Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

Płyn może być seryjny (pewnie dot4) A w jeździe miejskiej napewno się przydadzą hamowanie dosłownie jednym palcem. Polecam :icon_mrgreen:

 

Ok .. o hebelka już wiemy ..

 

A amorek skrętu ? czytałem że niektórzy polecają to do fazerka 98-02 ... czy jest naprawde potrzebny, czy własności trakcyjne sie polepszają ?? no i ile taki bajer kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkch posiadaczy fazerków.

 

do swojego właśnie zamówiłem przewody stalowe goodridge. mają dojść na dniach. Zobaczymy co się zmieni w stosunku do gumowych.

 

jak ktoś szuka to mogę polecić sklep http://www.jotte.pl/, koleś z którym rozmawiałem miły i obeznany z tematem.

 

Ma ktoś założony wspominany tu amorek skrętu? Czy jest potrzeba zakładania go do normalnej jazdy? (normalna = zero gumy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich fazerowców !

Ślędzę ten temat już sporo czasu.

W końcu postanowiłem się podłączyć. Jako, że długo eksperymentowałem z Waszymi poradami i zastanawiałem sie nad niezliczonymi problemami, nie chciałem wypowiadać sie za wcześnie.

Posiadam Fazerka 600 z 2001 roku. Pierwszy problem jaki się pojawił (tak mi się wydawało) to niemożność wrzucenia 2 biegu. Tu dziękuję chyba Wicherowi za "muśnięcie klamką" i szybką zmianę biegu- działa. Kolejną rzeczą była porada serwisu aby zamontować stalowe oploty bo gumowe przewody hamulcowe puchną. Poszedłem za poradą i wymieniłem na przewody Hel koszt 320 zł. Najpierw dla testu na starych klockach a póżniej wymieniłem klocki na nowe. Jakie było moje zdziwienie kiedy klamka nie była twarda (pomimo mojego odpowietrzenia)- a tak miało przecież być. Więc dawaj: odpowietrzanie hamulców u eksperta, potem pompki w serwisie, wreszcie badanie czy jest wszystko w porządku z tłoczkiem samej pompki i jego uszczelnieniem. Było ok. W końcu doszliśmy do wniosku (może błędnego), że pompka jest dobra ale za mało wydajna jak na 4 tłoczki na stronę.

I dałem już spokój. Hamulce z przewodami w stalowym oplocie hamują naprawdę dobrze mimo, że klamkę można dociągnąć do końca kierownicy. W końcu oglądałem fazera od kolegi z 2003 roku, który mówił, że jego hample hamują super ale okazuje się, że jego klamka jest bardziej miękka niż moja.

Później zadam kilka pytań z zakresu zmiany biegów bowiem coś mnie nurtuje? Jeśli kogoś uraziłem moją wypowiedzią z góry przepraszam. I mam nadzieję, że zaakceptujecie mnie jako kolejnego fazerowca.

Edytowane przez bialko_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie mi jak ustawia się światła w fazerze?

mijania mam ok, ale drogowe (długie) walą po niebie i nie oświetlają wcale drogi.

Jest tam jakaś "śrubkowa" regulacja?

 

 

I jeszcze mała kwestia, czy na bak potrzeba specjalnego plecaka, czy jakiś standard się sprawca dobrze? Myślę o czymś maksymalnie dużym, zdatnym do jazdy, bo nie mam żandego kufra z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Później zadam kilka pytań z zakresu zmiany biegów bowiem coś mnie nurtuje? Jeśli kogoś uraziłem moją wypowiedzią z góry przepraszam. I mam nadzieję, że zaakceptujecie mnie jako kolejnego fazerowca.

 

Pytaj i wypowiadaj się w końcu po to jest forum :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką szybkę produkuje Puig :biggrin:

Sam myślę, aby taką kupić, ale zastanawiam się czy turystyczną czy sportową :icon_mrgreen:

 

Sportowa:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...em=160121314494

 

Turystyczna:

http://cgi.ebay.de/Tourenscheibe-Yamaha-FZ...1QQcmdZViewItem

 

:wink:

 

 

Dobrze mówisz ta szybka jest firmy Puig :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie mi jak ustawia się światła w fazerze?

mijania mam ok, ale drogowe (długie) walą po niebie i nie oświetlają wcale drogi.

Jest tam jakaś "śrubkowa" regulacja?

I jeszcze mała kwestia, czy na bak potrzeba specjalnego plecaka, czy jakiś standard się sprawca dobrze? Myślę o czymś maksymalnie dużym, zdatnym do jazdy, bo nie mam żandego kufra z tyłu.

