Maniek10 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Gumbej z wysyłką wyszło mnie 475 euro :banghead: a K&N 260 pln jeden koleś na aledrogo ma stare zapasy, bo przy nowych cenach w Intermotorsie 330 z grubą zniżką. Occult Zawór EXUP demontujesz a przy aku pod siedzeniem jest silniczek , który tym steruje, to ściągasz tylko linke z niego, przypadkiem go nie odłanczaj od instalacji bo podobno komp warjuje. Jeżeli chodzi o D221 to podobno super trzymają na mokrym i na suchym i na ok 10-11 tyś starczą, tak mi je chwalił koleś który miał je na Fz1, ja przy kupnie moto też je wybrałem bo miałem taką możliwośc. narazie zrobiłem 800 km i naprawde trzymają a zobacz jaka jest pogoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 (edytowane) Occult Zawór EXUP demontujesz a przy aku pod siedzeniem jest silniczek , który tym steruje, to ściągasz tylko linke z niego, przypadkiem go nie odłanczaj od instalacji bo podobno komp warjuje. No to nieżle... ale komin za...sty, a z serwo nie byłeś w serwisie ??, podobno trzeba po wymianie zaworu i przejściu na przelot ....troszkę podregulować sprzęt, żeby uniknąć dziury na niskich i średnich obrotach.... a przynajmniej tak mi mówili w salonach właśnie w Twojej miejscowości... ja się wybieram gdzieś za dwa/trzy tygodnie... :biggrin: Między innymi dzięki wykorzystaniu EXUP charakterystyka jednostki napędowej została zmieniona tak, aby uzyskać lepszą charakterystykę w średnim i niskim zakresie obrotów. Oczywiście kosztem tego zabiegu jest spadek mocy maksymalnej do 150 KM, ale i tak jest to wartość w zupełności wystarczająca do poruszania się po naszych dziurawych drogach Edytowane 5 Marca 2009 przez gumbej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 (edytowane) Occult Zawór EXUP demontujesz a przy aku pod siedzeniem jest silniczek , który tym steruje, to ściągasz tylko linke z niego, przypadkiem go nie odłanczaj od instalacji bo podobno komp warjuje. Maniek, Nie mam takiego zamiaru. Pytam się ponieważ przeglądając różne zdjecia z akcesoryjnymi kominami tego zaworu nie ma. Czy nie wypływa to źle na charakterystkę silnika? Jeżeli chodzi o D221 to podobno super trzymają na mokrym i na suchym i na ok 10-11 tyś starczą, tak mi je chwalił koleś który miał je na Fz1, ja przy kupnie moto też je wybrałem bo miałem taką możliwośc. narazie zrobiłem 800 km i naprawde trzymają a zobacz jaka jest pogoda. To mnie uspokoiłeś, bo w zasadzie to ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje na temat tych opon. Poprzednio w FZS jeździłem na Dunlopach Roadsmart i był bardzo dobre. Między innymi dzięki wykorzystaniu EXUP charakterystyka jednostki napędowej została zmieniona tak, aby uzyskać lepszą charakterystykę w średnim i niskim zakresie obrotów. Oczywiście kosztem tego zabiegu jest spadek mocy maksymalnej do 150 KM, ale i tak jest to wartość w zupełności wystarczająca do poruszania się po naszych dziurawych drogach Nie sądzę aby tylko ten zawór powodował zmniejszenie mocy ze 175 do 150 KM. Edytowane 5 Marca 2009 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Właśnie dziś dałem Fazerka na przegląd po 1000 km i będą mi odrazu montowac akrapa i K&N no i sciągac EXUP, podłączą pod komputer i będzie wszystko jasne, jak odbiorę jutro to napiszę co i jak wyszło, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 czekam na relacje ....bo niedługo mnie to czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik77 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witajcie !! Stalem sie posiadaczem fz6 z 2004 roku przebieg 35tys moto w niezlym stanie wizualnym ale pare rzeczy bede musial zrobic nie mam wiekszego doswiadczenia w mechanice motocyklowej prosze o rady i komentarze 1. pewnie napedzik zdaloby sie zmienic , szukam czegos w dobrym stosunku ceny do jakosci jezdze spokojnie wiec jakies max wzomocnienia lancucha to moge sobie odpuscic 2. jadac po naszych ... polskich drogach troszke mi stuka przod dobrze kombinuje lozysko gl. ramy i olej w lagach do wymiany ?? na poczatek to chyba tyle pozniej do wymiany klocki h. przod , narazie jeszcze sa w niezlym stanie olej i filtr wymienione , reg zaw. zrobione do zobaczyska na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 czekam na relacje ....bo niedługo mnie to czeka Generalnie jest tak, przegląd zrobiony Akrap i K&N założony- brzmi obłędnie :buttrock: , na razie nie powiem czy lepiej jeździ albo czy ma lepszego kopa, bo jak wracałem było tak ślisko, że ledwo do domu dojechałem. EXUP został zdjęty na tej zasadzie jak pisałem wcześniej, nie wyjęli mi katalizatora, dlatego że katalizator siedzi w kolektorze i prawdopodobnie trzeba go wydłubać, (jeżeli ktoś zna jakiś inny sposób to proszę o informację) mechanik powiedział, że zmienił mieszankę na bogatszą, co kolwiek to znaczy :icon_eek: i powiedział, że