytowane) no wiesz ja bym nie porównywał dt z rometem ;] a jesli wszystkie wymiary są te same to w czym problem bo nie rozumiem ;] Edytowane 22 Stycznia 2010 przez Jozio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 W DT jest owiele gorsze zawieszenie. Przód nie będzie zgarny z tyłem, będzie Ci się do bani jeździło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 na orginalnym zawiasie kdx 125 można latać nawet po torze....tył od dt będzie ci dobijał przy skokach zrobisz z harda lajtowe enduro.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Pewnie większość z was nawet nie jeździła KDXem, wszyscy zasłyszeli opinie z neta i teraz piszą że KDX to hard i w ogóle, owszem silnik jest mocny, ale zawieszenie jest kanapowate hamulce też nic specjalnego. Po KDX miałem CRM i uważam że jest dużo lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 kdx nie jest hard endurem. wg mnie od dt ma tylko wiecej mocy a tak to enduro jak enduro ;] zawiecho i tak mi sie zgrywac nie bedzie bo przod mam utwardzony bo za miekki byl jak dla mnie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 witam. Potrzebuje zmienic naped w kdx'ie 125 i czy moglibyscie mi podac link do jakiegos sklepu gdzie znajde a najlepiej gotowy link do naoędu z zębatkami 12/50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.