Nie wiem jak w innych Fazerach, ale w rocznikach 98-01 ustawienia światła drogowe góra/dół regulujesz śrubą która jest w prawym górnym rogu lampy. Klucz 8 z tego co pamiętam.

Co do przewożenia rzeczy na baku to wystarczy jakiś dobry tankbag i będzie git.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marku, jak zalozysz nowy komin to podjade do Ciebie,

(teraz juz moim) CZARNYM DIABLEM to porownamy jak gadaja....

Moge przypuszczac, ze dzwiek rzuci mnie o glebe....

Tomek

Założyłem i gada rewelacyjnie :notworthy:

A czy głosniej od tego co założyłem w Twojej :) 6 to raczej nie tylko bardziej basowo :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracam do baku.. sciaglem swoj (glupi wszystko czarno na bialym mialem w serwisowce) i teraz mam pytanie.. w orginalenej serwisowce mam tylko jeden przewod paliwoy i przewod od wsakznika paliwa. w serisowce ang z netu chyba do wersji 98 byly jeszcze dwa przewody do sciagniecia - tak z ciekawosci - do czego sa te dodatkowe dwa przewody ? filtr niestety lub stety okazal sie byc czysciutki - prawie jak nowka, widac problem wyzszego spalania u mnie siedzi gdzies glebiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkch posiadaczy fazerków.

 

do swojego właśnie zamówiłem przewody stalowe goodridge. mają dojść na dniach. Zobaczymy co się zmieni w stosunku do gumowych.

 

jak ktoś szuka to mogę polecić sklep http://www.jotte.pl/, koleś z którym rozmawiałem miły i obeznany z tematem.

 

Ma ktoś założony wspominany tu amorek skrętu? Czy jest potrzeba zakładania go do normalnej jazdy? (normalna = zero gumy).

mam te linki w oplocie metalowym i roznica jest jak niebo a ziemia na poczatku to az sie balem hamowac ale teraz jeden palec na torze 2 i hamuje jak formula 1! napewno nie bedziesz załował ja jestem bardzo zadowolony no i mamy dozywotnia gwarancje na te linki:d

jotte.pl naprawde maja dobre ceny tez u nich kupowalem:d

 

Założyłem i gada rewelacyjnie :D

A czy głosniej od tego co założyłem w Twojej ;) 6 to raczej nie tylko bardziej basowo ;)

 

co załozyłes do fazerki jesli moge wiedziec??

 

 

jelsi chodzi o plyn hamulcowy ja mam dot5 ale dlatego ze na torze w upal 30stopniowy hamulce dzialalyz nacznie gorzej na dot4 natomiast na dot5 hamuja jak na dot4 w miejscie! weic reasumujac jak tylko jazda po miescie nawet odkrecajac co chwila dot4 tor dot5 pozatym roznica w cenie jest kilku zl wiec...

:biggrin:

 

Dobrze mówisz ta szybka jest firmy Puig :rolleyes:

 

 

ta sportowa jest super kupuje ja:d tzn tesciu boli:d

 

gdzie mozna te szyby puig kupic w polsce wie ktos???[\b]

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dopiero co odnalazłem to forum ale widzę że spędzę tu więcej czasu :wink:

 

Przeczytałem wszystkie posty i chciałóbym również podzielić się z wami swoimi doświadczeniami z Fazerkiem.

 

Było parę wątków odnośnie crash pad czy gmol - otóż ja mam obie te rzeczy :D

Z własnego doświadczenia mogę napisać iż nie jest to objaw shizofremii ale bardzo przydatne zabezpiecznie motoru - wiem bo sprawdziłem osobiście jak chroni motor :( - a wygląda to całkiem całkiem - zainteresowanym mogę podesłać fotki.

 

Mam natomiast podobnie jak wy rozterkę dotyczącą wymiany przewodów hamulcowych i montażu amorka skrętu. Interesują mnie głównie zalety montażu tych udogodnień i koszty zakupu.

 

Będę wdzięczny za podpowiedzi

 

Pozdrawiam

 

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przewody montuje na bank, amorek się zastanawiam, bo już jestem za stary na wygłupy na gumie, ale jak przejrzałem wątek tu na forum, o koledze, któyu wyłapał shimmy w sumie bez żadnego powodu na fazerze i się mocno połamał,to kurna wychodzi na to że amorek musi też być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie oplot mam od początku więc nie mam za bardzo porównania do zwykłych hamulców w FZS.

Jak dla mnie hamują super, nie trzeba za dużo siły, ani nie trzeba całą grabą wciskać klamkę.

Mój plecaczek tylko narzeka, że przeważnie hamuję za późno i za mocno, przez co musi pracować mięśniami żeby nie wpaść na moją część kanapy :icon_question:

Edytowane przez Boniek

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...