jak by się dławił to przyjechać na regulację. Zadzwoniłem od razu do kolegi z innego forum, który sam sobie akrapa montował i mówi, że nic nie regulował, także w tej kwestii dalej pozostaje głupi :icon_rolleyes: http://www.bikepics.com/pictures/1591402/ Odgłos pierdów strzałów czy jak je zwał przy redukcji i odpuszczeniu gazu BEZCENNY P.S. Za przegląd po 1000 km skasowali mnie 650 PLN, wydaje mi się, że to ździerstwo :icon_evil: Gumbej jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to wal śmiało Pozdrawiam Maniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 mechanik powiedział, że zmienił mieszankę na bogatszą, co kolwiek to znaczy :icon_eek: P.S. Za przegląd po 1000 km skasowali mnie 650 PLN, wydaje mi się, że to ździerstwo :icon_evil: Oznacza to, że w mieszance, która jest spalana w cylindrze jest więcej paliwa. Mechanik to zrobił ze względu na filtr K&N, który ma większą przepustowość i po wymianie w mieszance było za dużo powietrza. Kupująć motocyk spytałem się u mjego dealera ile kosztuje pierwszy przegląd. Powiedzieli mi, ze 250 PLN + olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Oznacza to, że w mieszance, która jest spalana w cylindrze jest więcej paliwa. Mechanik to zrobił ze względu na filtr K&N, który ma większą przepustowość i po wymianie w mieszance było za dużo powietrza. Kupująć motocyk spytałem się u mjego dealera ile kosztuje pierwszy przegląd. Powiedzieli mi, ze 250 PLN + olej. Czyli przepłaciłem 150PLN :banghead: bo reszta to olej i filtr. Gumbej a tobie nie lepiej na przeglądy jeździc do słupska?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 cześć :) jak odpalę fazera rano na ssaniu i pochodzi ok. 2 minuty to załącza się wiatrak od chłodnicy - jestem ciekaw czy to normalne czy coś jest nie tak z czujnikami? wiatrak przestaje działać jak się włączy bieg. podczas jazdy jest spoko wszystko działa normalnie. dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrowa Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 cześć :) jak odpalę fazera rano na ssaniu i pochodzi ok. 2 minuty to załącza się wiatrak od chłodnicy - jestem ciekaw czy to normalne czy coś jest nie tak z czujnikami? wiatrak przestaje działać jak się włączy bieg. podczas jazdy jest spoko wszystko działa normalnie. dzięki za pomoc. Cześć. W FZS 1000 to normalny objaw to włączanie się wentylatora zaraz po odpaleniu silnika i wyłączenie się jego po zapięciu jedynki. Tylko tez nie wiem czemu to ma służyć :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko0373 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Przepraszam,jeżeli zdublowałem temat,ale trochę się naszukałem i nic.Chodzi o FZ1 z 2007r.i wymianę płynu chłodzącego,to znaczy jak go wymienić,ile potrzebuję nowego płynu i jak często wymieniacie proszę o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Cześć. W FZS 1000 to normalny objaw to włączanie się wentylatora zaraz po odpaleniu silnika i wyłączenie się jego po zapięciu jedynki. Tylko tez nie wiem czemu to ma służyć :rolleyes: dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Ale pod wieloma wzgledami FZ1 bij na glowe Bandita. Ma sztywniejsza( choc pekajaca :P ) rame, o lata swietlne lepsza zawiechę, lepsze hamulce, no i z wyglądu jest o dwie epoki przed Banditem :P Wiec nie tylko same minusy. Mi na przyklad plusy przeslonily te wszystkie minusy. Ale nie ukrywam ze one istnieja.No bo do czego mi bardzo mocny silnik(GSF) jak konstrukcja motocykla nie pozwala mi go w pelni wykorzystac....A w FZ1 braki silnika wychodza tylko na dole i w srednim zakesie obrotow-gora to juz potega, i kazdy Bandit, ZRX czy CB moze sie schowac.Od tej strony trzeba patrzec :D Ja na przykład siebie na Bandycie nie wyobrażam. Ciężkie to ,toporne-nie wiem w ogóle jak sie można tym zachwycać :P Te wszystkie psalmy na jego cześć to chyba lekko na wyrost ;) Zajc z tego, co wyczytałem w poprzednich Twoich postach to masz FZ1 z 2006 roku a właśnie w tym roku zaczęto go produkowac, jak powszechnie wiadomo nowe rzeczy lubią mięć tz. chorobę wieku dziecięcego i właśnie FZ1 niestety się na nią załapał. Był nią słaby dół w modelach produkowanych w 2007 roku zostały poprawione mapy zapłonowe, pewnie B12 się od tego nie zrobiło, ale zmiana jakaś na pewno jest. Ja, co prawda wcześniej jeździłem FZ6 S2 i po przesiadce na FZ1 miałem wrażenie, że wsiadłem na bąbie zegarową, ale już się oswoiłem i jestem przekonany, że jeżeli będzie się trzymac obroty powyżej 3tyś to mocy nikomu nie zabraknie :bigrazz: Pozdrawiam Maniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 to raczej nie możliwe naikedem, mi sie udało swojego rozbujać do 216 licznikowego i to raczej kres jego mozliwosci, a mam wesje N (nieźle trzeba było sie napocić zeby sie utrzymać na moto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.