Wicher Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 chodzi o to ktory rocznik jest najlepszy. nie wiem dlaczego ale jakos jestem zniechecony do kupowania modeli wyzszych niz k3. podpowie mi ktos? Kazdy rocznik jest dobry, ale to nie znaczy że nie ma wad. Kupując fazera kieruj sie jego stanem technicznym, a nie tym czy ma jakieś wady fabryczne czy też nie. O ile wiem, to fazer(niezależnie od rocznika) nie ma zadnych wad fabrycznych mających negatywny wpływ na eksploatację tego motocykla. Ma raczej typowe wady danej marki czy przypadłości przypisywane danym modelom, ale jako poczatkujacy motocyklista nawet ich nie wychwycisz i nie ma sie co tym przejmowac, tylko trzeba się z tymi drobnostkami pogodzić :biggrin:. Także bierz to co w najlepszym stanie technicznym. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mainzone Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No wlasnie chodzi o te wady marki i przypadlosci modelu. Co roku w fazerze poprawiali te mankamenty bazujac na roczniku 98 i tak do 2003, bo w k4 wszsytko bylo juz nowe ( czyli cala 5-cio letnia bajka zaczyna sie od nowa), z tego by wynikalo ze 2003 powinnien byc najdoskonalsza wersja z najmniejsza liczba wad i przypadlosci dango modelu... wkoncu uspawniali go przez 5 lat!Chyba ze w k4 i k5 wszystko wyszlo im odrazu super i nic nie musza w nich poprawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No wlasnie chodzi o te wady marki i przypadlosci modelu. Co roku w fazerze poprawiali te mankamenty bazujac na roczniku 98 i tak do 2003 Jezeli chodzi o ten przedzial dat, to pierwszy post w tym watku:http://p196.ezboard.com/ffazerownersfrm3.s...picID=142.topicdaje wyczerpujaca odpowiedz. pozdr,ladzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Witam. Mam FZ6 i jestem bardzo zadowolony :buttrock: Chciałem zamontować amorek skrętu(niestety do Fz6 jest tylko Ohlinsa po rabacie jakieś 2000 tyś :D ) ale w serwisie gość mi powiedział że Fz6 nie mają tendencji do shimy i to jest bez sensu (szkoda kasy). Przy ostrej jeżdzie na zakrętach na naszych Polskich drogach czasem drzała mi kierownica. Zaproponował mi gęściejszy olej ale ja zamówiłem spężyny progresywne w Larssonie. Miałem prędzej Bandita 600 też wymieniłem i była całkiem inna bajka :) W Fz6 jadac po prostej puszczam kierownice przy jakiejs 100 na godz. i kierownica stoi prosto jak przyklejona ani drgnie ( 0 shimy) nie tylko ohlins ale i hyper pro mozna zamontować i kosztuje 1500zł a przewody hamulcowe..???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 a przewody hamulcowe..???? własnie jaki koszt? na nowy sezon planuje takowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Miałem w Bandycie przewody hamulcowe w stalowym oplocie i muszę Wam powiedzieć że rewelka. Koszt od 300 zł. W moiem Fz6 też planuje zmiane na takowe :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 (edytowane) W Bandycie są takie same hamulce jak w GSXFie i musze wam powiedzieć że po zmianie na stalowe róznica była bardzo duża. W Fazerze jest dużo mniejsza - heble są fabrycznie bardzo dobre- miemniej polecam wymianę na stalowy oplot. Z pewnością będe to robił w moim każdym moto - sprawdza się szczególnie przy ostrej jeździe po torze ale i też np w górach. PS.Uważam że 2003 to najlepszy rocznik - wizualnie i nie tylko! Edytowane 23 Września 2006 przez W-max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 nie tylko ohlins ale i hyper pro mozna zamontować i kosztuje 1500zła przewody hamulcowe..????Tak ale do hyper pro niema oryginalnych uchwytów i trzeba samemu coś zmiksować. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wixtor Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Hej, wczoraj zauważyłem że w mojej Fazerce z wydechu wydziela się woda - czy Wy też to macie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 no witam kolegę ze śląska, u mnie tylko na ssaniu zauważyłem że kapie z tego otworu pod tłumnikiem, normalnie nie, no chyba że po deszczu śmigałeś to kiedy śto musi z niego wylecieć, ps. zawrów w ogóle nie słychać w moim :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ja mam zawsze jak odpalam po długiej przerwie tzn na nastepny dzień, wydmucha całą wodę i goooooooooo.Jak będziesz stawiał z rana na koło to woda sama wyleci :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
match Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Poprostu para wodna się skrapla w tłumniku!! I właśnie po to jest tam dziurka u dołu aby woda wyleciała:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckfrontbrakes Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Poprostu para wodna się skrapla w tłumniku!! I właśnie po to jest tam dziurka u dołu aby woda wyleciała:) a moze jak stoi mopek na dworze w burze i mu wode deszczowa zawiewa do rury? moze wtedy dziurka ma sens, nie? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
titto Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Wita wszystkich, Czy ktoś miał problemy ze skrzynią biegów w FZS?Ostatnio zarzyło mi się kilka razy przy TZW pałowaniu że drugi bieg nie wchodzi :buttrock: Czy synchronizatory mogły pasc, czy jeszcze coś innego?Jeżdze głównie po mieście i zazwyczaj używam tylko 3 biegów, moto ma niecałe 20.000 przebiegu.Może kwestia wyrególowanie sprzęgła?Poradzcie coś, lecz obawiam się najgorszego, że jako że to mój pierwszy sezon z fazerem spsółem skrzynke :icon_mrgreen: Pzdr,titto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaz Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 U mnie drugi bieg wchodzi zawsze, ale za to bardzo głośno w porównaniu do innych biegów, szczegolnie przy ostrzejszym przyspieszaniu. Czy to normalne ? U mnie drugi bieg wchodzi zawsze, ale za to bardzo głośno w porównaniu do innych biegów, szczegolnie przy ostrzejszym przyspieszaniu. Czy to normalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.