ptaq_ Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 W Świecie Motocykli z lipca 2007 jest opis używanego fazera. Napisali tam, że w modelach 1998/99 w świetle mijania była żarówka H4 standardowo, ale zmienili to w 2000 roku bo podobno kiepsko świeciła (w długich została). Więc jak ktoś ma dwie żarówki H4 to nie musi być mod tylko rocznik 98/99. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Może ktoś będzie zainteresowany... Mam do sprzedania nowy zestaw napędowy do Fazera. Zębatki JT + łańcuch DynaChain. Sam mam taki zestaw u siebie i bardzo dobrze się sprawuje. http://allegro.pl/item374195949__naped_do_...achain_jt_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Więc jak ktoś ma dwie żarówki H4 to nie musi być mod tylko rocznik 98/99. Fazer u mnie na parkingu to rocznik 2003 .. wiec to na pewno jest przeróbka .. Co ciekawe to kupiony z tą przeróbką z salonu Yamahy w UK (oczywiście jako używany). Jak znajdę chwile czasu to spróbuje to sam zrobić jeeee :) Jak wypali to zamontuje 2 x H4 Philipsa :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Ja mam teraz moda na podwójne świecenie .. wiec po zmianie na 2x h4 na mijania nie powinno być zmiany "żerności" prądowej bo H4 i H7 to 55W. Zmiana będzie w momencie przełączenie na długie .. :) no chyba że coś pomieszałem ?? Jeśli by wszystko dobrze podłączyć to by było tak: Klasyczny mod (bez wymiany żarówek):Krótkie 1x H4 55W + 1x H7 55W = 110WDługie 1x H4 60W + 1xH7 55W = 115W U mnie bez moda jest tak:Krótkie: 1xH7 = 55WDługie: 1xH7 55W + 1xH4 60W = 115W Mod z 2 żarówkami H4:Krótkie 2xH4 = 2 x 55W = 110WDługie 2x H4 = 2 x 60W = 120W Przy źle zrobionym modzie jest tak:Krótkie 1xH4 55W + 1xH4 60W + 1 x H7 55W = 170W :crossy: Długie - to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Jak się jeździ fazerem w jakims grupowym wypadzie nad morze np w 4 moto, nad morze 250 km czesc dwupasmówki, czesc zwyklej szosy? Ogólnie fazer musi gonić reszte? Daje rade?Zestaw motocykli np :fz6cbr 600r1cb 1000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 (edytowane) Jak się jeździ fazerem w jakims grupowym wypadzie nad morze np w 4 moto, nad morze 250 km czesc dwupasmówki, czesc zwyklej szosy? Ogólnie fazer musi gonić reszte? Daje rade?Zestaw motocykli np :fz6cbr 600r1cb 1000 ? Jestem pewnien ze do 180 km/h spokojnie dasz rade. powyzej tego zazwyczaj dramatycznie zwieksza sie spalanie (nie tylko w fazerze)wiec niewarto szybciej gnac, zreszta po polskich drogach nawet taka pradkosc jest mocno hardcorowa. Reasumujac jesli nie trafisz na mistrzow prostej to jedz i sie nie przejmuj, fazer daje rade. Edytowane 3 Czerwca 2008 przez koniaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Ja jeżdżę w grupie z Fazerem 1000, ZX-10R i innymi i daję radę :buttrock: Nie przeszkadza mi mniejsza moc... zależy od grupy :biggrin: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 tak jak koniaczek napisał-zalezy z kim jezdzisz! ja znam ludzi co na trasie z R1 duszą max 160- z taką ekipą mozna latac wszędzie! prawda jest taka ze jak 1000cem odkręcisz to 200 staję sie prędkością podrozną i wtedy cieżko jest tak gonić przez dłuzszy dystans-bynajmniej dla mnie(choc są tutaj osoby co piszą ze optymalna prędkosc podrózna na małym fazerze to 180:) jak dla mnie max prędkosc którą moge smigac przez dłuższy czas to 140/150! jak będą chciali to odjadą bez problemów-tym bym sie nie przejmował-najwyzej sie zmieni ekipe:) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Dla mnie podróżna jest różna... :biggrin: Z pasażerem na trasie to ok. 140-160km/, autostrada 170-190km/h i jest dobrze nawet z kufrem :notworthy:Samemu jadę z różnymi prędkościami... Wracając do spalania to ostatnio wracałem z Kielc do Konina i na autostradzie z Łodzi do Konina cały czas miałem 190km/h... spalanie wyszło mi jakieś strasznie dziwne, bo: Przejechałem łącznie 260km, wyruszając zatankowałem do pełna czyli miałem w baku jakieś 19L :wink: Rezerwa zapaliła mi się dopiero pod domem (rezerwa ma 3,5L), czyli 19L - 3,5L = 15,5L : 260km = 5,96L :cool: Ja + kufer przeładowany kilkukrotnie i cały czas na autostradzie A2 190km/h, trochę przez Łódź, później