Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

szukam motocykla na trasę, mam Horneta golasa, ale już nie daję rady trzymać się na nim przy większych prędkościach, a małe owiewki, które nie psują linni motocykla...powiedzmy sobie szczerze, gówno dają :buttrock:, druga sprawa to spalanie, na trasie gdzie można odkręcić tak optymalnie do 160 to wir w baku...

 

myślę, że może Fazer :icon_mrgreen: ...ale...gdzie znajdę informacje na temat różnic pomiędzu poszczególnymi modelami fazera, interesują mnie modele po 2001 roku.

 

widzę różne opcje zegarów w tym samym roczniku, różne moce motocykli, malowania, a nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych danych - ten model, ten rocznik - takie zmiany, to było, tego już nie.

 

spalanie to już w ogóle wolna amerykanka, jedni mówią 5 litrów przy prędkościach przelotowych inni, że 9.

jak w tym moto z ochroną od wiatru?

jak się sprawuje na trasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę różne opcje zegarów w tym samym roczniku, różne moce motocykli, malowania, a nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych danych - ten model, ten rocznik - takie zmiany, to było, tego już nie.

Lit, tu masz wszystko

 

http://p196.ezboard.com/ffazerownersfrm3.s...picID=142.topic

 

pzdr

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lit

 

jak kupiłem swojego i jeździłem baaaaardzo spokojnie (bo wcześniej jeździłem hondą shadow) to spalił mi o dziwo 4,6l/100km, teraz w cyklu mieszanym choć nie odkręcam wysoko i szybko znajduję szóstkę to spala mi w granicach 5,5.

Więc pewnie co kraj to obyczaj, ile kto odkręci to tyle wypije :)

 

Co do ochrony przed wiatrem to po przejechaniu jak narazie 3kkm stwierdzam że do turystyki przydała by się wyższa szyba, jak dla mnie to powyżej 140 km/h już jest niefajnie i trzeba się pochylić.

 

Na stronie http://www.fazer600.wz.cz/historia.htm można przeczytać trochę danych technicznych (różnica pomiędzy 2003 i 2004) ale fajną rzeczą jest zbiór malowań w poszczególnych latach od 1998 do 2004.

 

ja mam oryginalną osłonę, napisz ile jesteś w stanie dać, na pewno się dogadamy, jakby co to PW hehe a z tego co widzę, to ja właśnie taką jak Twoja kupiłem :D

 

Ario nie mogę wysłać Ci PW bo chyba masz pełną skrzynkę.

Edytowane przez iceBear
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noszę się z zamiarem zakupu bagażnika i kufra na przyszły sezon.

Nie mam zamiaru kupować drogich i markowych akcesoriów

i zapytuję co Wy na to:

http://www.duh.pl/pokaz_towar.php?id_kat=1...od=YAFZ600FA-Sn

Może ma ktoś z Was taki i ma jakieś opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam (albo bardzo podobny) bagażnik. Nie narzekam bagażnik jak bagażnik przejechał ze mną w tym sezonie przez niezły kawał Europy bo przez Paryż aż po północną Szkocję. Umieszczony na nim był duży i solidnie załadowany kufer i nic się nie działo:). Jeżeli myślisz też o kupnie kuferka to polecam wybrać z Louisa kufer moto detail są to kufry firmy Kappa tylko że robione pod inną nazwą. Sam mam taki kuferek i mogę gwarantować za jego jakość i solidność a cena o wiele niższa od Givi czy Kappa.

Edytowane przez Duku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych dwóch to tylko moto-detail. podobno jest to wersja kappy robiona dla louisa, ale w porównaniu z tym szajsem z allegro (pierwszy link) - jakościowo nie ma porównania

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych dwóch to tylko moto-detail. podobno jest to wersja kappy robiona dla louisa, ale w porównaniu z tym szajsem z allegro (pierwszy link) - jakościowo nie ma porównania

jsz

Ten szajs jest wbrew pozorom calkiem solidny

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu kupiłem swój pierwszy motocykl.Fazer F6 S2 Nówka z salonu. 35000

PLN. Marka j/w. Po 300 km awaria. Nie chciał zapalić. Zapchnięty do

domu. Pot lejący się po dupie. Awaria akumulatora. Wg serwisu

podobno wyjątkowa sytuacja. Przegląd po 1000 km wg instrukcji. Przy

1250 km awaria. Nie chce zapalić. Szczęśliwie byłem wtedy u

rodziców. Nie musiałęm pchać. Wyświetlony kod usterki 12- podobno

awaria czujnika przepustnicy???Muszę gównem jeszcze troche pojeżdzić

zanim w cholere to sprzedam.W końcu jest nowy. Mam pytanie: w razie

awarii jak sciągnąc motocykl do domu. Czy zwykła pomoc drogowa jest

przystosowana do transportu motocykla. Czy w razie awarii na drodze

pomoże policja sciągnąc jakąś pomoc? Jakie są wasze doświadczenia.

Zaznaczam że braci motocyklowej jeszcze nie poznałem.Poęcia

zielonego nie mam nt. naprawy motocykla. Dlatego kupiłem nowy na

gwarancji. Jężdze sobie sam, co mi pókico pasuje. Przy samochodach

mam asistance/ z resztą nigdy samochód w taki sposób jak motocykl

mnie nie zawiódł/. Zawsze można go też scholować. W Yamaha

powiedzili mi, że asistansa nie ma bo to nieptrzebne. Czego jeszcze

moge spodziewąć się po tym nowym nabytku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...