Skocz do zawartości

Ktory z tych trzech rumaków :]?


Rekomendowane odpowiedzi

Tak widziałem to ogłoszenie na allegro.

Z tym, że YZ w świeżych rocznikach zazwyczaj jest tańszy od WR o około 3tyś. Na co składa się głownie brak homologacjim i zestawu świateł przez co i brak rejestracji która też kosztuje no i nie ma rozrusznika!

Nawet bym sie skusił na YZ (teraz też mam YZ zarejestrowaną) jakoś bym zarejestrował i światła zorganizował.

W stosunku do WR zaoszczędził bym jedynie na twardszych sprężynach ale jak wydawać tyle kasy to chcę już mieć magiczny guziczek.

 

Co do tych 520 no spoko rozumiem, że czujesz się na siłach tym chasać.

Nie widziałem jak jeżdzisz a nawet jakn bym widział to i tak by to nic nie zmieniło.

Ja rundki robiłem już też mocnymi maszynami 520 4T 500 2T a nawet jak by miały 100KM to i tak można by spokojnie ujechać,

to bardziej zależy od tego jak odkrecasz rollgaz a nie jaka jest pojemność.

Mnie bardziej chodzi o wykożystywanie takiego moto.

Zaryzykował bym nawet stwierdzenie, że na próbie czy torze był bys w stanie wykręcić lepszy czas 400/450 niż taką 520/525.

Co ciekawe 520 oraz 525 mają i tak tą samą pojemność 510 cm3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We Wśi pod Kwidzynem dokładnie chyba Sadlinki jest cmentarz, mam tam rodzine i zawsze jak jezdziłem to jezdził chłopak na DR125 ładnie mu chodziła i w ogóle. Byłem na W.Ś. i dowiedziałem sie, że sie zabił, ale juz na jakiejs "500-ce" (nie wiem co to dokładnie było bo niewypytywałem). Chłopak miał 16 lat, kiedyś jezdził w klubie w Kwidzynie takze chyba miał duze umiejetności, tak tez myślał jego ojciec, który mu ten motocykl z Niemiec przywiózł niedawno. NO i chłopak pojechał sobie w las, maszyna go poniosła i w drzewo - pokuj jego duszy. MOże i miał umiejętności, ale jednak dla takiego młodego 500 to chyba troszke za duzo. Nie chce tu cie zrażać czy przestraszyć, ale te maszyny mają kopa i to od samego dołu, wiadomo, że będziesz jezdził ostrożnie, ale tak sie mówi :) . Rób jak chcesz i nie chce tu teraz, żeby sie zrobiła jakaś kłótnia czy coś :) PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
plus zębata zmieniona na 48 zębów

 

A po co w takim sprzęcie 48 zębów z tyłu? Przecież to straszny spadek mocy na rzecz i tak niewykorzystywanej w terenie prędkości... Jaki autor miał cel dają tak małą zębatkę?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten temat to była kłotnia Andrzeja z 4umowiczami którzy sądzili ze sie zabije i nie umie jezdzic.

Co do tematu Doozer jesli masz hajs i tyle lat co jest podane w danych to wydaje mi sie ze 426f bedzie odpowiednia.Wczesniej latałes na tt600?

 

Jestem kompletnym beztalęciem...zrobili ze mnie glupka...

moim zdaniem najlepiej przed kupnem przejedz sie motocyklami takiej klasy np 250 i 450 i zobaczysz co jest dla ciebie odpowiednie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heseg 650 jest jescze ale nie jest on tak przerażająco mocny, ma jedynie mocny dół i rozpędza się do prędkości światła (kto jechał ponad 170 po leśnej drodze wie o czym mówie) , leciuchny jest strasznie, ma problemy z odpalaniem, pije zdrowo olej ( czy jest to możliwe żeby 2 identyczne sztuki miały takie same objawy ?)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...