szypeczek Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Redukując biegi zawsze muszę liczyć ile razy zjechałem już na dół... :) Do góry nie liczę, ale faktycznie czasami szukam 7 - ale wtedy tylko gdy chcę sobie spokojnie gdzieś w dalszą trasę jechać. A w większości po obrotach i prędkości poznaję.Pozdro i przyjemności w poznawaniu maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 wyświetlacz biegów to napewno przydatna sprawa,ja nie licze biegów chociarz czasami sie zdarza,po pewnym czasie wyczujesz motocykl i nie bedziesz musiał liczyc biegów, gdy bedzie trzeba zredukowac aby nie zamulic sprzeta,kwestia wjerzdzenia si :) e w motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 na poczatku ciagle szukalem 7-ego :-D . Teraz juz widze po obrotach. A liczyc chyba nie ma co, w koncu chodzi o dopasowanie predkosci i obrotow do sytuacji a nie cyferke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 teraz biegi poznaje po obrotach i predkosci... Ja też. Ostatnio gdzy jeździłem GS też szukałem 7 biegu... Później już wyczułem moto i nie było z tym problemu. Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Poniewaz lubie jazdę na dość niskich obrotach to też mi sie zdaza szukać 6, której nie mam. Przy redukcji natomiast jak nie pamiętam to czuje czy po zrzuceniu silnik ciągnie na danej predkosci czy sie dlawi. Jak sie dlawi to jeszcze jeden w dol i spoko jade dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Ja nie majac wyswietlacza wiem zawsze na jakim biegu jade ;), to sie po prostu wie :)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adu Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Na początku jest z tym problem rzeczywiście, ale po jakimś czasie można wyczuć maszynę i się poprostu ,,wie" na jakim biegu się jedzie. Podobnie jest z samochodem, kiedy się uczymy dopiero jeźdźić-na początku jest to nie lada orzech do zgryzienia, kiedy się gorączkujemy ,,cholera! na którym ja biegu jadę!", a później już idzie jak po maśle i automatycznie wyczuwamy, który należy wrzucić bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 ja jeżdżac samochodem prawie zawsze trzymam rękę na lewarku do zmainy biegów więc nie mam z tym problemu na którym biegu jade bo poznaje po "wyciągnięciu" ręki, a na moto to zawsze licze na którym biegu jade ale i tak czesto się myle :arrow: chyba coś za mało jeżdże :oops: Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedtom Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 A u mnie jest tak:- zanim przyzwyczaje sie do nowego moto to na gorze zawsze jednego mi brakuje :oops: ,- redukuje kolejno wiec ze zchodzeniem nie mam problemow - za malo mocy to redukcja,- przy moim stylu jazdy i wieku aktualnej Kawy zawsze zerkam na zegary po zmianie biegu - 120km/h przy 6000 znaczy jade na piatce :) Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrkiel Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Poniewaz lubie jazdę na dość niskich obrotach to też mi sie zdaza szukać 6' date=' której nie mam. Przy redukcji natomiast jak nie pamiętam to czuje czy po zrzuceniu silnik ciągnie na danej predkosci czy sie dlawi. Jak sie dlawi to jeszcze jeden w dol i spoko jade dalej.[/quote'] tia swięta prawda- tak najlepiej :-) a propos jak sie jezdzi na xjr ? ciężki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Mi też czasem zdarza się szukać 7 biegu. Moim wyznacznikiem na którym biegu jadę jest 5 tys. obrotów przy 100km/h, a gdy redukuje czuje gdy wskakuje mi dwójka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGriff Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Ja rozpoznaje po obrotach i prędkości, ale też mam wzynacznik bo przy 6tys mam 80kmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Podobnie jest z samochodem' date=' kiedy się uczymy dopiero jeźdźić-na początku jest to nie lada orzech do zgryzienia, kiedy się gorączkujemy ,,cholera! na którym ja biegu jadę!", a później już idzie jak po maśle i automatycznie wyczuwamy, który należy wrzucić bieg.[/quote'] W samochodzie wystarczy polozenie dzwigni zmiany biegow sprawdzic a na motocyklu porownywanie predkosci i obrotow zajmuje troche czasu - nie zwawsze mozna sobie na to pozwolic przy wiekszych predkosciach.W plastikach wszystkie biegi sa bardzo podobne, ja do dzis nie potrafie wyczuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roddick Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 A wiecie za ile i gdzie można kupić wyświetlacz zmiany biegów. Wiem,że coś takiego jest dostepne tylko gdzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 niegdys widzialem takie cos na allegro ale to z rok temu bylo . A zalezy jeszcze jaki masz motor , bo wywietlacz mozna zrobic, jesli bys sie uparl to do nsr tez bys chyba zrobil :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.