zielonookii Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 czym jezdzilem do tej pory...hmmm od 4 lat nie mialem motocykla , a wczesniej to roznymi motocyklami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Mada faka, jak komuś po tygodniu posiadania V-maxa brakuje mocy to ja wymiekam 8O . zielonookii-> Odpóść sobie te "tjuningi" albo oddaj motocykl do specjelisty bo mam wrażenie że nie dokońca wiesz co robisz. ale jezeli chcesz sie bawic porzadnie to zaczalbym od bardziej agresywnych walkow... Nie pisz głupot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 ten temat to chyba jakaś prowokacja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Niekoniecznie, ludzie maja rozne zboczenia i kazdy ma jakies.Zielonookii, pamietasz slogan reklamowy Pirelli :" Moc jest niczym bez kontroli nad nia "Bardzo prawdziwy, choc lepiej brzmi po angielsku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 ale jezeli chcesz sie bawic porzadnie to zaczalbym od bardziej agresywnych walkow... Nie pisz głupot. moze wyjasnisz mi co chciales powiedziec??:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 hahaha poprostu te 145 konikow to ciut malo, 4 lata temu sprzedalem gsxr 170konna a teraz jak wracalem vamaxem od goscia co mi ja sprzedal to byl wolny spacerek wiec dlatego pytam sie Was , fachowcow o rade, od 4 lat duzo sie zmienilo w tuningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 MOC-> to co napisałem. W V-maxie rasowanie silnika raczej nie zaczyna się od wymiany wałków rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 hahaha poprostu te 145 konikow to ciut malo' date=' 4 lata temu sprzedalem gsxr 170konna a teraz jak wracalem vamaxem od goscia co mi ja sprzedal to byl wolny spacerek wiec dlatego pytam sie Was , fachowcow o rade, od 4 lat duzo sie zmienilo w tuningu[/quote'] Tak sie zastanawiam czy piszesz powaznie czy jak to amerykanie mowia `you are pulling our collective leg` ???Nie widzisz subtelnej roznicy miedzy GSXR, a VMaxem ?Zreszta przez 4 lata niewiele sie zmienilo, zakladasz instalacje nitro i masz przez kilka minut ( albo troche wiecej - zalezy od pojemnosci butli z gazem ) te 300KM do uzytku.Mysle ze to ci powinno na poczatek wystarczyc.Jak sie na moto utrzymac, zlozyc w zakret czy zahamowac, kiedy sie juz rozpedzisz jest osobnym problemem ktorego rozwiazac raczej nikt nie bedzie w stanie, ale na pewno nie bedziesz mogl pozniej powiedziec ze byl to `wolny spacerek`. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 hahaha poprostu te 145 konikow to ciut malo' date=' 4 lata temu sprzedalem gsxr 170konna a teraz jak wracalem vamaxem od goscia co mi ja sprzedal to byl wolny spacerek wiec dlatego pytam sie Was , fachowcow o rade, od 4 lat duzo sie zmienilo w tuningu[/quote'] Jak jadę z Mańkiem w trasę - to on ma te 160-170KM a ja niby 115 KM ale w czasie bardzo szybkiej jazdy (180-220) po polskich drogach jedynego czego mi brakuje to większych możliwości podwozia a nie silnika - a podejrzewam (Adam mnie poprawi jesli się mylę) że b12 ma o niebo lepsze zawieszenie i hamulce od v-maxa. Więc jeżeli brakuje Ci tych 25 KM (różnica między 170 a 145) przy jednocześnie większym momencie obrotowym i to dostępnym sporo niżej to albo jezdziłeś dotychczas tylko wirtualnie (prowokacja ;) ) albo po prostu robisz sobie jaja :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 MOC-> to co napisałem. W V-maxie rasowanie silnika raczej nie zaczyna się od wymiany wałków rozrządu. Ja nie powiedzialem, ze raczej sie zaczyna, tylko jak chcesz podniesc osiagi i to osiagi przez duze ''O'' to ingerujesz w fazy rozrzadu i zmieniasz czasoprzekroje, plus oczywiscie wszystko co sie z tym wiaze, a nie zmieniasz filterki i tlumiki, co pewnie sugerowalbys mu zrobic na poczatek a pomaga to jak umarlemu kadzildlo 8) bardziej chyba wplywajac na psychike wlasciciela niz na osiagi moto :lol: NIe wiedzialem tylko, ze autor tego topicu dopiero co usiadl na maxa po dluzszej przerwie i juz chce go rasowac, co dla mnei jest totalna paranoja...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urbanbot Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 chyba, że ten v-max pracuje np na dwóch cylindrach- wtedy może pewnie wydać się lekko mułowaty :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 czyli myslicie zebym jezdzil takim 145 konnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Uważam, że "od biedy" :D to wystarczy. To i tak za dużo do niektórych elementów tego moto, o czym pisaliśmy. Powiem szczerze, że wolę jeździć na motocyklu, który ma dopracowane podwozie, a potem dopiero silnik, szczególnie na naszych dziurawych drogach. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 MOC-> Myslę, ze jesteś w błedzie. Otóz takie "filterki i tlumiki" dają odczuwalny wzrost mocy. Tym wiekszy im prostszy i bardziej zdławiony silnik poddamy takiemu zabiegowi. I to jet pierwszy stopień w tuningu (z wyjątkiem sprzetów typu GSXR 1000 bo na tym to się zupełnie nie wyznaję). . No chyba, ze dla Ciebie 20 KM to mała różnica ;). W drugiej koleności zmienił bym zapłon a dopiero później rozrząd i jakiś BB kit :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.