Marcin1sport Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Czy można podładowywać akumulator nie odłączając klem z akumulatora, czy nie uszkodzi to instalacji czy komputera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 ja zawsze odłaczam! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Ja ładuję bez odłączania klem od akumulatora (tylko zawsze oczywiście na wyłączonym zapłonie) i jest OK.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Odświeżę troszkę temat...Czy ktoś może mi orientacyjnie powiedzieć ile wchodzi płynu do układu hamulcowego i do chłodniczego? Wystarczy jak kupisz 0,5 litra płynu hamulcowego. Wystarczy to na przedni, jak i tylny hebel i jeszcze zostanie :DPolecam Motul 5.1. Ma wyższą temperaturę wrzenia, ale wymaga częstszej wymiany w porównaniu do DOT 4. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 DOT 5.1 faktycznie ma przewagę nad DOT4, ale dopiero przy ostrym pędzlowaniu np. po górach czy na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 oj .. chyba już czas na synchro .. no spalanie wskoczyło na 7L .. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagly Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 oj .. chyba już czas na synchro .. no spalanie wskoczyło na 7L .. :biggrin: Mi po synchro i reg zaworow spalanie spadlo do 5,5 w miescie, fakt nie odkrecam za bardzo bo ciagle mokro i do tego pelno lisci, ale regulacja duzo dala :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 (edytowane) Nie wiem jak Wy jeździcie, ale ja nie mogę przekroczyć 7miu. Z góry na dół :O5.5 - 6 to miałem w GS500F. Macie jakieś super wydajne silniki :icon_razz: Edytowane 4 Listopada 2008 przez Mizc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 spalanie to IMO kwestia jazdy przede wszystkim, na drugim miejscu regulacji. ja nie schodzę poniżej 7,5 i się nie przejmuję. jakbym chciał oszczędny jednoślad to bym kupił skuter :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 mi 7 pali jak nie schodze poniżej 180:) w niedziele na 18 litrach zrobiłem 370km-przelotowa w okolicy 140! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 chyba dla dobra nauki następny bak będę "doił" spokojnie .. nie przekraczając 100 km/h .. zobaczę do ilu zejdę :) ale przyznaje .. pogoda była ładna .. więc dojazd do roboty był "raczej" krótki :) ostatnio robiłem małe zakupy: - wyświetlacz biegów w przystepnej cenie .. jak zamontuje to podeśle zdjęcia - pług pod silnik .. myślę że takiego jeszcze nie widzieliście :) - osłona na łańcuch z błotnikiem te dwie ostatnie mają przyjść na dniach .. a potem malowanie :D montaż przewiduje dopiero jak spadnie śnieg :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 hmmm... mi pali w okolicach 4,5-5 przy czym 5 nie udało mi się przekroczyć :)No ale ja jeżdże krótko i rzadko go piłuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 wymieniał ktoś zarówki w zegarach na inny kolor ? czy w ogóle da je sie wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 wymieniał ktoś zarówki w zegarach na inny kolor ? czy w ogóle da je sie wymienić ? Kup diody w odpowiednim kolorze ze specjalnymi gniazdami. Nie wiem jak to świeci, ale nie jest to duży koszt więc myślę, ze ewentualnie możesz spróbować coś pokombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=107625&hl= panowie, temat zbiorczy nie oznacza śmietnika sz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.