trasą do Piotrkowa 140-160km/h, i od Piotrkowa do Kielc coś koło 140km średnio... :wink: Chyba dobrze go dotarłem od początku... :icon_razz: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 (edytowane) Witam, kupilem do swojego Fazerka nowy naped DID50VM i zebatki JT 15 i 48 zebow (standart) co sie okazalo ze nie potrzebnie... jesli ktos potrzebuje chetnie odsprzedam tanio... Edytowane 4 Czerwca 2008 przez lutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus88 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 wyregulowałem jak w serwisówce pisze i efektów brak!jak bede zmieniał olej to zajze do sprzegla i pomierze sprezyny tarcze i przekladki-wtedy bede sie dalej zastanawial!co do wibracji-to u mnie jest to samo-cała przednia owiewka delikatnie sie trzesie a wszystko dobrze skręcone! glizda-domyslałem sie ze robiłes to w Mario-ale chodzi mi ile zapłaciłes bo słyszałem juz rózne wersje!dzieki za odpowiedz Mam tak samo jak Ty, wchodzi na 6 tyś zaczynają drżeć podnóżki, przy 7 tyś pomału przestają. A ze sprzęgłem też się nakręciłem, już byłem umówiony na wymianę, ale pojeździłem przyzwyczaiłem się i nie narzekam. Więc chyba tak musi być... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 nie tak nie moze i niema prawa byc! spręzyny wymieniłem w sprzęgle i dalej jest strzał obrotów na 3 biegu od 7 do 9 tys potem obroty spadają do 7 i dalej idą normalnie:( nie wiem o co kaman??? tylko na 3 biegu i to jak sie na maxa da manetke, bo jak powoli to bez strzału przechodzi ten zakres obrotów! gazniki robione! moze to krućce? kurcze ale one mają nawet nie milimetrowe rysy i nic więcej! mi to az tak bardzo nie przeszkadza bo i tak zmieniam biegi w okolicy 5/6 tys ale i tak trzeba to zrobic! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus88 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jeżeli na swój koszt to zapraszam - coś na pewno się znajdzie :( I jeszcze się browarka napijemy w garażu (za browar ja płacę) :icon_mrgreen: Pozdro A ja mogę przyjść z grillem :) Wpraszam się bo także bym chciał, żeby ktoś po krytykował moją Fazerkę. Na bank coś powinienem przy niej zrobić, ale jakoś nie wiem co... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 nie tak nie moze i niema prawa byc! spręzyny wymieniłem w sprzęgle i dalej jest strzał obrotów na 3 biegu od 7 do 9 tys potem obroty spadają do 7 i dalej idą normalnie:( nie wiem o co kaman??? tylko na 3 biegu i to jak sie na maxa da manetke, bo jak powoli to bez strzału przechodzi ten zakres obrotów! gazniki robione! moze to krućce? kurcze ale one mają nawet nie milimetrowe rysy i nic więcej! mi to az tak bardzo nie przeszkadza bo i tak zmieniam biegi w okolicy 5/6 tys ale i tak trzeba to zrobic! Po zastanowieniu to tez tak miewam, nie wiem na ktorym biegu ale wlasnmie jak silnik jest w granicach 9000rpm to mam jakby zadlawienie sie. Raz jak sie slabiej trzymalem to mnie o malo nie zrzucilo.Problem ten wystepuje rzadko i tylko jak przy pewnych obrotach odwine na maxa, ale tak ze juz sie bardziej nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muczos Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam. Mam takie pytanko. Do ilu kresek rosnie wam temperatura na postoju maksymalnie? motor Yamaha fazer fzr 2005r. Oraz mam taki problem. Podczas postoju 5-10min. bulgocze mi płyn w chłodnicy i wiatrak sie nie wlącza oraz delikatny wyciek z rurki odprowadzajacej ze zrobiornicza. Podczas jazdy nic takiego sie nie dzieje ani podczas ktrótkiego postoju. tylko po ostrej jezdzie i odczekaniu okolo 5-10min na postoju zaczyna sie cos takiego dziac. prosze o jakakolwiek pomoc. pozdrawiam. Witam. Mam takie pytanko. Do ilu kresek rosnie wam temperatura na postoju maksymalnie? motor Yamaha fazer fzr 2005r. Oraz mam taki problem. Podczas postoju 5-10min. bulgocze mi płyn w chłodnicy i wiatrak sie nie wlącza oraz delikatny wyciek z rurki odprowadzajacej ze zrobiornicza. Podczas jazdy nic takiego sie nie dzieje ani podczas ktrótkiego postoju. tylko po ostrej jezdzie i odczekaniu okolo 5-10min na postoju zaczyna sie cos takiego dziac. prosze o jakakolwiek pomoc. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.